Aihe

Huoh.........

Anonyymi

Se en ollut sitten minä! Ei........

10

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se taitaa olla ihan se ja sama mitä tänne kirjoittaa tai on kirjoittamatta.

• Anonyymi

En oikein usko😥 sori hälle

• Anonyymi

Ai mitä et muka kirjoittanut?

• Anonyymi

Ylläpito ei julkassua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito ei julkassua

Häh?

• Anonyymi

Jaa missä?

• Anonyymi

Joku muukin lähti mukaa 😂

• Anonyymi

Sattuuhan noita lipsahduksia itsekullekkin, sisäinen sensuuri pettää ja esiin astuu pikku pervonervo.

• Anonyymi

Älä välitä. Itse taas olin, mutta kun mistään ei varmaankaan koskaan mitään tule. Niin se on varmaan vähän sama, vaikka ei olisi ollutkaan. Tavallaan..

• Anonyymi

Ai maisema? Kuule huokaan ja vielä kerran huokaan. Oisin halannut mut pahuksen korona. Oikeen uskalsin ujon hymyn antaa. Se siitä uskalluksesta😅

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      343
      25011
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14237
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11725
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      109
      8733
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      546
      6015