Jos on työtön tai eläkkeellä, kerro koulutus
Millainen työ tai koulutus hänellä on?
Anonyymi
81825
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 81
Vanhimmat
Elämänkoulu on kova. Siperia opettaa myös. Koulussa kaiken aikaa.
Työelämä oli kouluni. Ihanaa, kun se on ohi
Schaipeeria sitä juuri mainostettaman pitää minä kärsinynnä snif apuun anja tulepas kalle kustaan ikkunan alle.
Ketä kiinnostaa?
Miksi edes sitten kommentoit?!
Höpön höpön.
Ketä kiinnostaa?
40 vuotta huumeita käyttänyt sosiaalipummi.
piriviivaa kohdusta hautaan, eikä tätä luurankoa kukaan/mikään suostu hautaamaan, aivan sama mikä raha.......
moro
kirjoitettu on.linnustajan ansasta
https://www.youtube.com/watch?v=zIbG--2fPxQ&list=RDbBiJ-IvaprY&index=17
peruskunto on oltava, silloin kyttäkin pyssy vyöllään valehtelee vain ystävällisesti, kyttä on ihminen, ei todellakaan mikään ystävä.......
KYTÄT!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=tWDlnv1o3_g
En tiedä. En tietäisi sitäkään, jos on jäänyt työttömäksi tai tullut työkyvyttömäksi.
En tiedä eikä se minulle kuulukaan. Kunhan voi hyvin ja pärjää elämässään.
Miksi kyselet kalastelija?
Googlasin. Tekninen piirtäjä.
No kappas!
Ootko mies. Mistäpäin?
Juu olen mies. Pks.
Ok. Kaipailen miestä Turun seudulta.
Olen turun seudulta.
Ketä kaipailet täällä?
Sinua rakas sinua.
Toivon niin.
Ootko S?
Olen Usko ja Toivo.
Olen Å.
K olen
Ei ole S.
Onko T?
Se sama mikä kaikilla, elämänkoulu. Vain harva oppii sen kanssa elääkseen.
Kertoi Joskus työpaikkansa, mutta valehteli ilmeisesti. Sinällään sääli jos pitää valehdella.
Noh, olinhan vain yksi niistä muista
Hän on kosmetologi, kaunotar😍😍
Mies on kauppiaana😍😍😍
Työskentelee rakennusalalla. Ilmeisesti opiskellut maalarikoulussa
Missä on se toimisto/ konttorissa kollegaa kaipaava?
Tai se hoitajaa/ lääkäriä/psykologia/lastentarhaopettajaa tai opee kaipaava trolli??
Ajattelen usein yhtä noista.
Ja tarvitsisin yhden noista palveluja.
Mikä se noista on?
Opettaja ja tarvitsen mielestäni psykologia.
Elämän koulu
suljetulla osastolla tarkkailujaksolla, pakkolääkitys ei yhtäkkiä tullutkaan puoskareilla kysymykseen, vain vapautus aika, sekunnilleen, katsoimme toisiamme silmiimme.
terveisin. se on viimeinen pakkokeino, mikä toteutetaan meikäläistä kohtaan sitten, herra konstaapelimme, murhianne peittelemäsä, niin niin poliisi
ps.Kekkonen on sitten verisukulainen, rauhotuppas kabbalan juutalainen hiamen siinä, senkin kusen ja paskan yhteispolttamassa murhahaalarissas pölökky, ra uhotu.
https://www.youtube.com/watch?v=OumXyQGOkuk
Miksi sen haluat tietää? Valikoitko sitten parhaiten palkatun? Etsi itsellesi oma kaveri äläkä kalastele täällä tietoja muiden kaivatuista!
Jotkut naiset, jopa varatutkin, etsii uutta rahapuuta itselleen ja vampattu mies sitten luulee löytäneensä aarteen, kun kaunis muija on valinnut hänet, voi tulla kova pudotus alas, kun tajuaa ett muija luuli päässeensä edustusrouvaksi, jolle kaikki tuoda valmiina eteen ja mies maksaa kaiken🤣🤣🤣
Nyt on kyynistä.
Luulin ett musta olis vielä kaupan alan töihin, kurssin ja harjoittelun jälkeen tuli selväksi etten enää kauppaan töihin kelpaa, kun olen liian vanha ja rumakin, tuo lähinnä tuli selväks harjoittelupaikassa, iso kiitos sen paikan kauppiaalle ja työntekijöillekin, asiakkaat kuitenkin kohteli mua kuin ihmistä, kiitos asiakkaille. Nyt pitää miettiä uutta alaa, pari alaa on poissuljettu terveyssyistä. Jos esim.siivousta olisin pystynyt työkseni tekemään, niin enhän mä olis enää edes miettinyt myyjän työtä vaan tehnyt siivoustyötä ja säästynyt tuoltakin paskalta kokemusta.
