mierontien toinen pääty

Anonyymi

Ravintolat sulkevat ovensa klo 22.00,näin korona aikaan,kiitos vastuullisesta toiminnasta,.Mutta talon toinen pääty jatkaa toimintaansa viikonlopusta toiseen,koronasta piittaamatta..yksityisasunnossa vietetään näköjään joka viikonloppu omia baari iltoja,väen paljous ei jää huomaamatta näin lähellä asuessa.. karaoke soi ja nuoriso viihtyy...kyselkää vähän omienne perään että missä menevät,ettei tule ikäviä yllätyksiä...

183

10471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ilmoitus virkavallalle,kuka sallii,mistä alkoholi lähtöisin.

      • Anonyymi

        Alkoholi on varmaan lähtöisin niiltä aikuisilta ketä siellä asuu ja juhlii. Seassa kylän teinit ja perheen omat pienet lapset. Alle kouluikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi on varmaan lähtöisin niiltä aikuisilta ketä siellä asuu ja juhlii. Seassa kylän teinit ja perheen omat pienet lapset. Alle kouluikäisiä.

        Ei siellä kyllä ainakaan lasten joulua ole vietetty,pariin iltaan...tai ainakaan lapsille sopivaa


    • Anonyymi

      No onpa taas jollain mielipaha

      • Anonyymi

        Varmaan aika useallakin...


      • Anonyymi

        Konnevedellä ihan normaalia


    • Anonyymi

      Onko tämä asunto se sama jossa pieniä ja isompiakin lapsia?

      • Anonyymi

        Kyllä vaan


    • Anonyymi

      Jos huolta on esim lapsista, kannattaa olla yhteydessä sostoimeen. Tällä areenalla asiat eivät korjaannu ja esim lapset eivät saa apua.

      • Anonyymi

        Pakkohan tuoho on puuttua jo pikkuhiljaa..jos suurperheen äiti ryyppää viikonloput nuorison kanssa,niin ei tuo nyt kovin normaalilta kuulosta..ja joka viikonloppu sama meno. Ja missä on ikäisensä seura,kun muuta ei tunnu olevan kun nuoret siellä viinaa vetämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan tuoho on puuttua jo pikkuhiljaa..jos suurperheen äiti ryyppää viikonloput nuorison kanssa,niin ei tuo nyt kovin normaalilta kuulosta..ja joka viikonloppu sama meno. Ja missä on ikäisensä seura,kun muuta ei tunnu olevan kun nuoret siellä viinaa vetämässä.

        mitenkäs kukkahattutäti on hiljaa?


    • Anonyymi

      Yhtenä aikuisena sielä olleena voin sanoa että äiti ei siellä juo alaikäisten kanssa vaan sielä on kyllä ihan täysikäisiä ihmisiä jotka alkoholia nauttinut. Ja alle kouluikäisiä lapsia ei viikonloppuna ollut edes koko talossa. Taitaa olla vaan kateellista porukkaa joka tälläistä sontaa väittää. Ja karaoke sielä raikaa joka päivä kun koko perhe harrastaa laulamista.

      • Anonyymi

        Mitenkäs perheen kouluikäiset lapset..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs perheen kouluikäiset lapset..?

        Perheen kouluikäisistäkin 15 vuotias oli kotona touhuten ja pelaillen kavereidensa kanssa alakerrassa. Välillä kävivät myös muutaman laulun laulamassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheen kouluikäisistäkin 15 vuotias oli kotona touhuten ja pelaillen kavereidensa kanssa alakerrassa. Välillä kävivät myös muutaman laulun laulamassa,

        Kysymys ei taida olla vaan yhdestä viikonlopusta,mutta hyvä jos edes sillon on pienimmät ollu poissa,edes kerran...


      • Anonyymi

        Täällä tuntuu lähtevän jutut herkästi laukalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys ei taida olla vaan yhdestä viikonlopusta,mutta hyvä jos edes sillon on pienimmät ollu poissa,edes kerran...

        Mistäs sinä tiedät milloin lapset sielä on kotona ja milloin ei??? Ja Oletko varma että siel äiti joka ikinen viikonloppu ryyppää?
        Ja eiköhän aikuinen ihminen saa tehdä kotonaan mitä haluaa vapaajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tuntuu lähtevän jutut herkästi laukalle.

        Joo kyllä tuntuu lähtevän laukalle joka asia. Konnevesi tunnettu paskan jauhajista. Ne tahtoo tietävän kaikkien asiat paremmin kuin omat asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä tuntuu lähtevän laukalle joka asia. Konnevesi tunnettu paskan jauhajista. Ne tahtoo tietävän kaikkien asiat paremmin kuin omat asiansa.

        Virkavalta vaan paikalle joku vkl,niin saattas touhu vähän muuttaa muotoaan. Ehkä jäis ainakin ryyppybileet semmosille viikonlopuille kun ei ole lapset kotona kattomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheen kouluikäisistäkin 15 vuotias oli kotona touhuten ja pelaillen kavereidensa kanssa alakerrassa. Välillä kävivät myös muutaman laulun laulamassa,

        15v kavereineen eivät minun matikalla ole täysi-ikäisiä ,eivätkä täysi-ikäiset aikuisia.


      • Anonyymi

        Kuka kateudesta tällästä kirjottelis edes,mitenkä tuollasesta menosta vois olla kateellinen...eiköhän päällimäisenä ole huoli lapsista/nuorista,jotka suurin osa ei edes kuulu talon omaan porukkaan. Varsinkin ne alaikäiset huolestuttaa. Koti olis ehkä parempi paikka,kun joka vkl:n ryyppäjäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kateudesta tällästä kirjottelis edes,mitenkä tuollasesta menosta vois olla kateellinen...eiköhän päällimäisenä ole huoli lapsista/nuorista,jotka suurin osa ei edes kuulu talon omaan porukkaan. Varsinkin ne alaikäiset huolestuttaa. Koti olis ehkä parempi paikka,kun joka vkl:n ryyppäjäiset.

        Kateus on tietysti väärä sana, mutta katkeruus on oikea jota yritetään aina täällä naamioida muka huoleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15v kavereineen eivät minun matikalla ole täysi-ikäisiä ,eivätkä täysi-ikäiset aikuisia.

        Joo ne eivat olekaan aikuisia enkä niin väittänyt. Kerroin vaan että kouluikäisistä lapsia oli vain yksi kotona. Ja kyllä meitä sielä oli useampi aikuinen/täysi-ikäinen ihminen eikä vaan äiti alaikäisten kanssa.
        Minä en ymmärrä miksi ihmisten pitää tahallaan mustamaalata ja puhua paskaa sellaisesta asiasta mitä eivät itse ole nähneet edes. Mitä se todellisuudessa on tai ketä sielä on tai juoko sielä äiti kaiket päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus on tietysti väärä sana, mutta katkeruus on oikea jota yritetään aina täällä naamioida muka huoleksi.

        Vaikea on tuommosesta menosta varmaan kenenkään olla ees katkera,voihan sitä itelleen tietysti noinkin yrittää selitellä. Kuka tuntis katkeruutta tuollasta kohtaan,,sen enempää kun kateutta...huoli on oikea sana,että ymmärtäis edes perheet pitää omansa poissa,alaikäset siis etenkin. Jos täysikäsille annetaan lupa ryypätä ja juhlia,niin luulis jo vastuussa oleva aikuinen käskyttävän alaikäset omiin koteihinsa. Juhlivan sitten ns."aikuisessa seurassa". Katkeruuteen tai kateuteen on aika naurettava vedota,niillä ei varmaan sympatioita puolelleen vedetä,päinvastoin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea on tuommosesta menosta varmaan kenenkään olla ees katkera,voihan sitä itelleen tietysti noinkin yrittää selitellä. Kuka tuntis katkeruutta tuollasta kohtaan,,sen enempää kun kateutta...huoli on oikea sana,että ymmärtäis edes perheet pitää omansa poissa,alaikäset siis etenkin. Jos täysikäsille annetaan lupa ryypätä ja juhlia,niin luulis jo vastuussa oleva aikuinen käskyttävän alaikäset omiin koteihinsa. Juhlivan sitten ns."aikuisessa seurassa". Katkeruuteen tai kateuteen on aika naurettava vedota,niillä ei varmaan sympatioita puolelleen vedetä,päinvastoin....

        Eiköhän ne nuoret ole omissa touhuissaan muualla talossa kuin aikuisten seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne nuoret ole omissa touhuissaan muualla talossa kuin aikuisten seurassa

        Ja lisäyksenä vielä että talossa myös kyllä selväpäisiä jotka huolehtii


    • Anonyymi

      Tätäkään asiaa en ymmärrä miten tästä saadaan mielipahaa aikaiseksi. Tiedän kyseisen perheen ja viikonloppuisin olen itsekin ollut paikalla eikä meno mielestäni huolestuttavaa ole taikka ketään ulkopuolista häiritsevää. Joka kerta paikalla on kuitenkin selväpäisiä aikuisiakin mukana ja oikeastaan suurin osa taitaa ollakin aina selvinpäin. Voi sitä hauskaa pitää viikonloppuisin muutenkin kuin päissään. Perheen äiti kyllä huolehtii lastensa hoidoista ja siitä että heillä on hyvä olla. Ja karaoke talossa raikaa kyllä joka päivä kun suurin osa sitä harrastaa ja tykkää laulaa.

    • Tämän keskustelun aloittaja ei uskaltanut edes nimellään tänne kirjoittaa tai tulla päin kasvoja asiasta sanomaan jos häntä näin paljon asia vaivannut.
      Ensinnäkin minun katon alla käy nuoria paljonkin, lasteni kavereita,myös lapsia jolla on vaikeaa tai jokin ongelma tai jokin asia askarruttaa. He kertovat asioitaan ja murheitaan minulle ja minä kuuntelen sekä autan siinä missä pystyn. Mitä monen nuoren kotona ei tehdä. Ja minä tiedän että tästä asiasta on muutama lapsen äiti ottanut itseensä kun heidän nuori viihtyy meillä ja tulee kuulluksi.
      Toiseksi minun luokse saa tulla kuka vaan joka haluaa tulla. Jokaiselle tarjoan aina ruuan ja kahvit. Ketään en käännytä ovelta pois.
      Kolmanneksi minulla on ehdoton ei alkoholin ja tupakan suhteen että en niitä tarjoile nuorille tai saati osta heille. Ja tiedän että muutama nuori alaikäinen nuori polttaa tupakkaa mutta minä en niiden anna tämän tontin sisä puolella polttaa.


      Ja jos jollain on vielä jotain epäselvää niin voi tulla ihan suoraan minulta kysymään jos siihen hänellä on pokkaa.

    • Anonyymi

      Tuo oli hyvin sanottu, tuskin tulee kukaan paskanlevittäjä naamatuksin valittamaan.

      • Anonyymi

        No kyllä viikonloppujen porukasta selväpäisiä ei takuulla löydy montaa...sitä on turha yrittää täällä alkaa väittää..sen näkee kyllä kun menoa aitiopaikata seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä viikonloppujen porukasta selväpäisiä ei takuulla löydy montaa...sitä on turha yrittää täällä alkaa väittää..sen näkee kyllä kun menoa aitiopaikata seuraa.

        Et sitä tiedä tai "näe" ellet paikalla ole ollut. Itse paikalla olleena ja itse selvinpäin voin sen todeta että meitä selväpäisiä sieltä kyllä myös löytyi useampi


    • Anonyymi

      Olen itsekin ollut paikalla viikonloppuisin. Siellä ei alaikäiset juo. Alle kouluikäiset ovat yleensä hoidossa eikä kotona. Osa aikuisista ketä siellä on ovat juoneet mutta ei läheskään kaikki. Jos alle kouluikäiset lapset ovat kotona niin heitä on aina joku vastuullinen aikuinen vahtimassa. Siellä nuoret viihtyvät kyllä mutta kukaan ei näistä nuorista juo.

      • Anonyymi

        Kyllä osan paikalla olleista nuorista/nuorisosta puheet kertoo ihan muuta kun nämä puolustelevat kommentit...kyllä tämän on siis muutkin todenneet kun aitiopaikalla olijat...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä osan paikalla olleista nuorista/nuorisosta puheet kertoo ihan muuta kun nämä puolustelevat kommentit...kyllä tämän on siis muutkin todenneet kun aitiopaikalla olijat...

        Kylläpähän näillä nuorilla on ihan muu alkoholin ja tupakan hakija kuin minä. Sen tiedän että hakija on mies, Johannes niminen henkilö joka nuorille hakee.


      • Tanjaheinaaho kirjoitti:

        Kylläpähän näillä nuorilla on ihan muu alkoholin ja tupakan hakija kuin minä. Sen tiedän että hakija on mies, Johannes niminen henkilö joka nuorille hakee.

        Ja minä en ole nuorten antanut tulla silloin meille jos olen tiennyt että hän on päihtynyt. Luuletteko tosiaan että haluan tälläisillä asioilla itselleni vaikeuksia. Tällä asialla yritetään vain mustamaalata minua. Ja nämä parin nuoren äidit sitä ovat tehneet jo pidemmän aikaan koska heidän nuoresta pidetään täälä parempi huoli kuin kotonaan. Täälä kuunnellaan nuoren huolia ja murheita ja autetaan voitavan mukaan mitä kotona eivät vanhemmat tee.


      • Anonyymi
        Tanjaheinaaho kirjoitti:

        Ja minä en ole nuorten antanut tulla silloin meille jos olen tiennyt että hän on päihtynyt. Luuletteko tosiaan että haluan tälläisillä asioilla itselleni vaikeuksia. Tällä asialla yritetään vain mustamaalata minua. Ja nämä parin nuoren äidit sitä ovat tehneet jo pidemmän aikaan koska heidän nuoresta pidetään täälä parempi huoli kuin kotonaan. Täälä kuunnellaan nuoren huolia ja murheita ja autetaan voitavan mukaan mitä kotona eivät vanhemmat tee.

        Johannes kastaja,heitäppä lesti mullekkin. Murheet minulla on omasta takaa,koko juttu haiskahtaa


        l


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johannes kastaja,heitäppä lesti mullekkin. Murheet minulla on omasta takaa,koko juttu haiskahtaa


        l

        Mitähän tällä meinaat tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Tanjaheinaaho kirjoitti:

        Ja minä en ole nuorten antanut tulla silloin meille jos olen tiennyt että hän on päihtynyt. Luuletteko tosiaan että haluan tälläisillä asioilla itselleni vaikeuksia. Tällä asialla yritetään vain mustamaalata minua. Ja nämä parin nuoren äidit sitä ovat tehneet jo pidemmän aikaan koska heidän nuoresta pidetään täälä parempi huoli kuin kotonaan. Täälä kuunnellaan nuoren huolia ja murheita ja autetaan voitavan mukaan mitä kotona eivät vanhemmat tee.

        Huh huh...ei voi muuta sanoa...


    • Ja on se aika jännä juttu ettei tänne kukaan omalla nimellä kirjoita vaan pitää anonyymina kirjoittaa. Luulis teilla sen verran olevan pokkaa.

      • Anonyymi

        Onhan tää kylä jo nähty, perkele ku ei ole omaa elämää nii mustamaalataan toisten elämästä kaikki mahollinen..hyvä konnevesi👍tästäkin asiasta ihan turha jauhaa jos ei oo pokkaa kysyä suoraan asianomaiselta! 🙏 Terv. Syrjäinen Korpienkulkija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tää kylä jo nähty, perkele ku ei ole omaa elämää nii mustamaalataan toisten elämästä kaikki mahollinen..hyvä konnevesi👍tästäkin asiasta ihan turha jauhaa jos ei oo pokkaa kysyä suoraan asianomaiselta! 🙏 Terv. Syrjäinen Korpienkulkija

        Asianosaselta tuskin saanee tässäkään asiassa aivan totuuden mukaista vastausta,olipa kysyjä kuka tahansa..


