Millainen työ tai koulutus hänellä on?

Anonyymi

Jos on työtön tai eläkkeellä, kerro koulutus

81

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämänkoulu on kova. Siperia opettaa myös. Koulussa kaiken aikaa.

      Työelämä oli kouluni. Ihanaa, kun se on ohi

      • Anonyymi

        Schaipeeria sitä juuri mainostettaman pitää minä kärsinynnä snif apuun anja tulepas kalle kustaan ikkunan alle.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Miksi edes sitten kommentoit?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edes sitten kommentoit?!

        Höpön höpön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi edes sitten kommentoit?!

        Ketä kiinnostaa?


    • Anonyymi

      40 vuotta huumeita käyttänyt sosiaalipummi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En tiedä. En tietäisi sitäkään, jos on jäänyt työttömäksi tai tullut työkyvyttömäksi.

    • Anonyymi

      En tiedä eikä se minulle kuulukaan. Kunhan voi hyvin ja pärjää elämässään.

    • Anonyymi

      Miksi kyselet kalastelija?

    • Anonyymi

      Googlasin. Tekninen piirtäjä.

      • Anonyymi

        No kappas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kappas!

        Ootko mies. Mistäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mies. Mistäpäin?

        Juu olen mies. Pks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olen mies. Pks.

        Ok. Kaipailen miestä Turun seudulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kaipailen miestä Turun seudulta.

        Olen turun seudulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen turun seudulta.

        Ketä kaipailet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kaipailet täällä?

        Sinua rakas sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua rakas sinua.

        Toivon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua rakas sinua.

        Ootko S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon niin.

        Olen Usko ja Toivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        Olen Å.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        K olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko S?

        Ei ole S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole S.

        Onko T?


    • Anonyymi

      Se sama mikä kaikilla, elämänkoulu. Vain harva oppii sen kanssa elääkseen.

    • Anonyymi

      Kertoi Joskus työpaikkansa, mutta valehteli ilmeisesti. Sinällään sääli jos pitää valehdella.
      Noh, olinhan vain yksi niistä muista

    • Anonyymi

      Hän on kosmetologi, kaunotar😍😍

      • Anonyymi

        Mies on kauppiaana😍😍😍


    • Anonyymi

      Työskentelee rakennusalalla. Ilmeisesti opiskellut maalarikoulussa

    • Anonyymi

      Missä on se toimisto/ konttorissa kollegaa kaipaava?

      Tai se hoitajaa/ lääkäriä/psykologia/lastentarhaopettajaa tai opee kaipaava trolli??

      • Anonyymi

        Ajattelen usein yhtä noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen usein yhtä noista.

        Ja tarvitsisin yhden noista palveluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen usein yhtä noista.

        Mikä se noista on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se noista on?

        Opettaja ja tarvitsen mielestäni psykologia.


    • Anonyymi

      Elämän koulu

    • Anonyymi

      suljetulla osastolla tarkkailujaksolla, pakkolääkitys ei yhtäkkiä tullutkaan puoskareilla kysymykseen, vain vapautus aika, sekunnilleen, katsoimme toisiamme silmiimme.
      terveisin. se on viimeinen pakkokeino, mikä toteutetaan meikäläistä kohtaan sitten, herra konstaapelimme, murhianne peittelemäsä, niin niin poliisi
      ps.Kekkonen on sitten verisukulainen, rauhotuppas kabbalan juutalainen hiamen siinä, senkin kusen ja paskan yhteispolttamassa murhahaalarissas pölökky, ra uhotu.
      https://www.youtube.com/watch?v=OumXyQGOkuk

    • Anonyymi

      Miksi sen haluat tietää? Valikoitko sitten parhaiten palkatun? Etsi itsellesi oma kaveri äläkä kalastele täällä tietoja muiden kaivatuista!

      • Anonyymi

        Jotkut naiset, jopa varatutkin, etsii uutta rahapuuta itselleen ja vampattu mies sitten luulee löytäneensä aarteen, kun kaunis muija on valinnut hänet, voi tulla kova pudotus alas, kun tajuaa ett muija luuli päässeensä edustusrouvaksi, jolle kaikki tuoda valmiina eteen ja mies maksaa kaiken🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut naiset, jopa varatutkin, etsii uutta rahapuuta itselleen ja vampattu mies sitten luulee löytäneensä aarteen, kun kaunis muija on valinnut hänet, voi tulla kova pudotus alas, kun tajuaa ett muija luuli päässeensä edustusrouvaksi, jolle kaikki tuoda valmiina eteen ja mies maksaa kaiken🤣🤣🤣

        Nyt on kyynistä.


    • Anonyymi

      Luulin ett musta olis vielä kaupan alan töihin, kurssin ja harjoittelun jälkeen tuli selväksi etten enää kauppaan töihin kelpaa, kun olen liian vanha ja rumakin, tuo lähinnä tuli selväks harjoittelupaikassa, iso kiitos sen paikan kauppiaalle ja työntekijöillekin, asiakkaat kuitenkin kohteli mua kuin ihmistä, kiitos asiakkaille. Nyt pitää miettiä uutta alaa, pari alaa on poissuljettu terveyssyistä. Jos esim.siivousta olisin pystynyt työkseni tekemään, niin enhän mä olis enää edes miettinyt myyjän työtä vaan tehnyt siivoustyötä ja säästynyt tuoltakin paskalta kokemusta.

      • Anonyymi

        Piti oleman....tuoltakin paskalta kokemukselta.


      • Anonyymi

        Minäkin olin kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa K-kaupassa töissä jossa kauppias oli palkannut vain ja ainoastaan nuoria ja hyvännäköisiä naisia töihin. Minäkin, noin 30v silloin, tunsin itseni vanhaksi siellä. Sitten kun ihmiset toi kauppiaalle CV:eitä ja kesätyöhakemuksia ym niin hän heitti kaikki poikien ja miesten hakemukset suoraan roskiin. Paskin työpaikka ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa K-kaupassa töissä jossa kauppias oli palkannut vain ja ainoastaan nuoria ja hyvännäköisiä naisia töihin. Minäkin, noin 30v silloin, tunsin itseni vanhaksi siellä. Sitten kun ihmiset toi kauppiaalle CV:eitä ja kesätyöhakemuksia ym niin hän heitti kaikki poikien ja miesten hakemukset suoraan roskiin. Paskin työpaikka ikinä!

        Eipä ollut kaksista sullakaan. Toivottavasti löytynyt parempi paikka tuon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa K-kaupassa töissä jossa kauppias oli palkannut vain ja ainoastaan nuoria ja hyvännäköisiä naisia töihin. Minäkin, noin 30v silloin, tunsin itseni vanhaksi siellä. Sitten kun ihmiset toi kauppiaalle CV:eitä ja kesätyöhakemuksia ym niin hän heitti kaikki poikien ja miesten hakemukset suoraan roskiin. Paskin työpaikka ikinä!

        K-kaupat on kauppiasvetoisia ja kauppiaat tietää että kauneus myy. Ja pitää paikkansa että k-kaupoissa on hoteimmat myyjät, ei vaan riitä kun kookaupat on ylikalliita kaikille ja kannattaa hakea vain tarjoukset niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-kaupat on kauppiasvetoisia ja kauppiaat tietää että kauneus myy. Ja pitää paikkansa että k-kaupoissa on hoteimmat myyjät, ei vaan riitä kun kookaupat on ylikalliita kaikille ja kannattaa hakea vain tarjoukset niistä.

        Ja kauppiaat joskus ns.syövät kuormasta. Itse nähnyt, kun nuori pimu oli tälläytynyt vimpan päälle, kun kävi saikkunsa aikaan kaupalla, istui taukohuoneessa odottelemassa tuntikausia kuin jotain ihmettä tapahtuvaksi. Kauppias heitti ohimennen läppää syömisten fiksaamisesta itselleen ja pojille, kysyi pimulta neuvoa, meni tosi noloksi ja heti hoksasin, ett mitä se odotteli. Odotteli aikansa ja oli tosi pettyneen olonen kun ei mitään tapahtunutkaan. Myöhemmin lähtikin muualle hommiin.


