Miten koirasi joulu

Anonyymi

Ethän ole antanut sille suklaata. Tiedän, pidät siitä hyvää huolta. Sellaista vain, että kyllä minä vieläkin olen mustis sille, etenkin jouluna, kun se saa olla sua lähellä. Joku kymmenesosa sen saamasta huomiosta olisi enemmän kuin kymmenen joulua mulle. Arvaa vain, kuinka nöyryyttävää minusta tuntuu asettua koiran asemaan. Ja kuvitella...

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään ole saanut suklaata, siitä oon pitänyt huolen. Possua ja muuta herkkua kyllä karvakorva sai.
      Minkä värinen koira hänellä on?

      • Anonyymi

        Valkoinen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkoinen :)

        Ei aloittajalta, kuten ei monet muutkaan kommentit.


    • Anonyymi

      Ja mä oon mustasukkainen hellyydestä mitä annat vaimolles.

      • Anonyymi

        Ei vaimoa..


    • Anonyymi

      Mun koira ei edes halua sullaata. Se meni kauemmas heti kun avasin konvehtirasian. Se muuttuu kohta lintukoiraksi kun saa vain kanaa ja kalkkunaa. Vanhemmiten sen masusta on tullut niin herkkä, että täytyy varoa mitä sille antaa.

      • Anonyymi

        Jatkoa: neiti tuli ilmoittaan että sillä on herkkuaika. Lopetan tältä illalta palstailun ja siirryn passaamaan karvaista kaveriani!


    • Anonyymi

      Kerran unohdin tuolille 2 riviä Fazerin sinistä, niin koirani oli ne siitä napannut. Ei tullut mitään oireita. Se on maitosuklaata ja kaakaopitoisuus alhainen. Koiran kokokin aika pieni.

      • Anonyymi

        Tuossa voisi käydä huonosti. On niin koirasta kiinni ja jos on jotain sairautta mistä ei tiedä, saattaa henki lähteä. Onneksi sun koira ei reagoinut. En ole ap.


    • Anonyymi

      koira syö suolatun suolakilon ja jälki pala-ksi 2.5 kiloa sokeria myös perunapussin raakana, jälkipalan välipalaksi raakan harmaasuolatun kinkun, sillä olen itse niin juovuksissa, että en viitsi kypsentää, kyrpä pystyssä toikkaroin täälä..............?
      missä on taivas missä helvetti, perkeles..........
      https://www.youtube.com/watch?v=F6I1sLoh4cA
      terveisin.koira syö vielä yön aikana tiputuksessa noin 10 kiloa nestemäistä suolasokerisekoitusta, senkin suklaakonvehti.

    • Muru kyllä kiskois kaikki herkut naamaan jos ylittäisi ne ottamaan. Enää ei voida antaa sille mitään muuta kuin sen omia erikoissafkoja, mut tärkeintä sille ei ole se mitä antaa, vaan että ylipäätään antaa jotain.

      Palasin tänään omaan kotiin porukoilta, ja nyt meneekin taas päiviä ennen kuin sen muruset nään -se kun ei asu mun kanssa, joten ei tarvi olla sille mustis.

    • Anonyymi

      Voi huolenpitäjää! Enhän minä onneton tyttöparka osaa enkä mitään mistään ymmärrä, tuurilla ollaan hengissä, koira sekä minä..

      • Anonyymi

        onko sulla koira? koiralla pitää olla suolakilo ja sokerikilo päivässä, myös noin 10 kiloa suklaata, joka päivä on oltava tarjolla!
        terveisin.koira ei ehkä tarvitse noita suosituksia yhtään pätkääkään, en osannut odottaa sanojeni mainosarvoa, en ole pahoillani
        rauhallista illanjatkoa, turvallista

        https://www.youtube.com/watch?v=o3eAusebg94


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla koira? koiralla pitää olla suolakilo ja sokerikilo päivässä, myös noin 10 kiloa suklaata, joka päivä on oltava tarjolla!
        terveisin.koira ei ehkä tarvitse noita suosituksia yhtään pätkääkään, en osannut odottaa sanojeni mainosarvoa, en ole pahoillani
        rauhallista illanjatkoa, turvallista

        https://www.youtube.com/watch?v=o3eAusebg94

        No sulla ei koira kauaa siellä tassuttele lun on jo entinen tuolla ruokavaliolla 😨💩🐕👎


    • Anonyymi

      En tietenkään. Koira oppii kun sille ei koskaan anna jotain niin se ei edes kerjää enää sitä jotain.

    • Anonyymi

      viisi kiloa suolaa ja kaksi kiloa sokeria, sakokaivosta juomavesi, johon 10kg sokeria ja viisi raakaa harmaasuolattua kinkkua, varmuuden vuoksi 27 suolakiloa..........
      terveisin. kaikki suklaat koiralle, senkin höppänä-horo

      ps.myös nuo viisikymenttä lyijykynää......

      hiiliä jälkkäriks, ni ei närästä
      rauhallista, äärrimmäisen turvallista illanjatkoa
      https://www.youtube.com/watch?v=Dy4HA3vUv2c

    • Anonyymi

      Ei ole enää koiraa. Olen yksin.

      • Anonyymi

        koira takavarikoitiin viranomaisten toimesta, sillä syötin sille muka liikaa sokeria ja suolaa, myös suklaata oli kuulemma syönyt ihan liikaa ja järsi noutaessaan tyhyjää rusinarasiaa, sitten tuli kytät ja veivät möykyn pois.
        kytätkin ovat vain ihmisiä, äärimmäisen älykkäitä kyttiä
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        ?
        https://www.youtube.com/watch?v=O_qd_hHWElg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koira takavarikoitiin viranomaisten toimesta, sillä syötin sille muka liikaa sokeria ja suolaa, myös suklaata oli kuulemma syönyt ihan liikaa ja järsi noutaessaan tyhyjää rusinarasiaa, sitten tuli kytät ja veivät möykyn pois.
        kytätkin ovat vain ihmisiä, äärimmäisen älykkäitä kyttiä
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        ?
        https://www.youtube.com/watch?v=O_qd_hHWElg

        ...koiraa kun tulivat noutamaan, niin mainitsin omaksi edukseni, että voin laittaa tuon ylikypsän petoelukan kylymäksi ja suolata sen teille, arvon viranomaisille, sillä suolaa jää kovin syömättä, voin myös sokeroida sen, tokihan puheeni kuuntelivat.....
        ?
        https://www.youtube.com/watch?v=U73MZJKaXBM

        terveisin.hähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähä


      • Anonyymi

        Paras ystävä. Eikä toista tule.


      • Anonyymi

        No voihan hän hankkia tuollaisen mulle. Kiva olisi kuulla hänen ääntään edes, kun tietää, että on tarkoittanut minua.


    • Anonyymi

      Koira luokitellaan esineeksi/omaisuudeksi. Sillä ei ole sellaista lainsuojaa, kuin ihmisellä. Jokainen voi siis syöttää koiralleen mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan noin ole. Meellä on eläinsuojelulaki tai mikä lie. Yleensä rangaistus on eläimenpitokielto ja sakot. Ei siitä vankilaan joudu, mutta koiransa menettää jos kaltoin kohtelee ja joku saa tietää.


    • Anonyymi

      Ai se kulkukoira? Eipä ole näkynyt. Jäikö rankkarin kynsiin vai minne piiloutui. Vai oliko täysikuu ja muuttui sudeksi. Ehkä en tunnista. Kyllä olen sitä huudellu. Toki pidän hyvää huolta heti kun löytyy, rapsuttelen mahan alta ja muualta. Kun nyt ei vaan olis mitään sattunu..

    • Anonyymi

      Älä oo mustis mustille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe