ei liity sinuun mun huonot fiilikset.. Ilmeisesi käsitit jotain väärin. :(
Mulla on kotona vaikeaa
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Varatut kun sekoilee, niin ei siinä koskaan käy hyvin
- Anonyymi
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole varattu. tarkoitin kodilla lapsuuden kotia.
Ikävä kuulla. Aina se perhe ei ole paras. 😞
- Anonyymi
Täällä ei kukaan muu sekoile, kuin sinä.
Tuo sinun pakkomielteesi varattuja kohtaan ei kuulu joka ketjuun...tai oikeastaan se ei kuulu kenellekään muulle, kuin itsellesi.
Sinä et tunne muiden tilannetta, ja näyttää, ettet ihan tunne omaasikaan.
- Anonyymi
Tää aloitus voisi olla multa t:kohtalotoveri
- Anonyymi
Älä selitä, sääli itteäs vaan! Älä syytä muita.
- Anonyymi
Tai siis kyllähän mulla ikäväkin on, sinua mutta noin muutoin..
- Anonyymi
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hän ollutkaan täydellinen ja aina hyvällä tuulella, skippaa ihmeessä. Täältä löytyy varmasti paljon kivempia tapauksia. Aloittajalle voimia.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444746Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.562595Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71984- 119935
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok71904- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51788