Hyvää yötä miehelle rakkautta muistuttavalle. Suljen laitteet ja ajattelen sua ihan hiljaa, sua ja kaiken tarkoitusta. Nuku hyvin sinappisilmä.
Nyt ei vaan jaksa tätä.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta :) Tein samoin mutta aikaisemmin kun 0027...Jaksamisen kannalta löysin vanhan takin.
- Anonyymi
"vanhan" sehän on kuin uusi mutta kukas sitä tietää :D
- Anonyymi
Huomenta sullekin. Teki hyvää nukkua oikein pitkän kaavan mukaan. t. 0027
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta sullekin. Teki hyvää nukkua oikein pitkän kaavan mukaan. t. 0027
Sulla hyvät unenlahjat on , Oho sanoisin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla hyvät unenlahjat on , Oho sanoisin :)
En sentäs noin pitkään nukkunut. Sitä en tarkoittanut. En tykkää lukea näitä aamuisin. Liian tukkapipoista jengiä aamuisin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sentäs noin pitkään nukkunut. Sitä en tarkoittanut. En tykkää lukea näitä aamuisin. Liian tukkapipoista jengiä aamuisin .
Äh, tiukkapipoja tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole juuri tietoinen ollut moisesta, nyt olen ja tunne on kiva :) Kiitos vielä.
- Anonyymi
No nyt on siirryttävä vauvan keltaiseen sinappeihin pallerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662