olisiko tarvetta toiselle palstalle -johon ei kuntapolitiikka sotketa?
Haapavesi-palstan on pilanneet loppumattomat, ilmanaikuiset postaukset kuntapolitiikasta. Nämähän kiinnostavat ainoastaan muutamaa ihmistä, joista niistäkin puolet taitaa olla nimettömänä kirjoittelevia valtuutettuja. Tuohan se elämään sisältöä itsensä ja suoraselkäisyytensä sekä yhteistyötaitojen kehuminen näillä palstoilla, jospa naapuritkin sen sitten ymmärtävät paremmin. Olisi niin mukava lueskella paikkakunnan tapahtumista ja muusta ilman että hukkuvat näihin politiikkahöpinöihin. Saataisiinkohan oma uusi palsta muille asioille ja jätetään tämä noille höppänöille. Vai olenko ajatusteni kanssa sittenkin yksin?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä huolimatta, Perus On Paras, hyvää loppuvuotta !
- Anonyymi
Nimettömiä kantoja täällä harrastaa piispasta puliukkoon.
Kaikki ovat samanarvoisia ,kun nimi ei sokaise eikä vaikuta arvostuksiin. - Anonyymi
Sittenpä olisi meille dementoituneille poliitikkohöppänöille kaksi palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss61330017Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin29721869Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014100Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35411074- 938197