ei liity sinuun mun huonot fiilikset.. Ilmeisesi käsitit jotain väärin. :(
Mulla on kotona vaikeaa
9
127
Vastaukset
- Anonyymi
Varatut kun sekoilee, niin ei siinä koskaan käy hyvin
- Anonyymi
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
Ikävä kuulla. Aina se perhe ei ole paras. 😞
- Anonyymi
Täällä ei kukaan muu sekoile, kuin sinä.
Tuo sinun pakkomielteesi varattuja kohtaan ei kuulu joka ketjuun...tai oikeastaan se ei kuulu kenellekään muulle, kuin itsellesi.
Sinä et tunne muiden tilannetta, ja näyttää, ettet ihan tunne omaasikaan.
- Anonyymi
Tää aloitus voisi olla multa t:kohtalotoveri
- Anonyymi
Älä selitä, sääli itteäs vaan! Älä syytä muita.
- Anonyymi
Tai siis kyllähän mulla ikäväkin on, sinua mutta noin muutoin..
- Anonyymi
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372