Ei sussa ollu mitään miestä..
S-mies....
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulitkos? Eikä ole vieläkään !!
- Anonyymi
Eikö ole. Jokainen kirjain mitä kirjoitin lapsesta on totta. Mä en ikinä anna kenenkään pahoittaa hänen mieltä tai vaarantaa turvallisuutta keinoja kaihtamatta pidän lupauksen ja sinun apuna olen vain lapsen takia en muista syistä.
- Anonyymi
Sanoo tuntematon.
Ei ole arvoa sinussa.
Mustis.
Lopeta ajoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo tuntematon.
Ei ole arvoa sinussa.
Mustis.
Lopeta ajoissa.En lopeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lopeta
Kerro edes miksi olet mustis? Olen vähän huolestunut.
- Anonyymi
Kihlattuni on kyllä erimieltä.
- Anonyymi
Millainen kihloissa oleva mies kirjoittelee tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen kihloissa oleva mies kirjoittelee tänne?
Viihdettä pitää olla 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!611824Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461566Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12923- 98898
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496