Ystävyys on siis

Anonyymi

Ohi kun et muistanut ?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutena vuotena sitten :)

      • Anonyymi

        Hiirepierui ja raketei ai mahoton sitä paukutuksen määrää :)


    • Anonyymi

      Viinalla senkin pystyy kuittamaan

      • Anonyymi

        Älähä tuomitte!


    • Anonyymi

      Ystävyys ei mene ohi näin vähästä!

      • Anonyymi

        Menee jos kyseessä on ilkeä punatukkainen nainen. Hänen mielestä ainoa oikea tapa elää on hänen tapansa ja kukaan muu ei maailmassa voi olla omanlaisensa. Sitten hän ihmettelee kun ainoa mitä hän saa itseään kohtaan on viha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos kyseessä on ilkeä punatukkainen nainen. Hänen mielestä ainoa oikea tapa elää on hänen tapansa ja kukaan muu ei maailmassa voi olla omanlaisensa. Sitten hän ihmettelee kun ainoa mitä hän saa itseään kohtaan on viha.

        Minkäs teet jos ihminen on tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos kyseessä on ilkeä punatukkainen nainen. Hänen mielestä ainoa oikea tapa elää on hänen tapansa ja kukaan muu ei maailmassa voi olla omanlaisensa. Sitten hän ihmettelee kun ainoa mitä hän saa itseään kohtaan on viha.

        Oletko kateellinen ja mustasukkainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen ja mustasukkainen?

        Epäilen ettei kukaan ole hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettei kukaan ole hänestä.

        Taidat olla mustis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos kyseessä on ilkeä punatukkainen nainen. Hänen mielestä ainoa oikea tapa elää on hänen tapansa ja kukaan muu ei maailmassa voi olla omanlaisensa. Sitten hän ihmettelee kun ainoa mitä hän saa itseään kohtaan on viha.

        Toivottavasti olet sanonut tuon kyseiselle henkilölle, kun hänestä pidät niin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jos kyseessä on ilkeä punatukkainen nainen. Hänen mielestä ainoa oikea tapa elää on hänen tapansa ja kukaan muu ei maailmassa voi olla omanlaisensa. Sitten hän ihmettelee kun ainoa mitä hän saa itseään kohtaan on viha.

        Onneksi mulla ei ole punainen tukka.


      • Anonyymi

        Mitä sinä oikein luulet. Ei tietenkään !


    • Anonyymi

      Muistan sinua joka päivä, olet rakas

    • Anonyymi

      Ystävyydessä tärkeää se mitä ei tarvitse sanoa.

      • Anonyymi

        Ystävyydet onkin helppoja kun niitä ei tarvitse lainkaan hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyydet onkin helppoja kun niitä ei tarvitse lainkaan hoitaa.

        Pyyteetön puhdas suhde, jossa ollaan sen itsensä vuoksi, voidaan jatkaa aina siitä mihin jäätiin, ei ole velvollisuuksia toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyteetön puhdas suhde, jossa ollaan sen itsensä vuoksi, voidaan jatkaa aina siitä mihin jäätiin, ei ole velvollisuuksia toista kohtaan.

        Se onkin hyvä periaate saada huomiota vain itselleen, jos ei niin kiinnosta toisen asiat ja sielu.


    • Anonyymi

      Mä lupasin, etten häiritse sua enää.

      Vastan kyllä aina, ja haluan sua edelleen ja aina.

    • Anonyymi

      Muistitko itse?
      Ystävyys on vastavuoroista.
      Mietin itse juurikin tuota että jos itse on aina se joka pitää ystvyyttä yllä , kyselee kuulumisia niin arvostaako se vastapuoli oikeasti silloin sitä ystävyyttä vai onko vain yhdentekevä turhake jota se vastapuoli mielummin välttelee , eikä siten kuulumiset oikeasti kiinnosta..

      • Anonyymi

        Hyviä pohdintoja , jos ylläpitäminen on toispuoleista niin miten silloin toimitaan jatkossa ?


      • Anonyymi

        Minä en hoitaisi ystävyysasioita palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä pohdintoja , jos ylläpitäminen on toispuoleista niin miten silloin toimitaan jatkossa ?

        Ei varmaan toimita sitten..
        Voihan sitä tietysti yrittää antaa mahdollisuutta (vaikka kuvitteellistakin) sille ystävälle.
        Odotetaan ja katsotaan tuleeko sille vastapuolelle se kuuluisa Ahaa-elämys jonka johdosta vaikka ihan itse ensimmäisenä toivottais Joulua taikka Uutta vuotta.
        Joka tapauksessa , tyhmäksihän sitä jo itsensä tuntee..


    • Anonyymi

      Jos on vuosia sitten sanottu,että ollaan ystäviä niin se pitää edelleen paikkansa.

      Suomalainen nainen ei vanno ystävyyttä leikillään vaan on tosissaan.

      • Anonyymi

        hyvä.


    • Anonyymi

      Tiukat ajat, ohuet ajat.

    • Anonyymi

      ystävyys, mitä ei ollutkaan, et voi sisko hyljätä, sillä todisteenasi on vain järkyttävyyden hämmästyksesi, ei ole olemassa yhtään huolta, mittäää, hähähähähähähöähöähä
      rauhallista juonittelua, turvallista vitutusta, hyvin hämärää kaikilles
      moro
      https://www.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0

    • Anonyymi

      Omalta kohdaltani voin helpottuneesti todeta, kyllä näin juurikin on.

      Yksipuolinen ystävyys kun vie enempi kuin antaa.

    • Anonyymi

      Vuosia ollut ohi.

    • Anonyymi

      Oletko loukkaantunut jostakin? Mitä sinä itse olet unohtanut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe