Ei sussa ollu mitään miestä..
S-mies....
8
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulitkos? Eikä ole vieläkään !!
- Anonyymi
Eikö ole. Jokainen kirjain mitä kirjoitin lapsesta on totta. Mä en ikinä anna kenenkään pahoittaa hänen mieltä tai vaarantaa turvallisuutta keinoja kaihtamatta pidän lupauksen ja sinun apuna olen vain lapsen takia en muista syistä.
- Anonyymi
Sanoo tuntematon.
Ei ole arvoa sinussa.
Mustis.
Lopeta ajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tuntematon.
Ei ole arvoa sinussa.
Mustis.
Lopeta ajoissa.En lopeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta
Kerro edes miksi olet mustis? Olen vähän huolestunut.
- Anonyymi
Kihlattuni on kyllä erimieltä.
- Anonyymi
Millainen kihloissa oleva mies kirjoittelee tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen kihloissa oleva mies kirjoittelee tänne?
Viihdettä pitää olla 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261710
- 1051205
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
- 128877
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240848Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178729Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719