Miehelle. Ajattelin mä sua yöllä mutta nukahtelin niin, että yhteys katkeili. Ehkä huomasit sen tai toivottavasti kuorsasit itse jo täyttä päätä.
Mukavaa joulupäivää sulle multa
19
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos. Hyvää Joulupäivää myös naiselle. Joulu on onneksi kohta ohi.
- Anonyymi
Kiitos. Itse olen tykännyt nukkua paljon näin jouluna. Se kelpaisi pitempäänkin.
- Anonyymi
Meni mietinnössä Fazerin ja noteerasin khyl katkeilun, sohvalle nukahdin 🙏
- Anonyymi
Fazerin? Suklaan? Varmaan torkuttiin yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fazerin? Suklaan? Varmaan torkuttiin yhdessä?
Saattaa muuten olla jos nyt kelaan kellosta viisaria ja kellonaikoja yhdistelin juu-u kyllä yhdessä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa muuten olla jos nyt kelaan kellosta viisaria ja kellonaikoja yhdistelin juu-u kyllä yhdessä :)
Mäkin noita viisareita koittanut vääntää ja kääntää :) En vaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin noita viisareita koittanut vääntää ja kääntää :) En vaan tiedä.
Mäkinoita :D Käkikello olis kiva. Joo mihinkä aikaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkinoita :D Käkikello olis kiva. Joo mihinkä aikaan ?
En muista enää aikaa, nyt on jotenkin vetämätön olo, taidan vetäytyä haaveisiini..
- Anonyymi
Mukavaa joulupäivää ihanalle Teijalle, en ole unohtanut sinua ;)
- Anonyymi
Ihanaa hänelle. En ole Teijasi.
- Anonyymi
Minkähän niminen ja mistäpäin on aloittaja nainen?
- Anonyymi
Minkä niminen nainen siellä on nyt?
- Anonyymi
Minkä niminen ja mistäpäin mies kyselee? Voihan sen itse sanoa ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niminen ja mistäpäin mies kyselee? Voihan sen itse sanoa ensin.
juutashan mina oon ja kutsuttaman nimel joel oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juutashan mina oon ja kutsuttaman nimel joel oon
Ehkä mä sitten olen maria neitsyeksi kutsuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä mä sitten olen maria neitsyeksi kutsuttu.
Montako kertaa pitää lausua Aave Mariaa, et hän tulee mu luokse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsemästi väittävät latinanaiset lähteet ja sillo o tuplatulemine ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua saat odottaa pitkään pelkällä aave marialla. En nimittäin tiedä hänen osoitetta :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153