      • Anonyymi

        Yllätys! Virtasista jo päästiin, niin nyt alettiin seuraavaksi savustamaan Heinäahoja. Senhän tämä kylä osaa. Sisäsiittoinen perähikiä, jossa kelpaa vain oman kylän hyvävaraiset paremmat suvut. Kaikki sukua keskenään!

        Mutta anna olla, jos tänne joku muuttaa muualta, niin sehän ei vetele. Kertoohan asenteesta jo sekin, että kunnan asuntoja annetaan vuokralle vain oman kunnan asukkaille. Näin itse on isännöitsijä kertonut.

        Hävetkää jo ihmiset!
        Jos on jostain valittamista, niin menkää itse juttelemaan. Saattaa katsontakanta kahvikupin ääressä vaikka vähän avartua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asianosaselta tuskin saanee tässäkään asiassa aivan totuuden mukaista vastausta,olipa kysyjä kuka tahansa..

        Luulempa että voinet myös mennä paikanpäälle katsomaan ja kasvotusten keskustelemaan asiasta jos noin kovin paljon kaiverruttaa. Ovelta tuskin käännytetään ketään pois.


    • Anonyymi

      Sattuu vähän päähän lukea näiden kukkahattutätien mustamaalauksia jotka on väännetty aina ilman mitään faktatietoa. Kannattaisi alottajankin hommata kavereita jos se on mahdollista, niin ei mene kaikki aika muiden kyttäämiseen.

      • Anonyymi

        Keskustellaan vaikka pankin johtohahmojen suurista teoista ...joista ollaan kuin kusi sukassa???...muualla nauravat touhulle.Olisi ehkä enemmän keskusteltavaa kuin arvaakaan???


    • Anonyymi

      Jos keskustelun aloittaja pysyis vaan siellä omalla kämpällään kerrostalolla eikä ramppais kyttäämässä "aitiopaikalla" toisten touhuja.

      • Anonyymi

        Täyttä asiaa. HYVÄ


    • Anonyymi

      Jokainen lienee huolehtii omistaan, jos ei siihen ole kykenevä, eikai vastuuta voi sysätä toisille. Jos joku ei heitä pihalle pakkaseen jokaista nuorta joka on omilla teillään vanhempien tietämättä, eikai tämä ole hänen vastuullaan. Ja kaiken lisäksi mikä siinä on, että jos Konnevedellä joku yrittää elää elämäänsä niinkuin itse parhaaksi kokee, niin siihen on pakko jonkun puuttua keskustelupalstalla? Eikö kyseisellä kylällä kukaan osaa sanoa mitään suoraan, jos joku asia kerran niin paljon askarruttaa.. Eiköhän Konnevedelläkin ole ammattitaitoisia ihmisiä jotka kyllä huomaa jos perheessä jokin hätä lapsilla olisi, että hyvä että pidätte huolen mutta antakaahan niiden tehdä se homma kenelle se kuuluu! Kaikki kuitenkin tietävät näköjään niin hyvin toistensa asiat, niin liene kaikki piittaamattomuus jossain kohtaa tulisi ilmi. Iloista vuodenvaihdetta, eiköhän ensivuonna jokainen keskitytä enemmän omaan elämään ja sen täydentämiseen, niin ei tarvitse puuttua muiden elämään aiheetta ja aiheuttaa pahaa mieltä suotta.

      • Anonyymi

        Veikkaan että suuri osa näistä vanhemmista tietää tasan tarkkaan missä se nuori on,ja siksi onkin niin huolissaan. Pakkaseen joutuu ainoastaan kun lähtee kotia kävelemään,suojelevien siipien luota...Nimimerkillä kyllä siellä näköjään huolta pidetään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että suuri osa näistä vanhemmista tietää tasan tarkkaan missä se nuori on,ja siksi onkin niin huolissaan. Pakkaseen joutuu ainoastaan kun lähtee kotia kävelemään,suojelevien siipien luota...Nimimerkillä kyllä siellä näköjään huolta pidetään...

        Nii ja kun laulu raikaa ,ja kuppi kiertää,niin mikäpä siinä on ollessa. Myö vanhemmat kyllä otetaan vastaan myös näitä puheluita,mistä ei talon aikuisella tai "selväpäisillä " lastenvahdeilla ole tietoakaan...siellä vaan huolta pidetään ja murheita kuunnellaan kun kotona ei ymmärretä. Haloo..herätkää jo puolustelijatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja kun laulu raikaa ,ja kuppi kiertää,niin mikäpä siinä on ollessa. Myö vanhemmat kyllä otetaan vastaan myös näitä puheluita,mistä ei talon aikuisella tai "selväpäisillä " lastenvahdeilla ole tietoakaan...siellä vaan huolta pidetään ja murheita kuunnellaan kun kotona ei ymmärretä. Haloo..herätkää jo puolustelijatkin.

        Ja ei taida olla tämä se ainut paikka nuorison juhlia ,eikös tuolla istunmäe puolella ole vähän samanlaista menoa. Nuorille on ovet aina auki,mutta ainoot ketkä on pelti kiinni on vanhemmat.


    • Nuorten vanhemmat tietävät että heidän nuori meillä käy. Ja nuorten vanhimmistakin käy meillä joka päivä ja osa kuuluu kaveri piiriin. Tietävät kyllä mitä tämän kämpän seinien sisällä tapahtuu.
      Minun puolestani saatte jauhaa sitä sontaa niin paljon kuin haluatte. Se ei minua paljoa hetkauta. Näillä sonnan jauhajilla nousee se paska omaan suuhun aina.
      Ystäväni sanoja lainaten
      MEISTÄ EI LANNISTA KUKAAN TAI MIKÄÄN.
      Eikä tämäkään asia sitä tee.

      • Anonyymi

        Kyllä se totuus on jo usealle tullu huomattua,sitä ei tekemättömäksi noilla sanoilla saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se totuus on jo usealle tullu huomattua,sitä ei tekemättömäksi noilla sanoilla saa.

        Niin,ja kylläkai nuoriso toki tykkää jos löytyy paikka missä voi juhlia joka vkl. Harvalla vanhemmalla on mahollisuus antaa pitää ryyppybileitä joka viikonvaihde,saattaa työt tai pienet lapset kärsiä siitä menosta. Tai jo omat yöunet. Ongelmia ei tarvii näillä nuorilla olla kotona eikä muuallakaan,ovat vaa löytäny paikan missä pesiä.


    • Anonyymi

      Jos teillä ei ole muuta tekemistä kuin puuttua muiden asioihin, niin voitte pitää sen turpanne ystävällisesti kiinni.

      • Anonyymi

        Eiköhän vanhemmillakin ole oikeus omistaan olla huolissaan...


      • Anonyymi

        Turpa ? mikä se on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turpa ? mikä se on ?

        Ei taida ihan jokaista suuta tuolla saada hiljaseksi :) .Tuskin kovin monikaan vaikenee,päinvastoin .


    • Anonyymi

      Missähän nuoret oli viettämässä uutta vuotta???
      Eipä ainakaan Heinäahoilla vaan aivan jossain muussa asunnossa kylillä jossa sattui olemaan asunnon aikuisetkin kotona. Laittakaapa osoittava sormi sinne suunnalle.

      Heinäahoille kyllä tuli sieltä kyseiseltä talolta kolme päihtynyttä nuorta mut heinäahoilta sai nuoret heti passituksen pihalle.

      Missäs nyt ne huolissaan olevat vanhemmat tai muut ovat syyttävinen sorminen?

      • Anonyymi

        Täysikäsiä tuskin on ajettu pois ryyppäämästä.


      • Anonyymi

        Ja nämä nuoret sattui olemaan niitä alaikäisiä nuoria jotka sielä asunnolla olivat humalassa talon aikuisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysikäsiä tuskin on ajettu pois ryyppäämästä.

        No miksi täysikäisiä tarvitsee ajaa pois? Eiköhän sen ikäinen saa ja osaa päättää itse missä kaljansa juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi täysikäisiä tarvitsee ajaa pois? Eiköhän sen ikäinen saa ja osaa päättää itse missä kaljansa juo.

        No enpä toivoisi omieni ainakaan juovan kaljojaan toisten kotona,vielä kun ilmeisesti on lapsiakin paikalla. Vaikea edes kuvitella että talon väki tahtoisi nuorisoa,täysikäisiäkään,joka vkl ryyppäämään kotiinsa. Tiiä sitten onko syynä se että on omat juhlat niistä riippuvainen.?


    • Anonyymi

      Mitäs lapsia ne on täyikäiset on ?

      • Anonyymi

        Jotenkin kun tätä lukee ensimmäistä kertaa,niin tulee tuntuma että alkuperäinen keskustelu on haluttu ajaa täysin pois lähtökohdasta...eikös siinä just ole puhuttu joka viikonlopun bileistä,puolustelijat on vetäny keskusteluun mukaan alaikäiset,mikä tuskin on ollu aiheen tarkoituskaan. Ja täysi-ikäisten bileetkö on lasten,omienkaan,katottavaa touhua,se kai on ollu asian ydin. Joku onkin kommentoinu että täysi-ikäisyys ei tarkota aikuisuutta,veikkaan että omituinen näkökanta monen jo täysi-ikäisen vanhemmista,18-vuoden ikäänkö huoli lapsestaan loppuisi?? Omat on jo maailmalla,mutta kyllä ihmetys olisi suuri jos olisin aikoinaan kuullit että lapsiperheessä kävisivät viikonloppuja juhlimassa. Kielto olis tullut,olipa täysi-ikäisiä tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kun tätä lukee ensimmäistä kertaa,niin tulee tuntuma että alkuperäinen keskustelu on haluttu ajaa täysin pois lähtökohdasta...eikös siinä just ole puhuttu joka viikonlopun bileistä,puolustelijat on vetäny keskusteluun mukaan alaikäiset,mikä tuskin on ollu aiheen tarkoituskaan. Ja täysi-ikäisten bileetkö on lasten,omienkaan,katottavaa touhua,se kai on ollu asian ydin. Joku onkin kommentoinu että täysi-ikäisyys ei tarkota aikuisuutta,veikkaan että omituinen näkökanta monen jo täysi-ikäisen vanhemmista,18-vuoden ikäänkö huoli lapsestaan loppuisi?? Omat on jo maailmalla,mutta kyllä ihmetys olisi suuri jos olisin aikoinaan kuullit että lapsiperheessä kävisivät viikonloppuja juhlimassa. Kielto olis tullut,olipa täysi-ikäisiä tai ei.

        Näinpä juuri


    • Anonyymi

      Jos asiat on kunnossa! Niin miks tuhlaatte aikaanne muiden ihmisten menoihin????? Hoitakaa omat asiat ensin! Kyllästynyt oikeesti paskan jauhamiseen! Hoitakaa omat asiat ensin, ennenkuin puututte muiden tontille!

      • Anonyymi

        Se ei ole toisten tontille puuttumista,jos siellä oleskelevat täysi-ikäisetkin nuoret,jotka ei kyseiseen perheeseen kuulu. Omillaan on lupa olla heistä huolissaan,vaikka olisivat miten vanhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole toisten tontille puuttumista,jos siellä oleskelevat täysi-ikäisetkin nuoret,jotka ei kyseiseen perheeseen kuulu. Omillaan on lupa olla heistä huolissaan,vaikka olisivat miten vanhoja.

        Joo kyllä huolissaan saa olla jos siihen on aihetta mut eiköhän ne täysikäiset ihmiset ole ihan itse vastuussa itsestään missä ovat ja kenenkä kanssa ja saavat itse valita kaverinsa ja ystävänsä. Ei meistä kukaan valitse ystäviä, kavereita tai puolisoja muiden mieltymyksien takia vaan aivan itseleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä huolissaan saa olla jos siihen on aihetta mut eiköhän ne täysikäiset ihmiset ole ihan itse vastuussa itsestään missä ovat ja kenenkä kanssa ja saavat itse valita kaverinsa ja ystävänsä. Ei meistä kukaan valitse ystäviä, kavereita tai puolisoja muiden mieltymyksien takia vaan aivan itseleen.

        Sen ymmrtää jokainen että kaveruudesta tälläsessä ei ole kyse. Baarit kun on kiinni,niin on löytyny paikka missä voi juhlia valomerkistä piittaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmrtää jokainen että kaveruudesta tälläsessä ei ole kyse. Baarit kun on kiinni,niin on löytyny paikka missä voi juhlia valomerkistä piittaamatta.

        Kunha siellä ensimmäinen täys-ikänen kuolee vaikka viinamyrkytykseen...niin sillonha asia kääntyy taas vanhempien vastuulle...miks ei ole perään katottu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunha siellä ensimmäinen täys-ikänen kuolee vaikka viinamyrkytykseen...niin sillonha asia kääntyy taas vanhempien vastuulle...miks ei ole perään katottu..

        Nyt taitaa lähteä jutut vähän laukalle....Eiköhän ne jotka ei enää asu vanhempiensa luona
        voi vetää viinaa halutessaan vaikka kämpillään ja kuolla siellä viinamyrkytykseen.
        Vittu joo pikkusen mopo keulii nyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ymmrtää jokainen että kaveruudesta tälläsessä ei ole kyse. Baarit kun on kiinni,niin on löytyny paikka missä voi juhlia valomerkistä piittaamatta.

        No eihän sielä kotonakaan tarvitse valomerkistä piitätä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa lähteä jutut vähän laukalle....Eiköhän ne jotka ei enää asu vanhempiensa luona
        voi vetää viinaa halutessaan vaikka kämpillään ja kuolla siellä viinamyrkytykseen.
        Vittu joo pikkusen mopo keulii nyt....

        Aivan samaa mieltä kanssasi. Luulenpä et sielä ei sitä kaljaa pakoteta juomaan tai väkisin kurkusta kaadeta alas. Kyllähän jokainen oman tölkkinsä tai pullonsa suustaan alas kaataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä kanssasi. Luulenpä et sielä ei sitä kaljaa pakoteta juomaan tai väkisin kurkusta kaadeta alas. Kyllähän jokainen oman tölkkinsä tai pullonsa suustaan alas kaataa.

        Eikä se ole se suurin huolen aihe että juoko siellä täysi ikäiset vaan se että siellä humalaisten ja kamalan mölyn keskellä joutuu ne lapset elämään arkensa. Ihan sama onko siellä yksi selvinpäin, se ei vie pois lasten silmistä niitä kymmentä kännistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole se suurin huolen aihe että juoko siellä täysi ikäiset vaan se että siellä humalaisten ja kamalan mölyn keskellä joutuu ne lapset elämään arkensa. Ihan sama onko siellä yksi selvinpäin, se ei vie pois lasten silmistä niitä kymmentä kännistä.

        Näinpä juuri....on kyllä suuri ihmetyksen aihe että vanhempi antaa näin tapahtua. Ja ei kai ne nuoret pelkästään sitä meteliä pidä,näkemäni mukaan paikalla on kyllä "varttuneempaakin väkeä",samassa puuhassa. Kytätä ei tarvitse,kyllä meteliin joskus herääkin,ei se pelkästään seinien sisäpuolelle rajotu. Tupakka käryää,ja juttu lentää...joskus kuunneltu tappelun poikasiakin pihamaalla. Niistäkään tuskin talonväellä mitään tietoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä juuri....on kyllä suuri ihmetyksen aihe että vanhempi antaa näin tapahtua. Ja ei kai ne nuoret pelkästään sitä meteliä pidä,näkemäni mukaan paikalla on kyllä "varttuneempaakin väkeä",samassa puuhassa. Kytätä ei tarvitse,kyllä meteliin joskus herääkin,ei se pelkästään seinien sisäpuolelle rajotu. Tupakka käryää,ja juttu lentää...joskus kuunneltu tappelun poikasiakin pihamaalla. Niistäkään tuskin talonväellä mitään tietoa...

