Tai hänet, ketä muistelet?
Mä sain tällaisen kohteliaisuuden nuorena ja se lienee ehkä parhaimpia kommentteja ulkoisesta olemuksestani, mitä olen saanut: "Rumat ne vaatteillaan koreilee." Ja kun eihän mulla olleet ne koreimmat vaatteet monesti yleensä.
Mistä muistat minut?
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monet on helppo muistaa turhista aloituksista...
- Anonyymi
Muistan miehisen elimen ja viekkaat silmät.
- Anonyymi
en muista sua, voin kertoa hyvin surkeasta johdattelusta, mikä ei johda yhtään mihinkään......
terveisin.yhteisen lopettamisesta ne ongelmat vasta alkavat.........
https://www.youtube.com/watch?v=mOWkV4eZoMA - Anonyymi
Yks kuittaili mulle mun iästä, ett oon ketterä ikäisekseni. Jätkä on nuorempi ja potee ikäkriisiä vaihtoi muijankin, iski varatun muijan...mutt voitti se uus muijaki, saa varakkaamman miehen, joka makselee hienot vaatteet ja muut edustusrouvan kulut🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Siinä mitään nauramista ole :(
- Anonyymi
Mistä muistan hänet? No siitä kun sydän irtosi rinnasta, iski hirveä salama, sytytti roihun joka ei sammu millään. En mistään ja kaikesta muistan hänet.
- Anonyymi
Rakkaus ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ♥️
Niin säkin oot rakkaus, mies? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin säkin oot rakkaus, mies? :)
Logos tutkimisen arvoinen oli ja on ja pyssyy iäti , juurisyy olet Sinä nainen ;)
-Aaron Mesikämmen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Logos tutkimisen arvoinen oli ja on ja pyssyy iäti , juurisyy olet Sinä nainen ;)
-Aaron Mesikämmen-Voisko mesikämmen vähän selventää kun en tuota ymmärrä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko mesikämmen vähän selventää kun en tuota ymmärrä :)
Sanasta kaikki alkoi eikö.
katse, joka ei välttämättä merkannut hänelle mitään, minä en saa sitä mielestäni.
Tunteesta, polttavasta ihastumisen hullutuksen tunteesta, jota hän ei välttämättä tuntenut, minä tunsin ja tunnen.
Silmät, joita en saa mielestäni pois..
vaikka pakkohan se on, unohtaa jossain vaiheessa.
N>M.- Anonyymi
Olet vissiin salamaihastuja? Tuuliviiri vallaton?
Anonyymi kirjoitti:
Olet vissiin salamaihastuja? Tuuliviiri vallaton?
tätä kestänyt jo liian pitkään, tätä ihastumisen tunnetta, erääseen mieheen.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Ja mulla naiseen ihanaan pieneen. Mies sivusta.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Olisiko aika sitten lähestyä sitä miestä?
Onnen saa jos uskaltaa.. Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika sitten lähestyä sitä miestä?
Onnen saa jos uskaltaa..ei, nykyään en uskalla tehdä mitään, tykkään vaan salassa.
koska, liikaa pettymyksiä rakkaudessa.
Tänään juuri mietin näitä asioita. Muistelin menneitä , elämääni tosi kauas taakse päin. Vanhemmiten muisti on aika valikoiva. Positiiviset asiat jäävät parhaiten mieleen. Vaikka en exiä haikaile, ensitapaamisen ja ensimmäiset yhteiset seksikokemukset ovat jääneet mieleen. Sanat, kosketukset, tuoksut, valot. Tunne silloin.
Ja sitten ovat he, joita ei koskaan saa. Ihan oma lukunsa, tärkeä sekin.- Anonyymi
Monista keskusteluista, syvälle silmiin katsovista silmistä, läsnäolosta, ”vahinkokosketuksista” ja tietysti myös kemiasta muistan H-miehen.
- Anonyymi
Hhmmm...Aika yllättävää.....
- Anonyymi
Ajatuksessa eräs nainen tosiaan on ja se on kiva :)
- Anonyymi
Muistan hänet katseesta, jokunen vuosi sitten. Hän katsoi minua suoraan silmiin. Minun oli pakko kääntää katse hetkeksi pois, Ja palasin siniharmaaseen katseeseen uudelleen, siinä hän oli. Ei ollut mikään parin sekunnin juttu tämä. Järkytti mielenrauhaani todella paljon
Luulen , että hän ei itse noteerannut asiaa sen kummemmin. Mutta minä en voi unohtaa. Mies kyseessä. Muutoinkin todella haasteelliselta vaikuttava tapaus. Koitan päästä tästä yli mutten vielä ole onnistunut- Anonyymi
Missäs mies tuijotteli sitten ? Itse muistan erään todella söpön lyhyen naisen tuijotukset parin vuoden takaa ja omaan siniharmaat silmät itse, pisti vähän mietityttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs mies tuijotteli sitten ? Itse muistan erään todella söpön lyhyen naisen tuijotukset parin vuoden takaa ja omaan siniharmaat silmät itse, pisti vähän mietityttämään.
En kerro. Lyhyt olen, mutta söpöys ei pidä paikkansa , joten sijainti ei ole olennainen asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro. Lyhyt olen, mutta söpöys ei pidä paikkansa , joten sijainti ei ole olennainen asia
Tai voithan laittaa jotain pientä lisätunnistetta, jos haluat varmistaa asian
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jäi vaivaamaan, pari vuotta tästäkin. Vaikka en olekaan söpö, laita tähän joku pieni vinkki jommasta kummasta tai paikkakunnasta niin saadaan varmistettua, että eri ihmiset kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jäi vaivaamaan, pari vuotta tästäkin. Vaikka en olekaan söpö, laita tähän joku pieni vinkki jommasta kummasta tai paikkakunnasta niin saadaan varmistettua, että eri ihmiset kyseessä
Nainen on tosiaan noin 150cm pitkä, silmälasit, ruskeat hiukset, melko nuori vielä kun on lähempänä 20 kuin 30 ;) , en tiedä sitten asuuko enää täällä pohjosessa kun ei ole näkynyt missään. Pieni tatuointi tais olla toisessa ranteessa jos nyt oikein muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on tosiaan noin 150cm pitkä, silmälasit, ruskeat hiukset, melko nuori vielä kun on lähempänä 20 kuin 30 ;) , en tiedä sitten asuuko enää täällä pohjosessa kun ei ole näkynyt missään. Pieni tatuointi tais olla toisessa ranteessa jos nyt oikein muistan.
:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D
Hyvät tunnisteet, varmasti huomaa jos sattuu palstalla pyörimään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se en siis ainakaan ollut, siitä on jokunen vuosi vierähtänyt kun olin söpö parikymppinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se en siis ainakaan ollut, siitä on jokunen vuosi vierähtänyt kun olin söpö parikymppinen :)
Joo no eiköhän tuokin ole jo löytänyt jonkun, alle 25 vuotias ja fiksu söpö likka kun on, tuskin edes muistaa minua enää itse :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no eiköhän tuokin ole jo löytänyt jonkun, alle 25 vuotias ja fiksu söpö likka kun on, tuskin edes muistaa minua enää itse :)
Koskaan ei voi tietää, keneen tekee lähtemättömän vaikutuksen :)
Osa tuntomerkeistä muuten täsmää, tuo olennaisin ei
- Anonyymi
Olen aivan liian herkkä tällaisissa asioissa. Tämä menee kyllä ajan kanssa ohitse
- Anonyymi
Juu, mullakin menee ja yleensä menee pitempään ennenkuin edes katselen ketään. Musta tulee kylmempi ja ei kiinnosta kuunnella kenenkään juttuja, saatan jopa lähteä kesken kaiken kävelemään paikalta. Nousee suojat päälle, en päästä ketään lähelle. En ymmärrä sellasia jotka halaavat vierasta ihmistä esittääkseen muka välittävänsä vaikka eivät kyseisestä henkilöstä välitä paskan vertaa.
- Anonyymi
Mulle yks asiakas totes ohimennessään ett tuokin saatanan ihraperse...olis pitänyt kiittää ja todeta ett kiitos samoin.
- Anonyymi
Nuorena olin kaupan kassalla, sellainen rbf oli varmaan perusilme jo silloin, muutaman kerran herätti aggressioita, jokuki haukku kylmäksi rahanahneeksi, en nyt noita sanoja ihan tarkkaan muista. Nuori tyttö yritti siinä vaan tehdä surkeasti palkatun työnsä ja veloittaa maksun ruokaostoksista. Miehet on tosiaan hulluja.
- Anonyymi
Katseesta ja hymystä muistan, sekoitti niillä pääni.
- Anonyymi
Millon näin kävi?
- Anonyymi
Minäkin muistan hymyn ja kauniit silmät upean naisen viime kesältä. Sekoitti myöskin pääni.
- Anonyymi
Mies sekoitti myös yllämainituilla 🥰🥰😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies sekoitti myös yllämainituilla 🥰🥰😘
Tunne ei ole muuttunut, vaikka tilanne on juuttunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne ei ole muuttunut, vaikka tilanne on juuttunut..
Toivottavasti ei pysyvästi juuttunut, jos näin olisi voisin olla suuttunut. Mutta nyt sinä olet arjestani puuttunut. Tulisit, katsoisit, ja koskettaisit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918