Piti oleman....tuoltakin paskalta kokemukselta.
Minäkin olin kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa K-kaupassa töissä jossa kauppias oli palkannut vain ja ainoastaan nuoria ja hyvännäköisiä naisia töihin. Minäkin, noin 30v silloin, tunsin itseni vanhaksi siellä. Sitten kun ihmiset toi kauppiaalle CV:eitä ja kesätyöhakemuksia ym niin hän heitti kaikki poikien ja miesten hakemukset suoraan roskiin. Paskin työpaikka ikinä!
Eipä ollut kaksista sullakaan. Toivottavasti löytynyt parempi paikka tuon jälkeen.
K-kaupat on kauppiasvetoisia ja kauppiaat tietää että kauneus myy. Ja pitää paikkansa että k-kaupoissa on hoteimmat myyjät, ei vaan riitä kun kookaupat on ylikalliita kaikille ja kannattaa hakea vain tarjoukset niistä.
Ja kauppiaat joskus ns.syövät kuormasta. Itse nähnyt, kun nuori pimu oli tälläytynyt vimpan päälle, kun kävi saikkunsa aikaan kaupalla, istui taukohuoneessa odottelemassa tuntikausia kuin jotain ihmettä tapahtuvaksi. Kauppias heitti ohimennen läppää syömisten fiksaamisesta itselleen ja pojille, kysyi pimulta neuvoa, meni tosi noloksi ja heti hoksasin, ett mitä se odotteli. Odotteli aikansa ja oli tosi pettyneen olonen kun ei mitään tapahtunutkaan. Myöhemmin lähtikin muualle hommiin.
Insinööri
Kiva kun meitä "kanttipäitä"vielä joku kaipaa😄.
Mutta mitä tekee insinöörisi työkseen?
Hän tietää ammattini liiankin hyvin. Hänen ammattiaan en tiedä, enkä tiedä hänestä paljon muutakaan 😢-hoituri-
hoitaja ei taida olla hoitaja jos ei potilaansa ammattia edes tiedä. Sehän kysytään aina sairauslomapaperiinkin
Hoitoalan alipalkkaus :(
Ja arvostus :(
Mulla on kiva työ :), itse arvostan kyllä. Vanhukset on ihania. -hoituri-
Parhaita, alan vaihto mielessäni, niin kuin koko elämä lähtee uusintaan, ikä kriisi kai😂
Seurakunta neiti
https://youtu.be/9MArpFAaUu4
Neuro Liäkäri hä :)
Meni jo, ja tääkin sivuuusta
elämänkoulu taitaa olla..
olemme siksi erilaiset, ettei minulla ole, elämänkoulusta. vaan muita opintoja.
Hän on joku insinööri, ja pitää minun koulutustani ja työtäni säälittävänä. Sen takia ei mitään vakavaa kanssani haluakaan koska olen liian köyhä hänelle ja hänen sukuunsa.
Vinkkinä vain etteivät kaikki insinöörit katso nenän vartta pitkin duunareita tai työttömiä.
No ei varmaan katsokaan, hän ei tosin kuulu niihin ihmisiin. Varmaan pitää minua vielä tyhmänäkin kaiken lisäksi.
Enempi naurattaa. Tällä väliä. 😅
Monella duunarilla kovemmat liksat kuin insseillä.
Monella insinöörillä on valitettavasti lähes lääkärin palkkaus.
Mitä sitten tavallisella insillä ei. Yt: t napsahtaa niin etippä sitten työtä.
Ei lähellekkään lääkärin palkka.
No inssien keskipalkka on ~3600, ei sillä kuuhun mennä mutta pärjää
Katsoin ensin 3600- kahteen viikkoon ;)
Onhan tuo hyvä palkka. Varsin hyvin riittää elämiseen.
Joidenkin palkkaus 5600 ja silti eletään toisten kustannuksella🙄
Kuten koira, joka palaa oksennuksilleen, on tyhmä, joka yhä uusii hullutuksiansa.
Sinähän sen tiedät, on varmaan omakohtaista kokemustakin.
Lentäjä
En tiedä yhtään. Joko työtön tai eläkkeellä. Ikänsä puolesta ei vielä eläkkeellä kyseinen mies muutamaan vuoteen
Lääketieteen lisensiaatti.
Ihana nainen on fysioterapeutti.
Savusukeltaja
Anaalinvalkaisija.
Hän on trävvellerii ja influensserii