Aihe

Paakin lyhdyt

Anonyymi

"Paakin jäälyhdyt eivät syty tänä jouluna"

Noin luki jossakin. Tarkoittaako, että ne eivät syty ollenkaan talvella 2020-2021?

4

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä niitä jokatalvi tekemään lyhtyjä. Onhan nuo jo nähty.

• Anonyymi

Varmaan joka toinen vuosi tai harvemmin riittäisi. Iso työhän niissä on. Hieno tapahtuma sinänsä, mutta nyt kun tekijät saavat levähtää, niin ehkä he keksivät siihen jotain uuttakin.

Vähemmän työlästä ja jotain uutta kaivattaisiin. Tosiasia, että on nähty jo monta kertaa sama ollenkaan vähättelemättä tapahtumaa.

• Anonyymi

Mitäpä se mikään hyvejää. Ärsyttää, kun jotku tekee kaikkee yhteisöllistä ja vielä ilmaiseksi. Minä en halua käydä missään yhteisissä kökkäjäisissä nii eipä nuita varmaan muutkaan tarttee. Oltaisiin vaan kotona niin ei leviä koronat ja muut taudit.

• Anonyymi

Säästyy vettä ja kynttilöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      48
      8010
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      479
      5556
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4279
    4. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      95
      4233
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      174
      2768