        Jos nuoria halutaan niin paljon auttaa niin miks ei sitten ihmisten aikaan? Tänä korona-aikana kun ei muutenkaan kannata paljoa porukassa parveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole se suurin huolen aihe että juoko siellä täysi ikäiset vaan se että siellä humalaisten ja kamalan mölyn keskellä joutuu ne lapset elämään arkensa. Ihan sama onko siellä yksi selvinpäin, se ei vie pois lasten silmistä niitä kymmentä kännistä.

        Erittäin hyvin sanottu. Ikuiset traumat lapsille ja lisäksi ikävä aikuisten roolimalli seurattavaksi vartuttuaan. Selväpäinenkään äiti ei tuo turvaa, jos ympärillä päihteiden vaikutuksen alaisena olevia. Se mikä aikuisen silmissä voi näyttää ok kanssakäymiseltä, voi lapsen silmin tuntua esim. pelottavalta ja ahdistavalta. Näin tämä kierre ikävä kyllä on vaarana seurata sukupolvelta toiselle:(


    • Anonyymi

      Kyllähän Konnevesi on varsinainen myyrien ja juoruämmiern pesä. Jos ei ole juoruttavaa niin keksitään asioita tai luullaan asioita jotka sitten kerrotaan tosiasioina että saadaan matto vedettyä epätoivottujen henkilöiden jalkojen alta.

      • Anonyymi

        Voitais rueta keskustelemaan vaikka pankin touhustsa mitä on tapahtunut? ...on sen verran iso juttu kaiken kaikkiaan pikkukylälle joka on saanut valtakunnallisessa mediassa ison huomion..?


      • Anonyymi

        Tai olisko niin että ne on tosiasioita joita nyt yritetään epätoivoisesti selitellä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais rueta keskustelemaan vaikka pankin touhustsa mitä on tapahtunut? ...on sen verran iso juttu kaiken kaikkiaan pikkukylälle joka on saanut valtakunnallisessa mediassa ison huomion..?

        Jos virkailija olisi tehnyt rahalaitoksessa samat jutut ,kuin päällikkö.
        Niin istuisiko hän vielä tuolillaan ?


    • Anonyymi

      Mikä teidän verihurttien motiivina on hyökätä yhtä perhettä vastaan? Pelkoko vai al-
      kukantainen ankea kateus toisten positiivisuutta kohtaan.

      • Anonyymi

        Mitähän tuossa tavassa on pelättävää tai kadehdittavaa,edelleenkään...motiivi on varmaan kaikilla pitää omansa pois moisesta menosta. Se on oma asia miten lapsensa kasvattaa,myöskin vanhempien asia puuttua jos ei halua omilleen samaa mallia antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuossa tavassa on pelättävää tai kadehdittavaa,edelleenkään...motiivi on varmaan kaikilla pitää omansa pois moisesta menosta. Se on oma asia miten lapsensa kasvattaa,myöskin vanhempien asia puuttua jos ei halua omilleen samaa mallia antaa.

        Jos nuoret haluaa päänsä sekaisin niin he kyllä keksivät keinon. Ainoa asia mihin vanhemmat voi itse vaikuttaa on se, että sammuuko se oma poika tai tytär omaan sänkyynsä, vaiko hämärätyyppien vessan lattialle tai hankeen... En ota kantaa aloitukseen kun en tunne eikä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nuoret haluaa päänsä sekaisin niin he kyllä keksivät keinon. Ainoa asia mihin vanhemmat voi itse vaikuttaa on se, että sammuuko se oma poika tai tytär omaan sänkyynsä, vaiko hämärätyyppien vessan lattialle tai hankeen... En ota kantaa aloitukseen kun en tunne eikä kiinnosta.

        Siellä on taas pidot ylimmillään autojen määrästä päätellen. Saavatko pienet lapset nukuttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on taas pidot ylimmillään autojen määrästä päätellen. Saavatko pienet lapset nukuttua...

        Ne lapset ja niiden asiat ei kuulu sinulle. Niistä sinun ei tarvitse huolehtia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne lapset ja niiden asiat ei kuulu sinulle. Niistä sinun ei tarvitse huolehtia :)

        Lapsiin kohdistuva uhka, henkinen tai fyysinen, kuuluu kyllä kaikille. Jos on syytä epäillä tai olla huolissaan, on velvollisuus tehdä ilmoitus viranomaisille. Kukaan ei saisi kääntää selkäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsiin kohdistuva uhka, henkinen tai fyysinen, kuuluu kyllä kaikille. Jos on syytä epäillä tai olla huolissaan, on velvollisuus tehdä ilmoitus viranomaisille. Kukaan ei saisi kääntää selkäänsä.

        Voi teitä Jumalan omat ja luunenät jospa teidän teininne ,eivät uskalla tulla kotiin,jos kalja haiskahtaa.Eihän teidän penskat muuta tee,kun naapurissa mustaa pekkaa pelaa,jos menee aamuun ja silmät punottaa niin valvottua tuli. Katso vaan kieroon,sitä joka ei lastasi pakkaseen laittanut.Tämän tiedän kokemuksesta,joten tukehdu vaan omaan paremmuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teitä Jumalan omat ja luunenät jospa teidän teininne ,eivät uskalla tulla kotiin,jos kalja haiskahtaa.Eihän teidän penskat muuta tee,kun naapurissa mustaa pekkaa pelaa,jos menee aamuun ja silmät punottaa niin valvottua tuli. Katso vaan kieroon,sitä joka ei lastasi pakkaseen laittanut.Tämän tiedän kokemuksesta,joten tukehdu vaan omaan paremmuutesi.

        Kyllä on käsittämätön elämänkatsomus...toivottavasti kenenkään nuori,täysikänen tai ei,sotkeentuisi moiseen malliin. Käsittääkseni aiheesta on kyllä tällä palstalla älähdetty. Ilomielin vanhemmat varmaan jälkikasvunsa ottavat kotia missä kunnossa tahansa,sitä on turha väittää. Kyseinen paikka ei kenenkään nuoren elämää kyllä pelastanut ole,päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on käsittämätön elämänkatsomus...toivottavasti kenenkään nuori,täysikänen tai ei,sotkeentuisi moiseen malliin. Käsittääkseni aiheesta on kyllä tällä palstalla älähdetty. Ilomielin vanhemmat varmaan jälkikasvunsa ottavat kotia missä kunnossa tahansa,sitä on turha väittää. Kyseinen paikka ei kenenkään nuoren elämää kyllä pelastanut ole,päinvastoin.

        Ja tällä kylällä kyllä normaali käytäntö on,että vähän kaikki kattoo noitten alaikäisten nuorten perään,kyllä ne muuallekkin eksyy kun vaan tuonne. Erona lienee,että heidät vaikka kotia kuskataan,jos näyttää karanneen mopo käsistä..että takuulla pääsevät sinne minne kuuluvatkin,eli kotiin. Tottakai jokainen pikkujeppe rallattaa saman tarinan,että kotiin ei uskalla mennä,mutta aikuisen tehtävä ei ole siihen lähteä mukaan,vaan toimittaa se lapsi sinne minne kuuluukin,tai ainakin ilmotella että missä on,jos alaikäisen "siipiensä suojaan"ottaa. Se on takuulla jokaisen teinin kohdalla ,että kaikkea kokeillaan,kyllä varmasti vanhemmat sen tietää. Jos aikuinen lähtee siihen mukaan,että "pelastaa" suunnilleen pakkaseen joutumiselta,niin selittelyn maku tuntuu aika vahvana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tällä kylällä kyllä normaali käytäntö on,että vähän kaikki kattoo noitten alaikäisten nuorten perään,kyllä ne muuallekkin eksyy kun vaan tuonne. Erona lienee,että heidät vaikka kotia kuskataan,jos näyttää karanneen mopo käsistä..että takuulla pääsevät sinne minne kuuluvatkin,eli kotiin. Tottakai jokainen pikkujeppe rallattaa saman tarinan,että kotiin ei uskalla mennä,mutta aikuisen tehtävä ei ole siihen lähteä mukaan,vaan toimittaa se lapsi sinne minne kuuluukin,tai ainakin ilmotella että missä on,jos alaikäisen "siipiensä suojaan"ottaa. Se on takuulla jokaisen teinin kohdalla ,että kaikkea kokeillaan,kyllä varmasti vanhemmat sen tietää. Jos aikuinen lähtee siihen mukaan,että "pelastaa" suunnilleen pakkaseen joutumiselta,niin selittelyn maku tuntuu aika vahvana...

        voi,voi,kun tietäisitte!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi,voi,kun tietäisitte!!

        Aika hyvin on tiedossa varmasti..myös se missä toiminta sallitaan. Tietää ne nuoretkin että mistä narusta nykästä,missä voi tehdä mitä vaan vaikka sillä verukkeella ettei kotia uskalla mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin on tiedossa varmasti..myös se missä toiminta sallitaan. Tietää ne nuoretkin että mistä narusta nykästä,missä voi tehdä mitä vaan vaikka sillä verukkeella ettei kotia uskalla mennä.

        Kävi selväksi,että ette tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi selväksi,että ette tiedä.

        Käynyt on selväksi. myös nuoret itse puhuu menosta,meille vanhemmille jotka ei välitä,ja nuori ei kotia uskalla tulla...hyvä että puhuvat,huoli ei tosin puhumisen myötä ainakaan ole vähentynyt,päinvastoin. Mutta alkavat varmaan ajatella omillakin aivoillaan,että missä tahtovat olla mukana ja missä eivät.


    • Anonyymi

      bääbää

      • Anonyymi

        jopas jotkin lampaatkin tulleet keskustelupalstalle,vaiko peräti pässi.Johonkin kolahti


    • Anonyymi

      Onkos tämä nyt sama sakki jonka poika ajo sitä kuuttakymmentä mutkissa..ja kaverilta lähti henki? Onkohan kavereita enään tuon kommentin jäläkee...toivottavasti ei korttia ainakaan hällä,jos noin voi noppeuven arvioija väärin...ja hullu oikeuslaitos,sinne voi näköjää mennä puhumaan paskaa.

      • Anonyymi

        eikös sinun ikäisesesi,ptäisi yöllä nukkua,eikävahtia muita.Täkki korville.


      • Anonyymi

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??

        eipä taida sinunkaan räkytys auttaa. Hanki elämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös sinun ikäisesesi,ptäisi yöllä nukkua,eikävahtia muita.Täkki korville.

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??

        Kyllä sillä pesueella ei ollu osaa eikä arpaa tämän kuskin touhuihin,turha yrittää muita syytellä täysin ulkopuolisen ratkasusta. Ajaa sitä kuuttakymppiä...sillä pojalla ei ole mitään kytköksiä "pesueeseen".kyllä on kumma että väärää sakkia syytetään yhen ihmisen kuolemantuottamuksesta. Siitä pesueesta ei yksikään istunu siinä ratin ja kuskinpenkin välissä. Veikkaan että jos olis istunut,niin olisivat vastuunkin teostaan ottanut,ei olis ehkä ollu pokkaa mennä oikeuteen valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??

        Kyllä sillä pesueella ei ollu osaa eikä arpaa tämän kuskin touhuihin,turha yrittää muita syytellä täysin ulkopuolisen ratkasusta. Ajaa sitä kuuttakymppiä...sillä pojalla ei ole mitään kytköksiä "pesueeseen".kyllä on kumma että väärää sakkia syytetään yhen ihmisen kuolemantuottamuksesta. Siitä pesueesta ei yksikään istunu siinä ratin ja kuskinpenkin välissä. Veikkaan että jos olis istunut,niin olisivat vastuunkin teostaan ottanut,ei olis ehkä ollu pokkaa mennä oikeuteen valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??

        Kyllä sillä pesueella ei ollu osaa eikä arpaa tämän kuskin touhuihin,turha yrittää muita syytellä täysin ulkopuolisen ratkasusta. Ajaa sitä kuuttakymppiä...sillä pojalla ei ole mitään kytköksiä "pesueeseen".kyllä on kumma että väärää sakkia syytetään yhen ihmisen kuolemantuottamuksesta. Siitä pesueesta ei yksikään istunu siinä ratin ja kuskinpenkin välissä. Veikkaan että jos olis istunut,niin olisivat vastuunkin teostaan ottanut,ei olis ehkä ollu pokkaa mennä oikeuteen valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yllätys yllätys missäs tiellä tää onnettomuus sattuikaan??? Kyläläiset ovat huomauttaneet tän pesueen toimista jo vuosia ja jos ei oo älliä vanhemmilla käskeä niin voi voi??

        Eipä tainnu yksikään tämän pesueen jäsenistä istua ratin ja kuskinpenkin välissä???Jos olis istunut,niin varmaan olisivat vastuunkin ottanu,tuskin olis ollu pokkaa mennä sanomaan että kuuttakymppiä mutkiin ajelin...hyviä jätkiä on kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        Onkoha muutama tullu otettua liikaa tätä kirjottaessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ikäisesesi, ptäisi ja eikävahtia... Jee.

        niinpä juuri ,mummo kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä pesueella ei ollu osaa eikä arpaa tämän kuskin touhuihin,turha yrittää muita syytellä täysin ulkopuolisen ratkasusta. Ajaa sitä kuuttakymppiä...sillä pojalla ei ole mitään kytköksiä "pesueeseen".kyllä on kumma että väärää sakkia syytetään yhen ihmisen kuolemantuottamuksesta. Siitä pesueesta ei yksikään istunu siinä ratin ja kuskinpenkin välissä. Veikkaan että jos olis istunut,niin olisivat vastuunkin teostaan ottanut,ei olis ehkä ollu pokkaa mennä oikeuteen valehtelemaan.

        Joo kortti pois ikuiseksi ajaksi kuskilta,varsinki kun kuuenkympin vauhista sai tuommosta kerta aikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kortti pois ikuiseksi ajaksi kuskilta,varsinki kun kuuenkympin vauhista sai tuommosta kerta aikaan...

        Lopettakaa jo tuo Vainoaminen.Ette tiedä mitä teillä,on elämässä edessä. Jumalan mylly jauhaa,joskus hitaamimkin. Olisko aika katsoa ajoissa peiliin. Karmanlaki toimii ennen meitä,ja jälkeemme jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo tuo Vainoaminen.Ette tiedä mitä teillä,on elämässä edessä. Jumalan mylly jauhaa,joskus hitaamimkin. Olisko aika katsoa ajoissa peiliin. Karmanlaki toimii ennen meitä,ja jälkeemme jää.

        Vainoamista tuskin on jos ilmaisee kantansa,karman lakiko se anteeksi antaa sitten vastuun kiertämisen?? Kumma ajatusmaailma..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoamista tuskin on jos ilmaisee kantansa,karman lakiko se anteeksi antaa sitten vastuun kiertämisen?? Kumma ajatusmaailma..

        Ja sinulla vaikeuksia,ymmärtää lukemaasi


    • Anonyymi

      Konnevesi on mielenkiintoinen paikka, riiteleekö siellä kaikki keskenään? Sairaalassa oli aikanaan henkilöstö jakautunut kahteen leiriin (onkohan vieläkin?), oli jotain sirkkamäen koppelihässäkkää, seurakunnassa riidellään, mitähän kaikkea muuta? Ja nyt jo sitten naapuritkin kyttää ja panettelee tosiaan. Onko rauhaisaa eloa missään siellä?

