Mistä muistat minut?

Anonyymi

Tai hänet, ketä muistelet?

Mä sain tällaisen kohteliaisuuden nuorena ja se lienee ehkä parhaimpia kommentteja ulkoisesta olemuksestani, mitä olen saanut: "Rumat ne vaatteillaan koreilee." Ja kun eihän mulla olleet ne koreimmat vaatteet monesti yleensä.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika monet on helppo muistaa turhista aloituksista...

    • Anonyymi

      Muistan miehisen elimen ja viekkaat silmät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yks kuittaili mulle mun iästä, ett oon ketterä ikäisekseni. Jätkä on nuorempi ja potee ikäkriisiä vaihtoi muijankin, iski varatun muijan...mutt voitti se uus muijaki, saa varakkaamman miehen, joka makselee hienot vaatteet ja muut edustusrouvan kulut🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Siinä mitään nauramista ole :(


    • Anonyymi

      Mistä muistan hänet? No siitä kun sydän irtosi rinnasta, iski hirveä salama, sytytti roihun joka ei sammu millään. En mistään ja kaikesta muistan hänet.

      • Anonyymi

        Rakkaus ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ♥️

        Niin säkin oot rakkaus, mies? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin säkin oot rakkaus, mies? :)

        Logos tutkimisen arvoinen oli ja on ja pyssyy iäti , juurisyy olet Sinä nainen ;)

        -Aaron Mesikämmen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logos tutkimisen arvoinen oli ja on ja pyssyy iäti , juurisyy olet Sinä nainen ;)

        -Aaron Mesikämmen-

        Voisko mesikämmen vähän selventää kun en tuota ymmärrä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko mesikämmen vähän selventää kun en tuota ymmärrä :)

        Sanasta kaikki alkoi eikö.


    • katse, joka ei välttämättä merkannut hänelle mitään, minä en saa sitä mielestäni.

      Tunteesta, polttavasta ihastumisen hullutuksen tunteesta, jota hän ei välttämättä tuntenut, minä tunsin ja tunnen.

      Silmät, joita en saa mielestäni pois..
      vaikka pakkohan se on, unohtaa jossain vaiheessa.

      N>M.

      • Anonyymi

        Olet vissiin salamaihastuja? Tuuliviiri vallaton?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vissiin salamaihastuja? Tuuliviiri vallaton?

        tätä kestänyt jo liian pitkään, tätä ihastumisen tunnetta, erääseen mieheen.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        tätä kestänyt jo liian pitkään, tätä ihastumisen tunnetta, erääseen mieheen.

        Ja mulla naiseen ihanaan pieneen. Mies sivusta.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        tätä kestänyt jo liian pitkään, tätä ihastumisen tunnetta, erääseen mieheen.

        Olisiko aika sitten lähestyä sitä miestä?
        Onnen saa jos uskaltaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko aika sitten lähestyä sitä miestä?
        Onnen saa jos uskaltaa..

        ei, nykyään en uskalla tehdä mitään, tykkään vaan salassa.

        koska, liikaa pettymyksiä rakkaudessa.


    • Tänään juuri mietin näitä asioita. Muistelin menneitä , elämääni tosi kauas taakse päin. Vanhemmiten muisti on aika valikoiva. Positiiviset asiat jäävät parhaiten mieleen. Vaikka en exiä haikaile, ensitapaamisen ja ensimmäiset yhteiset seksikokemukset ovat jääneet mieleen. Sanat, kosketukset, tuoksut, valot. Tunne silloin.

      Ja sitten ovat he, joita ei koskaan saa. Ihan oma lukunsa, tärkeä sekin.

    • Anonyymi

      Monista keskusteluista, syvälle silmiin katsovista silmistä, läsnäolosta, ”vahinkokosketuksista” ja tietysti myös kemiasta muistan H-miehen.

      • Anonyymi

        Hhmmm...Aika yllättävää.....


    • Anonyymi

      Ajatuksessa eräs nainen tosiaan on ja se on kiva :)

    • Anonyymi

      Muistan hänet katseesta, jokunen vuosi sitten. Hän katsoi minua suoraan silmiin. Minun oli pakko kääntää katse hetkeksi pois, Ja palasin siniharmaaseen katseeseen uudelleen, siinä hän oli. Ei ollut mikään parin sekunnin juttu tämä. Järkytti mielenrauhaani todella paljon

      Luulen , että hän ei itse noteerannut asiaa sen kummemmin. Mutta minä en voi unohtaa. Mies kyseessä. Muutoinkin todella haasteelliselta vaikuttava tapaus. Koitan päästä tästä yli mutten vielä ole onnistunut

      • Anonyymi

        Missäs mies tuijotteli sitten ? Itse muistan erään todella söpön lyhyen naisen tuijotukset parin vuoden takaa ja omaan siniharmaat silmät itse, pisti vähän mietityttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs mies tuijotteli sitten ? Itse muistan erään todella söpön lyhyen naisen tuijotukset parin vuoden takaa ja omaan siniharmaat silmät itse, pisti vähän mietityttämään.

