Aihe

Yhden tyyppiset ihmiset

Anonyymi

Minua ei ärsyttänyt yhden tyyppiset ihmiset kun näin heitä aiemmin televisiossa. Minulla ei ollut heistä mielipidettä.

Mutta kun heitä muutti naapurini asumaan niin on alkanut ärsyttää.

Toivoisin että muuttaisivat pois sinne mistä tulivatkin.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä teemme heidän hyväksi, jotka eivät pääse lähtemään pois kehitysmaista tai vastaavista paikoista? Tänne otetaan ne, joilla on ollut rahaa ja mahdollisuus lähteä. Tämä on ihmisoikeuden ja järjen vastaista, auttaa heitä joilla asiat on paremmin. Ei pidä ottaa vastaan, vaan auttaa paikan päällä. Tällöin apu kohdentuu useammille apua tarvitseville.

Suomen suhteellisen antelias sosiaaliturva ja liberaali turvapaikkapolitiikka muodostavat voimakkaan vetovoimatekijän, eli tänne halutaan tulla jo pelkästään näiden perusteella. Miten erottaa etuuksien perässä tulevat turvapaikkaturistit oikeista turvapaikanhakijoista?

Suomeen on lisäksi nyt myös syntymässä uusi vetovoimatekijä, kun hallitus etsii keinoja miten kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneelle henkilölle voitaisiin myöntää oleskelulupa, kun henkilö on saanut työtä. Tällainen kiertotie vesittää koko turvapaikkajärjestelmän perusteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25177
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14241
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11766
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8762
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6028