      • Anonyymi

        Käytännössä riitely näkyy vain tällä palstalla. Täällä vallitsee savolainen mentaliteetti jossa arvostellaan toisia vain silloin kun sen voi tehdä anonyymisti.


    • Anonyymi

      Paikka vaihtu,meno sen kun kiihtyy...piipaat jo kahtena viikonloppuna paikalla...

      • Anonyymi

        Minnekkäs se vaihtui?


      • Anonyymi

        Kyllä ne pii-paat asian hoitaa. Käväseppä sinä vaikka Merkkarissa kysymässä olisko väljempiä pipoja.


      • Anonyymi

        Juu,pikkuhiljaa tulee rajat vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnekkäs se vaihtui?

        K kaupan nurkalla olevaan läpimätään home taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K kaupan nurkalla olevaan läpimätään home taloon.

        Tarkoittanet siis kuvauksestasi päätellen sekotaloa eli seurakuntataloa.


    • Anonyymi

      Ootteko koskaan miettiny miltä se tuntuis olla ihan helvetin tyhmä?

    • Anonyymi

      Yhteiskunnassa on tietyt säännöt ja normit joita nuodattaa, kaikkia ne ei näytä koskevan, eikä liikuttavan.

      • Anonyymi

        autaisikohan,jos löisi lastulevyt kerrostalojen ikkunoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        autaisikohan,jos löisi lastulevyt kerrostalojen ikkunoihin

        Ei se varma autasi....


    • Anonyymi

      Tänään oli "mahtava" perjantai iltapäivän pihakaraoke konsertti kauppojen asiakkaille. Ihmiset Salen ja K-kaupan nurkilla päät pyörien kummasteli miettien mistä humalaisen laulu kantautuu ja lujaa... Joitakin ei vaan yleiset käyttäytymissäännöt nappaa...

      • Anonyymi

        Ei nappaa mitkään säännöt sitä porukkaa...kauankohan mahtaa talon omistaja menoa katella,tai naapurit..meteli on melkonen..


      • Anonyymi

        Jospa ihmisetkuuntelkin mielellään laulua. Sinua vain harmittaa,kun et pääse mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nappaa mitkään säännöt sitä porukkaa...kauankohan mahtaa talon omistaja menoa katella,tai naapurit..meteli on melkonen..

        Ei onnistu kauaa tuolla tontilla ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu kauaa tuolla tontilla ....

        Eikö teillä onnettomilla ole omaa elämää. Jatkuva toisten kyttääminen,ei ole tervettä. Ottakkaa ne omat luurankonne sieltä kaapista ja revitelkää niillä.


      • Anonyymi

        Juu,tervetuloa Konnevedelle...varsin hyvän vaikutelman saa ostoksille pysähdyttyään kun on moinen "möykkä" meneillään...ei ainakaan positiivistä mainosta kauppojen osalta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä onnettomilla ole omaa elämää. Jatkuva toisten kyttääminen,ei ole tervettä. Ottakkaa ne omat luurankonne sieltä kaapista ja revitelkää niillä.

        Ei ole kyttäämistä jos meteli kuuluu puolelle kylälle. Ei tällä kylällä ole muittenkaan vara toimia tuolla tavalla,varmasti palautetta tulis kenelle tahansa muullekkin jos noin toimis. Vaan kuka muu toimii noin???? Kyllä tulis ensimmäisnä mieleen ilmottaa naapureille jos tekis mieli yölle asti kerran kesässä lauleskella karaokea,ja vielä ulkona...kysyä että passaako. Vaan möykätä joka vkl,alotella jo iltapäivällä. Siinä voi miettiä että kuka haluaa työpäivänsä jälkeen pakolla kuunnella "laadukasta" laulantaa tunti tolkulla.Radion saa kotona kiinni,tuota ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ihmisetkuuntelkin mielellään laulua. Sinua vain harmittaa,kun et pääse mukaan.

        Tuskin kukaan tuommosta mielellään kuuntelisi..kannattaa kävelllä itse sinne parkki-alueelle ja todeta ihmisten mietteet. Niin paikallisten,kun myös "lomalaisten". Sitten voi miettiä sitä,kuka haluaisi olla paikalla...paikalliset lähinnä varmaan häpeää,ja lomalaiset miettii että mihin v.....n on tullu...


    • Anonyymi

      Eikö sossu edes puutu jos on kyseessä lapsiperhe? Aikamoista menoa tuntuu olevan.

      • Anonyymi

        Sehän se ihme onkin..luulis puuttuvan. Tai tavallaan varmaan puuttuukin,on talon omistajalla ainakin varma vuokra tiedossa...työssäkäyvät ihmiset tämänkin huvin yöuniensa lisäksi varmaan maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se ihme onkin..luulis puuttuvan. Tai tavallaan varmaan puuttuukin,on talon omistajalla ainakin varma vuokra tiedossa...työssäkäyvät ihmiset tämänkin huvin yöuniensa lisäksi varmaan maksaa.

        Kyllä munä ainakin mieluummin kuuntelen laulua,kun katselen teidän norsunv..tulla olevia naamoja.


    • Anonyymi

      Katsokaa missä lapsenne liikkuu

      • Anonyymi

        arvaa oma tilasi,anna arvo toisilikkin


    • Tiedoksi teille kaikille uteliaille että muutin ihan vaan sen takia että lapsilla olisi piha missä niillä olisi tilaa leikkiä ettekä näkisi siitäkin vaivaa ja tekisi koko ajan lastensuojeluilmoituksia.
      Toiseksi me jatketaan edelleenkin omaa laulu harrastusta piittaamatta pidättekö siirtää tai ette.

      Kolmanneksi kyllä ne poliisit käy pihassa jos itse ne sinne soita että saan ei toivotut riehuvat humalaiset pois tontilta.
      Ja neljänneksi kyllä minä ihan itsekin töissä käyn ja veroni maksan. Siihen en muita tarvitse.

      Jos teitä vaivaa jokin asia niin voitte ihan kasvotuste tulla asiasta kysymään niin kerron kyllä. Minulla ei ole mitään salattavaa ja miten tällä kylällä voi mitään pitää edes salassa kun koko kylähän tuntuu tietävän muiden asiat paremmin kuin asianomaiset itse.
      Kyllä Konnevedellä osataan puhua kaikista hyvin paljon paskaa vaikka olisi ne omat sormet siinä paskassa.

      • Anonyymi

        Voimia sinulle Tanja. Minä harkitsesin jo rikosilmoitusta. Laulakaa te vain,kumma kyllä keskustassa asuvana en ole koskaan kuullut.


      • Anonyymi

        Lauluharrastus ok, jos sillä ei häiritä naapureita ja muuta ympäristöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauluharrastus ok, jos sillä ei häiritä naapureita ja muuta ympäristöä.

        kello 22kymmeneen saa veisata niinpaljon ,kun sielu sietää. menkääpä pyhänä koulunmäelle kuuntelemaan häiritäänkö ympäristöa. Jos hyvä tuuri käy niin joku voi vaikka tuoksahtaa kaljalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kello 22kymmeneen saa veisata niinpaljon ,kun sielu sietää. menkääpä pyhänä koulunmäelle kuuntelemaan häiritäänkö ympäristöa. Jos hyvä tuuri käy niin joku voi vaikka tuoksahtaa kaljalle.

        Ei häiritsevästi,niin että meteli kuuluu naapureihin sisälle asti.


      • Anonyymi

        Kyllä surettaa tällänen teksti...jos talo on pihoineen hommattu lapsia varten,niin perjantainen meteli kaupan parkkipaikalta kuunneltuna kuulosti vähän muulta...Suoraan sanottuna humalaisten möykkää ja laulamista,valitettavasti myös niitä lasten ääniä...


