kun olin lähdössä kotiin sieltä ja sä tulit siinä käytävällä vastaan muistaakseni wc:stä ja moikattiin. Perhana sä olit kaunis ja se sun hymys. Se oli muuten ensimmäinen päivä kun nähtiin. Mun pitäisi varmaan keksiä aikakone niin hyppäisin siihen hetkeen loppuelämäkseni. Sä kummittelet nainen mun takaraivossa. Mitähän sulle mahtaa kuulua, toivottavasti vaan hyvää.
Mä muistan sen selvästi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy?
- Anonyymi
Kysyisin, jos mä jollain tavalla pystyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaapäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy keino
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy keino
Niin komppaan tätä. Jos ihan oikeasti kiinnostaa niin varmasti voi aina kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin komppaan tätä. Jos ihan oikeasti kiinnostaa niin varmasti voi aina kysyä.
Kysyishän sitä mutta ei ole mitään mahdollisuuksia kysyä. Pelkän etunimen kanssa ei pitkälle pötkitä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyishän sitä mutta ei ole mitään mahdollisuuksia kysyä. Pelkän etunimen kanssa ei pitkälle pötkitä. Ap
Mikä tuo etunimi on, jos henkilö sattuisi olla täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo etunimi on, jos henkilö sattuisi olla täällä?
Olin menossa vessaan. Sinä pädäilit.
Milloin lähestyt minua ? Sitä odotan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin menossa vessaan. Sinä pädäilit.
Milloin lähestyt minua ? Sitä odotanEi täsmää.Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on somessa pääsee melko pitkälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on somessa pääsee melko pitkälle.
Ei löydy somesta, ei näy missään eikä täältä ja kyllä nimellä olen etsinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy somesta, ei näy missään eikä täältä ja kyllä nimellä olen etsinyt.
Oletko nähnyt sen jälkeen? Etsintäkuulutus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt sen jälkeen? Etsintäkuulutus?
Viimeisen kerran näin naistenpäivänä 2017 en sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisen kerran näin naistenpäivänä 2017 en sen jälkeen.
Voihan se olla että olet nähnyt mutta et enään tunnista?
Jos et tiedä hänestä kuin etunimen, et tuttuja, työpaikkaa, opiskelupaikkaa tai asuinpaikkaa niin vähän hankala löytää.
Onneksi on edes se muisto kohtaamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla että olet nähnyt mutta et enään tunnista?
Jos et tiedä hänestä kuin etunimen, et tuttuja, työpaikkaa, opiskelupaikkaa tai asuinpaikkaa niin vähän hankala löytää.
Onneksi on edes se muisto kohtaamisesta.Kyllä mä hänet tunnistaisin heti.
Hän oli opiskelija mutta tuskin enää. Silleen mä hänet tapasin harjoittelussa.
- Anonyymi
Millo tapahtu?
- Anonyymi
2017 olisko ollut tammi vai helmikuussa.
- Anonyymi
1947
- Anonyymi
Tossa tapauksessa sun kannattaa unohtaa nainen ja jatkaa eteenpäin !
- Anonyymi
Tämä taitaa olla yleisin vastaus tällä palstalla. Jokaisessa aloituksessa missä mies ikävöi naista on sama teksti.
-Sivusta- - Anonyymi
Niinhän se varmaankin pitäisi, kun tiedän etten tule enää koskaan näkemään kyseistä naista. Pitäisi vaa jotenkin hyväksyä se. Ap.
- Anonyymi
Mahtoi olla aika ”mimmi” kun melkein 4 vuotta olet miettinyt 👍😁 mitä jos se olikin transu??
- Anonyymi
Olihan hän upea nainen. Ap
- Anonyymi
haisko nainen silakalle vai kakalle tärkeä tieto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110984
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311260Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902