Suosikkijoulusi?

Anonyymi

Mikä olisi toivejoulusi kaivatun kanssa?

A) Ulkoiluloma mökissä tai hotellissa skimbaillen, hiihtäen tai lumikenkäillen.
B) Perinteikäs perhejoulu isossa talossa joulukirkkoineen ja kaikkineen.
C) Rento cityjoulu noutosafkalla ja Netflixillä.
D) Jokin muu, mikä?

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvinnut miettiä.
      A se on👌

    • d) sensuroitu

      ;)

    • Anonyymi

      D) En yleensä juo mutta vetäisin hänen kanssaan kalsarikännit. Tahtoisin tietää miten käyttäytyisimme toistemme seurassa kun kontrollia on vähemmän. Pelaisimmeko räsypokkaa, laskisimmeko nakuina mäkeä vai olisiko tulos ilmiriita.

      • Anonyymi

        Tämän minä haluaisin kokea kaivattuni kanssa.

        sivusta mies.


    • Anonyymi

      D tietenkin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mun sohva mut mulla se on valkoinen nahkasohva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sohva mut mulla se on valkoinen nahkasohva!

        Ja tää mun sohva on aitoa nahkaa, keinonahkaa vain sohvan takaosassa. Uutena ostin ihan käteisellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää mun sohva on aitoa nahkaa, keinonahkaa vain sohvan takaosassa. Uutena ostin ihan käteisellä. :)

        Iha totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha totta.

        Niin on. :)
        T: 00:30 ja 00:57


    • Anonyymi

      d) cityjoulu ilman tv:n tuijottamista, tv on maaseutujen harrastus

      • Anonyymi

        Dorka sen näkee monella laitteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorka sen näkee monella laitteella.

        Dorka tuijottaa tv:tä jopa kävellessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorka sen näkee monella laitteella.

        Niin, dorka katsoo tv:tä monella laitteella.


    • Anonyymi

      E) Pelijoulu kotona, tietokone- ja lautapelejä pelaillen, välillä kokkausta ja hyvät safkat, pientä happihyppelyä kuitenkaan kokonaan unohtamatta

    • Anonyymi

      valitsen hänet

    • Anonyymi

      Mökissä🙈 ei täällä yhtään enempää-

    • Anonyymi

      A) mieluiten mutta rennosti ottaen , sopivasti ulkoilua , saunomista , paljuilua ja hyvää ruokaa. Rakastelua kullan kanssa.
      Siinäpä ne tärkeimmät.

    • Anonyymi

      (D) kyllä

      • Anonyymi

        Ei liiallisilla yllätyksillä joka vuosi kuitenkaan mutta niin että jännitys pysyy vain yhdellä aina ;)


    • Anonyymi

      A vaihtoehto vaikuttais mukavalta naisen ja hänen lastensa kanssa. Saatais hiihtää ja saunoa. Paistaa makkaraa nuotiolla ja olla vain. Toiveunta tässä vaiheessa ainakin.

    • Anonyymi

      A mutta ei hotellissa.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään jota vois kaivata, eikä kukaan kaipaa mua, mun joulut on yksinäisiä

    • Anonyymi

      A) Mutta vaihdan nuo vaihtoehdot rekikoira-ajeluun. Sen jälkeen rakastelua saunassa, rakastelua paljussa, sen jälkeen viiniä ja hyvää ruokaa jonka jälkeen sujahtaa ihanan pehmeisiin puuvillalakanoihin ja... kuinkas ollakaan, rakastelua!

      • Anonyymi

        Ei käy. Olen huono saunoja, pystyn siellä just ja just olemaan, rakastelu siellä on unohdettava. Tykkään pellavalakanoista. Palju myös poissa laskuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy. Olen huono saunoja, pystyn siellä just ja just olemaan, rakastelu siellä on unohdettava. Tykkään pellavalakanoista. Palju myös poissa laskuista.

        Okei okei. No laitetaan titti suuhun koko reissun ajaksi. 👶🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei okei. No laitetaan titti suuhun koko reissun ajaksi. 👶🏼

        reps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei okei. No laitetaan titti suuhun koko reissun ajaksi. 👶🏼

        Ei kun rakastellaan viileässä ja kuivassa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun rakastellaan viileässä ja kuivassa :D

        Mikä siinä märässä ja kuumassa kauhistuttaa? 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä märässä ja kuumassa kauhistuttaa? 😀

        Pumppu pettää.


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua perinteikästä perhejoulua? Onko täällä vain nuoria sinkkuja?

      • Anonyymi

        Veikkaan että yksi ihminen vastannut kaikki ja se on trolli


      • Anonyymi

        Ei kaikki halua viettää isolla porukalla perhejoulua , eikä tarvitse olla edes sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki halua viettää isolla porukalla perhejoulua , eikä tarvitse olla edes sinkku.

        Näinpä. Itse olen sinkku, kaupunkilainen sellainen ja jouluperinteiksi liittyy vain joulukukat, ehkä kuusi, lohta monessa muodossa ruoaksi ja ikkunaan tähti.

        -sivust'


      • Anonyymi

        Ai joku työleiri missä perheen naiset tapetaan työllä ja herrat keskittyy juomaan. Lapset tuhoaa irtaimiston? Ei kiitos sukuhelvetille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki halua viettää isolla porukalla perhejoulua , eikä tarvitse olla edes sinkku.

        Sinkut nyt haluaa vähiten sinne sukulaislasten nyrkkeilysäkiksi ja mummon mussutettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että yksi ihminen vastannut kaikki ja se on trolli

        Olen täysin samaa mieltä, koska tämä on fakta.


    • Anonyymi

      Ok. siis päihdeongelmaisen joulu on päihteitä ja jengiytymistä.

      Teinin joulu on kaverit ja pizzaa jonka päällä joulupukki

      suurperheellinen 40-50 v haluu ison pöydän jouluruokia ja lapsia sekä lahjoja.

      irtosuhteita harrastava haluu vaan muhina kuhinat ilman joulupöytää ja telkkareita eli paljasta sukuelintä makaamassa jouluoöydässä joulukinkun sijaan.

      • Anonyymi

        Ei nyt ihan noinkaan kaikki.
        On myös olemassa sellaisia ihmisiä jotka haluavat viettää Joulunsa ihan rauhassa ilman mitään sukulais hössötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan noinkaan kaikki.
        On myös olemassa sellaisia ihmisiä jotka haluavat viettää Joulunsa ihan rauhassa ilman mitään sukulais hössötyksiä.

        Ne jotka nusutuksen kokee omakseen ei viihdy perheperinteissä vaan haluu syntisen pöydän elintä täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka nusutuksen kokee omakseen ei viihdy perheperinteissä vaan haluu syntisen pöydän elintä täynnä

        Jossakin kaukorannalla, jossa ei oo haita. Lämmintä pitää olla, että tarkenee uima - asussa.

        Ei ois mitään jouluhössötyksiä. Ne tahtoo mennä aina yli, vaikka kuin yrittäis.


      • Anonyymi

        "irtosuhteita harrastava haluu vaan muhina kuhinat ilman joulupöytää ja telkkareita eli paljasta vulvaa hellimässä siitintintintä."

        Normaaleina jouluina, ennen koronaa, yökerhot ja baarit on olleet täysiä ja mimmiseuraa puskee ihan syliin istumaan kun muualle ei mahdu, esileikki alkaa jo baarissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka nusutuksen kokee omakseen ei viihdy perheperinteissä vaan haluu syntisen pöydän elintä täynnä

        Tarkoittanet sian pakaraa..


      • Anonyymi

        No entäs mä kun en kuulu noista mihinkään? Millaista joulua mulle suosittelet?


    • Anonyymi

      🥖🥨🥜🍑

    • Anonyymi

      Tietysti ihanan Jeesukseen uskovaisen vaimon, minulle tarkoitetun, kanssa vietetty. Joulu nyt ei itsessään ole minulle tärkeä. Mutta ihanaa se olisi olla toisen kanssa kuka katuu tekemäänsä pahaa, tahtoo aina tehdä enemmän hyvää ja olla loputtomasti kiltimpi ja Herransa kaltainen.

      • Anonyymi

        Ja tällaiset hihhulit pilaavat kaikkien uskovaisten maineen.......
        Uskominen ei ole mitään loputonta synninpäästöä ja "kilttinä" olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällaiset hihhulit pilaavat kaikkien uskovaisten maineen.......
        Uskominen ei ole mitään loputonta synninpäästöä ja "kilttinä" olemista.

        Ai ei vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällaiset hihhulit pilaavat kaikkien uskovaisten maineen.......
        Uskominen ei ole mitään loputonta synninpäästöä ja "kilttinä" olemista.

        Kokeilisit sinäkin. Parasta on kun saa tunnustaa kaiken ja olla kiltisti, ja Jumala vaikuttaa sen kiltisti olemisen. Sortavatko Jumalan säädökset sinua jollain tapaa? Haluaisitko himoita läheisesi vaimoa? Omaisuutta? Riistä hänen henkensä tai himoita toista ihmistä seksuaalisesti menemättä naimisiin? Sinä sorrat toisia ihmisiä sillä ettet rakasta Jumalan säädöksiä. Mieluumminko vihaat lähimmäistäsi? Ja teet toisille mitä et haluaisi itsellesi tehtävän? Jeesuksen orjana on hyvä olla. Synninpäästöä se alkajaisiksi on eikä katumisesta ole haittaa myöhemminkään. Kilttinä olemisesta se alkaa ja siihen se päättyy. Edes ihmeitä tekemällä ei pelastuta vaan ainoastaan uskomalla Jeesukseen ja tekemällä parannus. Rakastamalla Jumalaa ja Hänen Poikaansa. Sydämen on uudistuttava. On synnyttävä uudesti ylhäältä. Mitä haittaa siitä on ihmiselle, että ei ole tyytyväinen itseensä? Minä olen tyytyväinen Jeesukseen. Itseeni en ole ja siksi tahdon olla Jeesuksen kaltainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei vai ?

        Ei ole. Jos kadottaa itsensä ja keskittyy vain palvomiseen.


      • Anonyymi

        Hyi alkaa ahistaa tämmönen. Elämän luonne on virtaus. Tottakai itsekin pyrin hyvään mutta minusta liiallinen yrittäminen elämässä ei johda hyvään. Mieluummin kannattaa elää vaistojen varassa ja iloita. En siis tarkoita mitään rietastelua vaan itselle hyvältä tuntuvia elämänvalintoja, esim ihan tavallisessa elämässä. Iloisena sitä on energiaa muillekin jotain hyvää tehdä/antaa. Elämä vastaa iloon.

        Se, joka Jumalaa etsii itsensä ulkopuolelta, ei koskaan pääse lähelle Jumalaa tai toista ihmistä.

        Toisaalta ymmärrän sinuakin. Kaikkia meitä tarvitaan. Kunnioitan sinun uskoasi ja halua sitä kautta antautua tekemään hyvää. Ja uskon itsekin Jumalaan, mutta en varmaankaan samoin tavoin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi alkaa ahistaa tämmönen. Elämän luonne on virtaus. Tottakai itsekin pyrin hyvään mutta minusta liiallinen yrittäminen elämässä ei johda hyvään. Mieluummin kannattaa elää vaistojen varassa ja iloita. En siis tarkoita mitään rietastelua vaan itselle hyvältä tuntuvia elämänvalintoja, esim ihan tavallisessa elämässä. Iloisena sitä on energiaa muillekin jotain hyvää tehdä/antaa. Elämä vastaa iloon.

        Se, joka Jumalaa etsii itsensä ulkopuolelta, ei koskaan pääse lähelle Jumalaa tai toista ihmistä.

        Toisaalta ymmärrän sinuakin. Kaikkia meitä tarvitaan. Kunnioitan sinun uskoasi ja halua sitä kautta antautua tekemään hyvää. Ja uskon itsekin Jumalaan, mutta en varmaankaan samoin tavoin kuin sinä.

        Et usko samalla tavalla jos uskot että ihminen voi pelastua jollakin muulla tavalla kuin uskomalla, että Jeesus on Jumalan Poika, Jumala ihmisenä, että Hän on sovittanut ristillä niiden synnit ketkä Häneen uskovat ja herännyt kuolleista, että hekin heräisivät. Parannuksen tekeminen ilmaisee uskon aitoutta.
        Tietysti sinua ahdistaa. Se on ihmiselle ahdistavaa, että täytyy katua syntejään. Mutta mitä hyötyä on siitä, että syntejään ei tunnusta sille kuka tietää kaiken? Eikä ihminen voi omin voimin itseään pelastaa. Jeesus vaikuttaa kaiken. Jeesus sai minut uskomaan, katumaan tekemääni pahaa ja kaipaamaan sitä täydellisyyttä, joka on Hänessä. En minä omin voimin katkaissut synnin kahleita itsestäni, Jeesus sen teki. Pyysin Häntä apuun ja elämääni.
        Olen esimerkiksi himoinnut toisia naisia elämässäni, siis muita kuin sitä yhtä. Se on minulle anteeksiannettu, mutta ei se sitä muuta hyväksi tai sallituksi. Se on hirveä ja paha asia. Eikä minun sovi sitä koskaan enää tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et usko samalla tavalla jos uskot että ihminen voi pelastua jollakin muulla tavalla kuin uskomalla, että Jeesus on Jumalan Poika, Jumala ihmisenä, että Hän on sovittanut ristillä niiden synnit ketkä Häneen uskovat ja herännyt kuolleista, että hekin heräisivät. Parannuksen tekeminen ilmaisee uskon aitoutta.
        Tietysti sinua ahdistaa. Se on ihmiselle ahdistavaa, että täytyy katua syntejään. Mutta mitä hyötyä on siitä, että syntejään ei tunnusta sille kuka tietää kaiken? Eikä ihminen voi omin voimin itseään pelastaa. Jeesus vaikuttaa kaiken. Jeesus sai minut uskomaan, katumaan tekemääni pahaa ja kaipaamaan sitä täydellisyyttä, joka on Hänessä. En minä omin voimin katkaissut synnin kahleita itsestäni, Jeesus sen teki. Pyysin Häntä apuun ja elämääni.
        Olen esimerkiksi himoinnut toisia naisia elämässäni, siis muita kuin sitä yhtä. Se on minulle anteeksiannettu, mutta ei se sitä muuta hyväksi tai sallituksi. Se on hirveä ja paha asia. Eikä minun sovi sitä koskaan enää tehdä.

        Anteeksi vain, mutta kuulostat tekopyhältä. Niin kuin sepittäisit vain lukemaasi, etkä kokemuksen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta kuulostat tekopyhältä. Niin kuin sepittäisit vain lukemaasi, etkä kokemuksen kautta.

        Mitä sellaista minä en tee mitä odotan toisten tekevän? Minä uskon Jeesukseen. Sitä minä odotan ja toivon muiltakin. Aitoa kääntymistä katuvaisena Jumalan/Jeesuksen puoleen. Sen mukana tulee kaikki muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sellaista minä en tee mitä odotan toisten tekevän? Minä uskon Jeesukseen. Sitä minä odotan ja toivon muiltakin. Aitoa kääntymistä katuvaisena Jumalan/Jeesuksen puoleen. Sen mukana tulee kaikki muukin.

        Laitat itsesi jalustalle, saarnaamalla että SINUN tapasi harjoittaa uskoa on vain se ainoa ja oikea. Tekstistäsi paistaa tekopyhyys, trollaus ja ennen kaikkea SYNTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat itsesi jalustalle, saarnaamalla että SINUN tapasi harjoittaa uskoa on vain se ainoa ja oikea. Tekstistäsi paistaa tekopyhyys, trollaus ja ennen kaikkea SYNTI.

        En laita itseäni jalustalle, vaan Raamatun opetukset. Ne ovat niin paljon rikkaampia ja täydellisempiä kuin kaikki muut. Katsos ne opetukset ovat tuomioksi minullekin ja se on hyvä asia. Sinun opetuksesi taas eivät tuomitse sinua vaan ainoastaan minut. Melko epäreiluja ja pelkurimaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laita itseäni jalustalle, vaan Raamatun opetukset. Ne ovat niin paljon rikkaampia ja täydellisempiä kuin kaikki muut. Katsos ne opetukset ovat tuomioksi minullekin ja se on hyvä asia. Sinun opetuksesi taas eivät tuomitse sinua vaan ainoastaan minut. Melko epäreiluja ja pelkurimaisia.

        Ei. Se mihin minä uskon laittaa kaikki samalle viivalle, se mitä teet taas puskee sinua taaksepäin tai eteenpäin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällaiset hihhulit pilaavat kaikkien uskovaisten maineen.......
        Uskominen ei ole mitään loputonta synninpäästöä ja "kilttinä" olemista.

        Uskovaiset ne vasta paskoja on, löytyy narsisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Se mihin minä uskon laittaa kaikki samalle viivalle, se mitä teet taas puskee sinua taaksepäin tai eteenpäin..

        Se mihin sinä uskot on että totuus on sinussa. Minä uskon että Totuus on Raamatussa ja Jeesuksessa. Minun uskoni asettaa kaikki samalle viivalle. Se on minun ulkopuolellani, yhtälailla muiden saatavilla. Se mihin sinä uskot ei ole muiden saatavilla vaan laajenee sinun tunteiden, uskomusten ja ajatusten ympärille. Raamattu herättää eri tuntemuksia ihmisissä, sen teksti on silti sama jokaiselle.


    • Anonyymi

      Mutta jouluhan loppui jo. Ei näkynyt miestä.

    • Anonyymi

      Ulkoilu ja sohvailu sopivasti vuorotellen ihan vuoden ympäriinsä. En oikein joulusta perusta, ei sitä varten tarvitse mitään sen erikoisempaa olla. Jos seura hyvää, voi olla tekemättä yhtään mitään, ei tarvitse edes puhua. Kännäilykin voi olla kivaa.

      • Anonyymi

        Totta ❤️


      • Anonyymi

        Tää vois olla mun kirjoittama. Kännäilyä vain harvoin.


    • Anonyymi

      A, B tai D: miten vain sovitaan.

    • Anonyymi

      Paras mahdollinen seura, hyvää ruokaa ja hyvää ajanvietettä. Ei siihen prameita puitteita tarvita.

    • Anonyymi

      V. 2020 Vuokatissa koronan kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe