ei liity sinuun mun huonot fiilikset.. Ilmeisesi käsitit jotain väärin. :(
Mulla on kotona vaikeaa
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
Varatut kun sekoilee, niin ei siinä koskaan käy hyvin
- Anonyymi
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
Ikävä kuulla. Aina se perhe ei ole paras. 😞
- Anonyymi
Täällä ei kukaan muu sekoile, kuin sinä.
Tuo sinun pakkomielteesi varattuja kohtaan ei kuulu joka ketjuun...tai oikeastaan se ei kuulu kenellekään muulle, kuin itsellesi.
Sinä et tunne muiden tilannetta, ja näyttää, ettet ihan tunne omaasikaan.
- Anonyymi
Tää aloitus voisi olla multa t:kohtalotoveri
- Anonyymi
Älä selitä, sääli itteäs vaan! Älä syytä muita.
- Anonyymi
Tai siis kyllähän mulla ikäväkin on, sinua mutta noin muutoin..
- Anonyymi
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034