Miehelle. Ajattelin mä sua yöllä mutta nukahtelin niin, että yhteys katkeili. Ehkä huomasit sen tai toivottavasti kuorsasit itse jo täyttä päätä.
Mukavaa joulupäivää sulle multa
19
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Hyvää Joulupäivää myös naiselle. Joulu on onneksi kohta ohi.
- Anonyymi
Kiitos. Itse olen tykännyt nukkua paljon näin jouluna. Se kelpaisi pitempäänkin.
- Anonyymi
Meni mietinnössä Fazerin ja noteerasin khyl katkeilun, sohvalle nukahdin 🙏
- Anonyymi
Fazerin? Suklaan? Varmaan torkuttiin yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fazerin? Suklaan? Varmaan torkuttiin yhdessä?
Saattaa muuten olla jos nyt kelaan kellosta viisaria ja kellonaikoja yhdistelin juu-u kyllä yhdessä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa muuten olla jos nyt kelaan kellosta viisaria ja kellonaikoja yhdistelin juu-u kyllä yhdessä :)
Mäkin noita viisareita koittanut vääntää ja kääntää :) En vaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin noita viisareita koittanut vääntää ja kääntää :) En vaan tiedä.
Mäkinoita :D Käkikello olis kiva. Joo mihinkä aikaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkinoita :D Käkikello olis kiva. Joo mihinkä aikaan ?
En muista enää aikaa, nyt on jotenkin vetämätön olo, taidan vetäytyä haaveisiini..
- Anonyymi
Mukavaa joulupäivää ihanalle Teijalle, en ole unohtanut sinua ;)
- Anonyymi
Ihanaa hänelle. En ole Teijasi.
- Anonyymi
Minkähän niminen ja mistäpäin on aloittaja nainen?
- Anonyymi
Minkä niminen nainen siellä on nyt?
- Anonyymi
Minkä niminen ja mistäpäin mies kyselee? Voihan sen itse sanoa ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niminen ja mistäpäin mies kyselee? Voihan sen itse sanoa ensin.
juutashan mina oon ja kutsuttaman nimel joel oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juutashan mina oon ja kutsuttaman nimel joel oon
Ehkä mä sitten olen maria neitsyeksi kutsuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mä sitten olen maria neitsyeksi kutsuttu.
Montako kertaa pitää lausua Aave Mariaa, et hän tulee mu luokse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemästi väittävät latinanaiset lähteet ja sillo o tuplatulemine ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua saat odottaa pitkään pelkällä aave marialla. En nimittäin tiedä hänen osoitetta :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539429Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527702K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1515274Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1514958PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *584670Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054340Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284164- 1681978
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91839Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2901631