    • Ja on se kumma kun nyt musiikki soittaminen tai se laulaminen haittaa nyt teitä hirveesti kun se on lopetettu meidän osalta ennen klo 22.00 , eikä teitä haittaa se et aamuun asti kuuluu kauppojen parkkipaikoilta tulevaa musiikin jumputus, mopoilla ja autolla pörrääjät vai laitetaanko nekin asiat minun perheen syyksi.
      Jos te joilla ei ole muuta elämää kuin kytätä ja juoruta ja arvailla minun asioita tai koet jollain tavalla jääväsi ulkopuoliseksi tästä minun elämästä niin olet kyllä tervetullut meille. Keitän kyllä oitis kahvit ja voidaan keskustella.

      • Anonyymi

        Eikä muuten tasan ole lopetettu ennen 22.00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä muuten tasan ole lopetettu ennen 22.00.

        No ei todellakaan ole lopetettu, pitkälle yöhön olette naapureitanne valvottaneet.


      • Anonyymi

        Niin voi olla,mutta ehkä on turha väittää hiljenneen klo.22.00,kun ympärillä asuvat on vähän toista mieltä. Ja meitä on monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä muuten tasan ole lopetettu ennen 22.00.

        menkää vittu töihin


    • Ensinnäkin tässä torpassa on laulettu vain kahtena päivänä. Juhannus perjantaina ja eilen.
      Juhannuksena laulelut loppui jo päivällä ennen 15.00 kun lähdimme mökille vietetään juhannusta ja eilen lauleltiin ja laitteet sammui ennen 22.00 .
      Muulloin kuuluva musiikin jumputus ei ole meiltä lähtöisin vaan aivan jostain muualta.
      Minä satun olemaan viikolla ilta vuoroissa töissä ja viikonloput teen yövuoroa.

      • Anonyymi

        Ja viime viikonloppuna. Jos olet sattumoisin "tietämätön" asiasta,ehkä olet silloin ollu yövuorossa..? Myös poliisit kävi silloin kyselemässä mistä meteli tulee... että aivan turha väittää että kahdesta päivästä on kyse


    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä. <3

    • Anonyymi

      No mitä oikein olettitte, että tällä kylällä ajatellaan? Täällä pitäisi näköjään olla kuin ruumishuoneella.

    • Anonyymi

      Aina voi muuttaa pois jos ei lakeja osaa noudattaa. Myöskin päivällä tapahtuva naapureita ja muita häiritsevä jatkuva toiminta kielletty jos ei siihen ole erillistä lupaa.

      • Anonyymi

        Sinä voit myös muuttaa pois. Tee se palvelus meille. Konnevedellä kyllä löytyy mummon mökkejä syrjäkyliltä. Emme jää kaipaamaan.


      • Anonyymi

        Syrjäkylä olis ehkä paras vaihtoehto jos metelin tahtoo pitää samana.


    • Edelleen korostan jos te joilla ei ole muuta elämää kuin kytätä ja juoruta ja arvailla minun asioita tai koet jollain tavalla jääväsi ulkopuoliseksi tästä minun elämästä niin olet kyllä tervetullut meille. Keitän kyllä oitis kahvit ja voidaan keskustella tai pääset vaikka itsekin laulamaan jos siltä tuntuu. Olette kaikki kyllä tervetulleita paikan päälle ihan katsomaan meidän perheen meininkiä.

      • Anonyymi

        Et oo tosissas.....moisen häiriköinnin jälkeenkö tarjoat vielä kahvit,ja mahdollisuuden laulaa....???? Sehän se kiinnostaiskin tosi paljon...huh huh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tosissas.....moisen häiriköinnin jälkeenkö tarjoat vielä kahvit,ja mahdollisuuden laulaa....???? Sehän se kiinnostaiskin tosi paljon...huh huh..

        Et uskalla näytää naamaasi.RAUKKA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla näytää naamaasi.RAUKKA.

        Sano vaan raukat,meitä on monta.


    • Anonyymi

      Tämä samainen henkilö joitakin vuosia sitten asuessaan Hankasalmella lausahteli julkisesti paikallisessa kaupassa "me muutetaan Konnevedelle takasin, sieltä saa kun täältä Hankasalmelta ei", Hän oli myös samaan aikaan vuoden vaihteessa viimeisillään raskaana ja myi julkisesti netissä edellisen lapsen vaunuja. Samaan aikaan toimeentulotuet ja muut tuet siirty Kelalle että mitäkö hän Konnevedeltä sai.
      Tämä tieto ei ole Konneveden juoruja.

      • Anonyymi

        jos toimeentulotukea kerran saa niin helposti,vika on järjestelmässä.


    • Te kun tunnette tietävän minun asiat paremmin kuin minä itse niin minut raskaudet,toimeentuloni,mitä minä milloinkin myyn ja miksi ym asiat. Eihän minun tarvitse itse huolehtia mistään. Sehän tässä kylässä on ollut tapana et autetaan kaikkia. Yhteishenki mitä mahtavin Konnevedellä. Sen olen huomannut kyllä näinä 14 vuoden aikana mitä täälä olen asunut.

      • Anonyymi

        Vain omassa elämäänsä tyytymättömaät ,ihmiset ovat ilkeitä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain omassa elämäänsä tyytymättömaät ,ihmiset ovat ilkeitä muille.

        Kyllähän tuon nyt pitäis olla itsestään selvää että taajama-alueella ei pysty oikein tuntitolkulla omaa karaokeaan huudattamaan,ja vielä ulkona. Jos se omaan korvaan kuulostaa kivalta ja on hauskaa,niin se ei välttämättä ole sitä sivullisten korville. Tuosta nyt ihan aiheesta saa kritiikkiä kyllä,ei luulis olevan vara suuttua.


      • Anonyymi

        Eiköhän se oo parempi niin, että otat Tanjuska tän viestiketjun talteen ja marssit poliisilaitokselle. Aikamoista herjaa täällä heitellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se oo parempi niin, että otat Tanjuska tän viestiketjun talteen ja marssit poliisilaitokselle. Aikamoista herjaa täällä heitellään.

        Samaa mieltä ! kukkahattutädit vastaamaan huutonsa,tällä palstalla on syyllistytty herjaukseen muitakin kohtaan,jotka ei kyseisiä mummoja miellytä.


    • Anonyymi

      Suomi on vapaamaa..saa huutaa, laulaa ja valittaa... ylläpito poistaa asiattomat kommentit.

    • Anonyymi

      Eiköhän tällä palstalla ole pahempiakin herjoja heitetty,kun kyseisestä aiheesta.

      • Anonyymi

        Mielestämme ei edes rinnastettavissa herjaukseen...


    • Anonyymi

      Kyllä laulua aina maailmaan mahtuu vaikka se kitisijöitä kuin harmittaisi tylsässä e-
      lämässään. <3 ;))

      • Anonyymi

        Kaunis laulu on lääkettä moneen vaivaan. Antakaa laulun raikua vaan.


    • Anonyymi

      Hankkikaa oma elämä!

    • Anonyymi

      Kylläpä musiikki soi kaiuttimista täysillä läpi yönkin jossain tämän kylän kulmalla silloin tällöin. Oikein ikkunat tärisee ja päähän sattuu vaikka itsellä ikkunat kiinni eikä ihan lähinaapureitaan olla. Aikuiset ihmiset. Sitä vaan valvoo ja odottaa, että jospa kohta hiljenee, mutta kun ei. Jotkut vaan ollaan arkoja valittamaan ja poliisia soittelemaan. Töihin on jaksettava lähteä unettoman yön jälkeen ja vaikka päätä särkee. Vastuullisessa työssä ei saisi vahinkoja tulla.
      Autoista kuuluva jumputus on asia erikseen, siinä ääni sentään liikkuu paikasta toiseen.
      Mutta ei valiteta enempää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe