Aihe

Windowsin salasanan ohitusavain?

Anonyymi

Voiko Windowsin salasanan ohitusavaimen luoda itse USB-tikulle? Linkin tuotehan on käytännössä vain avaimen muotoinen USB-tikku, joka sisältää jonkin ohjelman. Saako tällaisen ohjelman ladattua jostain ilmaiseksi, niin ei tarvitsisi ostaa?

Toimiiko tällainen tuote käytännössä? Amazonissa toiset kehuvat taivaisiin ja toiset haukkuvat lyttyyn, toisilla toimii heti ja toisilla ei toimi ollenkaan.

Password Reset Key. Reset, Recover and Unlock Tool. Windows:
https://www.amazon.co.uk/Password-Reset-Key-including-Password-Windows/dp/B01IA1AKNC

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi. Se on lukittu mikä lukittu. Kaikkien asetusten nollaus voi onnistua ja aloittaa täysin alusta.

• Anonyymi

Höpö höpö ... Pääset sisään heittämällä komentorivin kautta .... Parilla bootilla ..

• Anonyymi

Mitään maailmalta ladattua työkalua älä kokeile, varma nakki että koneesi kuhisee tuholaisia sen jälkeen.... Windowsin avaintyökalua et voi luoda, mutta pääset sisään käyttämällä korjaamatonta haavoittuvuutta ... Hyvin yksinkertaisella komentorivikikalla ...

• Anonyymi

Microsoftin sivuilta löytyy ohjeita tuohonkin ongelmaan.

• Anonyymi

Komentoriviltä pääsee ilman mitään ladattua työkalua, windowsilla itsestään ... Korjaamaton reikä joka mahdollistaa paikallisen korkkaamisen ja tilien luomisen hallintaoikeuksin ...

• Anonyymi

1) Windows salasanat voi muuttaa kun boottaa Linuxin, ja kun TIETÄÄ että MITÄ tekee ja MITEN, koska muuten kaikki menee rikki ja sekaisin.

2) Siirrä windows -kiintolevysi toiseen windows-koneeseen ja kopioi kaikki tärkeät tiedot talteen ja sitten boottaat sen windows -kiintolevysi diagnostiikkatilaan ja resetoit alkuasetuksiin siten että se hävittää aivan kaiken samalla niin pääset tekemään uudet käyttäjät ja muuttamaan salasanat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      67
      9908
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      125
      5863
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      492
      5636
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      5308
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      17
      2836