        En kerro. Lyhyt olen, mutta söpöys ei pidä paikkansa , joten sijainti ei ole olennainen asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro. Lyhyt olen, mutta söpöys ei pidä paikkansa , joten sijainti ei ole olennainen asia

        Tai voithan laittaa jotain pientä lisätunnistetta, jos haluat varmistaa asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs mies tuijotteli sitten ? Itse muistan erään todella söpön lyhyen naisen tuijotukset parin vuoden takaa ja omaan siniharmaat silmät itse, pisti vähän mietityttämään.

        Nyt jäi vaivaamaan, pari vuotta tästäkin. Vaikka en olekaan söpö, laita tähän joku pieni vinkki jommasta kummasta tai paikkakunnasta niin saadaan varmistettua, että eri ihmiset kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt jäi vaivaamaan, pari vuotta tästäkin. Vaikka en olekaan söpö, laita tähän joku pieni vinkki jommasta kummasta tai paikkakunnasta niin saadaan varmistettua, että eri ihmiset kyseessä

        Nainen on tosiaan noin 150cm pitkä, silmälasit, ruskeat hiukset, melko nuori vielä kun on lähempänä 20 kuin 30 ;) , en tiedä sitten asuuko enää täällä pohjosessa kun ei ole näkynyt missään. Pieni tatuointi tais olla toisessa ranteessa jos nyt oikein muistan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on tosiaan noin 150cm pitkä, silmälasit, ruskeat hiukset, melko nuori vielä kun on lähempänä 20 kuin 30 ;) , en tiedä sitten asuuko enää täällä pohjosessa kun ei ole näkynyt missään. Pieni tatuointi tais olla toisessa ranteessa jos nyt oikein muistan.

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D

        Hyvät tunnisteet, varmasti huomaa jos sattuu palstalla pyörimään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on tosiaan noin 150cm pitkä, silmälasit, ruskeat hiukset, melko nuori vielä kun on lähempänä 20 kuin 30 ;) , en tiedä sitten asuuko enää täällä pohjosessa kun ei ole näkynyt missään. Pieni tatuointi tais olla toisessa ranteessa jos nyt oikein muistan.

        Minä se en siis ainakaan ollut, siitä on jokunen vuosi vierähtänyt kun olin söpö parikymppinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se en siis ainakaan ollut, siitä on jokunen vuosi vierähtänyt kun olin söpö parikymppinen :)

        Joo no eiköhän tuokin ole jo löytänyt jonkun, alle 25 vuotias ja fiksu söpö likka kun on, tuskin edes muistaa minua enää itse :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no eiköhän tuokin ole jo löytänyt jonkun, alle 25 vuotias ja fiksu söpö likka kun on, tuskin edes muistaa minua enää itse :)

        Koskaan ei voi tietää, keneen tekee lähtemättömän vaikutuksen :)
        Osa tuntomerkeistä muuten täsmää, tuo olennaisin ei


    • Anonyymi

      Olen aivan liian herkkä tällaisissa asioissa. Tämä menee kyllä ajan kanssa ohitse

      • Anonyymi

        Juu, mullakin menee ja yleensä menee pitempään ennenkuin edes katselen ketään. Musta tulee kylmempi ja ei kiinnosta kuunnella kenenkään juttuja, saatan jopa lähteä kesken kaiken kävelemään paikalta. Nousee suojat päälle, en päästä ketään lähelle. En ymmärrä sellasia jotka halaavat vierasta ihmistä esittääkseen muka välittävänsä vaikka eivät kyseisestä henkilöstä välitä paskan vertaa.


    • Anonyymi

      Mulle yks asiakas totes ohimennessään ett tuokin saatanan ihraperse...olis pitänyt kiittää ja todeta ett kiitos samoin.

    • Anonyymi

      Nuorena olin kaupan kassalla, sellainen rbf oli varmaan perusilme jo silloin, muutaman kerran herätti aggressioita, jokuki haukku kylmäksi rahanahneeksi, en nyt noita sanoja ihan tarkkaan muista. Nuori tyttö yritti siinä vaan tehdä surkeasti palkatun työnsä ja veloittaa maksun ruokaostoksista. Miehet on tosiaan hulluja.

    • Anonyymi

      Katseesta ja hymystä muistan, sekoitti niillä pääni.

      • Anonyymi

        Millon näin kävi?


    • Anonyymi

      Minäkin muistan hymyn ja kauniit silmät upean naisen viime kesältä. Sekoitti myöskin pääni.

      • Anonyymi

        Mies sekoitti myös yllämainituilla 🥰🥰😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sekoitti myös yllämainituilla 🥰🥰😘

        Tunne ei ole muuttunut, vaikka tilanne on juuttunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne ei ole muuttunut, vaikka tilanne on juuttunut..

        Toivottavasti ei pysyvästi juuttunut, jos näin olisi voisin olla suuttunut. Mutta nyt sinä olet arjestani puuttunut. Tulisit, katsoisit, ja koskettaisit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe