☕️ ihanaa herätä lomalla.
Oli kivaa seurata jälleen tätä palstaakin ja tunnelmoida. Ehkä ensi jouluna jälleen palaan ja palaa viestin äärelle, kuka tietää.
Tai keväällä, kun luonto herää 💚
Palstalla voi tapahtua, mitä vain 💌
”Sealed With a Kiss”
:D di
aamukahville
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/-NH-0HOnprE kesän kautta syksyyn.
- Anonyymi
No kahvia kyllä juon montakin kuppia minäkin.
Heikko olo voit kyllä arvata mistä johtuu.
Painajaisia ja kylmänhikistä puolinaista unta.
Hyvä olla nyt sängyssä .....
En mä siellä kyllä kauvoo pysy kun palsta valvottoo.
Se on sitten ohi ,kestee muuten loppiaiseen.
Joulukuu paska kylmä tammikuu .
Noo onhan se lämmin kuitenkin sisällä .
Sukat jalassa paita piällä
Mut alasti paras nukkua nyt
Ruapii nuo kintutkin piloille, kuka kattois .
Verille raapii kun kutijää.
Sitten hoitoo tuass rasvalla pakkasten jälkeen tai siis sillon kun siltä tuntuu.
,,,,,,tupakille siis. - Anonyymi
Käyhän sitä kaljoo nyt ostoo, kue luppasit...vinettova
- Anonyymi
Kauheaa mongerrusta... Tekee ihan pahaa, jos ei osaa normaalia kieltä puhua tai kirjoittaa 🤮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1110599Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7410080- 464123
- 243832
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353646Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h553537No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413393Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73295- 533083
- 422805