    • Anonyymi

      Insinööri

      • Anonyymi

        Kiva kun meitä "kanttipäitä"vielä joku kaipaa😄.
        Mutta mitä tekee insinöörisi työkseen?


    • Anonyymi

      Hän tietää ammattini liiankin hyvin. Hänen ammattiaan en tiedä, enkä tiedä hänestä paljon muutakaan 😢-hoituri-

      • Anonyymi

        hoitaja ei taida olla hoitaja jos ei potilaansa ammattia edes tiedä. Sehän kysytään aina sairauslomapaperiinkin


      • Anonyymi

        Hoitoalan alipalkkaus :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoalan alipalkkaus :(

        Ja arvostus :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvostus :(

        Mulla on kiva työ :), itse arvostan kyllä. Vanhukset on ihania. -hoituri-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kiva työ :), itse arvostan kyllä. Vanhukset on ihania. -hoituri-

        Parhaita, alan vaihto mielessäni, niin kuin koko elämä lähtee uusintaan, ikä kriisi kai😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Neuro Liäkäri hä :)

      • Anonyymi

        Meni jo, ja tääkin sivuuusta


    • elämänkoulu taitaa olla..

      olemme siksi erilaiset, ettei minulla ole, elämänkoulusta. vaan muita opintoja.

    • Anonyymi

      Hän on joku insinööri, ja pitää minun koulutustani ja työtäni säälittävänä. Sen takia ei mitään vakavaa kanssani haluakaan koska olen liian köyhä hänelle ja hänen sukuunsa.

      • Anonyymi

        Vinkkinä vain etteivät kaikki insinöörit katso nenän vartta pitkin duunareita tai työttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkinä vain etteivät kaikki insinöörit katso nenän vartta pitkin duunareita tai työttömiä.

        No ei varmaan katsokaan, hän ei tosin kuulu niihin ihmisiin. Varmaan pitää minua vielä tyhmänäkin kaiken lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkinä vain etteivät kaikki insinöörit katso nenän vartta pitkin duunareita tai työttömiä.

        Enempi naurattaa. Tällä väliä. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkkinä vain etteivät kaikki insinöörit katso nenän vartta pitkin duunareita tai työttömiä.

        Monella duunarilla kovemmat liksat kuin insseillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella duunarilla kovemmat liksat kuin insseillä.

        Monella insinöörillä on valitettavasti lähes lääkärin palkkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella insinöörillä on valitettavasti lähes lääkärin palkkaus.

        Mitä sitten tavallisella insillä ei. Yt: t napsahtaa niin etippä sitten työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten tavallisella insillä ei. Yt: t napsahtaa niin etippä sitten työtä.

        Ei lähellekkään lääkärin palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähellekkään lääkärin palkka.

        No inssien keskipalkka on ~3600, ei sillä kuuhun mennä mutta pärjää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No inssien keskipalkka on ~3600, ei sillä kuuhun mennä mutta pärjää

        Katsoin ensin 3600- kahteen viikkoon ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No inssien keskipalkka on ~3600, ei sillä kuuhun mennä mutta pärjää

        Onhan tuo hyvä palkka. Varsin hyvin riittää elämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin ensin 3600- kahteen viikkoon ;)

        Joidenkin palkkaus 5600 ja silti eletään toisten kustannuksella🙄


    • Anonyymi

      Kuten koira, joka palaa oksennuksilleen, on tyhmä, joka yhä uusii hullutuksiansa.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät, on varmaan omakohtaista kokemustakin.


    • Anonyymi

      Lentäjä

    • Anonyymi

      En tiedä yhtään. Joko työtön tai eläkkeellä. Ikänsä puolesta ei vielä eläkkeellä kyseinen mies muutamaan vuoteen

    • Anonyymi

      Lääketieteen lisensiaatti.

    • Anonyymi

      Ihana nainen on fysioterapeutti.

    • Anonyymi

      Savusukeltaja

    • Anonyymi

      Anaalinvalkaisija.

    • Anonyymi

      Hän on trävvellerii ja influensserii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe