Ostin monta kuukautta sitte half lifen. Peli itse toimii mut latasin netist steamin ni se ei suostu päivittää sitä eli se ei pysty ees avaa koko steamii enkä tiiä mist se johtuu. AUTTAKAAA PLIZZ. Mul o viruksen torjunta ohjelman norton ja internet security et johtuuks se siit??? Antakaa vihjeit!!! Ei pääse pelaa countteriii :(
countter ei toimi. aaapuuvaa!!!
5
658
Vastaukset
- MKH90
A) Siisti kirjoitusasuasi - kysymys olisi helpompi lukea.
B) Toimimattomuus tuskin johtuu noista ohjelmista.
C) Valitettavasti en tiedä muuta. Latautuuko Steam automaattisesti Windowsin käynnistyessä? Siinä tapauksessa koeta laittaa Steam pois päältä ja käynnistää se manuaalisesti(elikkäs itse).- CS FANI
samaa mielt oon et vika tuskin o nortonis. se ei ala lataa sitä itestää vaa ku mä painan pikakuvaketta ni siihe tulee "updating steam" ja sit se ei ala päivittää sitä ja sit siihe tulee "cannot contact the steam network, please try later" jotai sellast. oon kokeillu asentaa steamii uusiks mut ei auta. koneessakaan ei pitäis olla vikaa...
CS FANI kirjoitti:
samaa mielt oon et vika tuskin o nortonis. se ei ala lataa sitä itestää vaa ku mä painan pikakuvaketta ni siihe tulee "updating steam" ja sit se ei ala päivittää sitä ja sit siihe tulee "cannot contact the steam network, please try later" jotai sellast. oon kokeillu asentaa steamii uusiks mut ei auta. koneessakaan ei pitäis olla vikaa...
Kyl se voi se Norttoni olla. Toisella foorumilla oli siitä puhetta, että Norton voi aiheuttaa ongelmia.
- SC_fani
lammas-jr kirjoitti:
Kyl se voi se Norttoni olla. Toisella foorumilla oli siitä puhetta, että Norton voi aiheuttaa ongelmia.
Kokeileppas että otat Nortonin pois päältä hetkellisesti. Jos sekään ei auta niin etsi kuukkelilla (google) hakusanalla: Steam 1.6 Counter Strike.
Kyllä se löytyy vaikka pitkään joutuukin etsiskelemään. - CS FANI
SC_fani kirjoitti:
Kokeileppas että otat Nortonin pois päältä hetkellisesti. Jos sekään ei auta niin etsi kuukkelilla (google) hakusanalla: Steam 1.6 Counter Strike.
Kyllä se löytyy vaikka pitkään joutuukin etsiskelemään.joo kokeillaan. kiitti vaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681