Näin aamulla osuu ja uppoaa https://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek ;)
Sain mitä tilasin
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tilasit?
- Anonyymi
Todella loooong story mutta alkunsa se sai auton takapenkillä todella kauan aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella loooong story mutta alkunsa se sai auton takapenkillä todella kauan aikaa sitten.
Katsoin ensi kertaa kirkkautta suoraan silmiin ilman pelkoa ja aluksi se hieman satutti ja kyyneliäkin alkoi syntymään koska kirkkaus on todella suuri ja sokaiseva.
- Anonyymi
Tuli henkisesti turpiin niin lujaa kuin voi vaan saada, mutt mitäs menin sille kurssille, jos olisin miettinyt, siis oikeesti miettinyt, olisin älynnyt ettei mun olis kannattanut enää sen alan koulutukseen. Olen liian vanha ja rumakin myyjän työhön, tulipa tuokin selväksi harjoittelupaikassa, hautaan tuon alan nyt lopullisesti, piti muka kokeilla uudestaan kun nuorena tehnyt tuota työkseni. Ei kukaan ota vanhaa töihin, kun tarjolla on nuoriakin. Ja mä en ole niin kylmä ja kovaluontoinen kaupan myyjäksi kuin pitäis olla, ainakin tuolla paikassa oli helvetin kylmä ja kovaluontoinen kauppias ja myyjätkin, ihan kävi kateeksi, kun eivät piitanneet muista kuin itsestään. Mutt tulipa kunnolla turpiin, ei tee mieli kerjätä enää verta nokasta. Siellä kohdeltiin muitakin harjoittelijoita yhtä kylmästi, kai tarkoituskin tappaa into ja halu kauppaan töihin.
- Anonyymi
Ilkeetä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu92799Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704