¨lukekaa tää viesti tärkeetä

noita

negative on paras eix niiin??


jonne on ihku

7

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jootus

      kai se niin on..sitte ei sitä tarvi kokoajan sanoo.. ei se niin ihmeellistä voi kyllä olla silti ei negative oo niin good ku sä väität....lopeta höpinäsi ja keskity elämääs,, ei oo loukkaus et kiittäisit sentään fiksuu jootusta ,...PILAA TÄÄ OLI VAAN MUT, NEGATIVE ON SILTI SURKEE TOSI SURKEEEEEE..
      OTTAKAA OPIKSENNE TÄSTÄ jookosta viesti loppuuuuuu


      -jootus-

      • joopa

        mä en tajuu mitä ideaa tos on mennä jonku sellasen bändin keskustelupalstalle mitä inhoo... ja sun sanojes mukaa bändin joka on iha surkee! emmä kää mee haukkuu jonku sellasen bändin keskustelupalstalle josta en tykkää! mitä järkee siin on mennä haukkumaa jotai sellasta bändii josta ei välttämättä ite tykkää, koska kuitenki joku muu voi tykätä siitä! ja tykkääki... mut tehköö kukin mitn haluu tää oli vaa mun mielipide! ja negative on paras bändi 4-ever!


      • minää
        joopa kirjoitti:

        mä en tajuu mitä ideaa tos on mennä jonku sellasen bändin keskustelupalstalle mitä inhoo... ja sun sanojes mukaa bändin joka on iha surkee! emmä kää mee haukkuu jonku sellasen bändin keskustelupalstalle josta en tykkää! mitä järkee siin on mennä haukkumaa jotai sellasta bändii josta ei välttämättä ite tykkää, koska kuitenki joku muu voi tykätä siitä! ja tykkääki... mut tehköö kukin mitn haluu tää oli vaa mun mielipide! ja negative on paras bändi 4-ever!

        munki mielest on nii tyhmää ku joittenki pitää käydä haukkuus sellasia bändeja joista ne ei tykkää!!! mitä kuluttaa aikaa sellasilla sivuilla...! menis niitten omien lemppari bändiensä sivuille!!! nii että HÄVETKÄÄ te jokka haukuttee negativee ja ainaki ne jokka haukkuu Jonnee likaks tai homoks!! negative on ihana


      • Sabbathisti/Motörheadisti

        SE KUULKAA VAAN ON NIIN ETTÄ NEGATIVEN JONNE AARON EI OLE SUOSIKKILAULAJANI! LÖYSIN JÄRJENVALON! KAIKKIENAIKOJEN MESTARIN JA PARHAAN LAULAJAN JA BASISTIN JOTA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA! LEMMY KLIMISTERIN! Siinä on kulka sellainen kuuskymppinen äijänköriläs että Jonnen puntit tutisee!


      • mine
        Sabbathisti/Motörheadisti kirjoitti:

        SE KUULKAA VAAN ON NIIN ETTÄ NEGATIVEN JONNE AARON EI OLE SUOSIKKILAULAJANI! LÖYSIN JÄRJENVALON! KAIKKIENAIKOJEN MESTARIN JA PARHAAN LAULAJAN JA BASISTIN JOTA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA! LEMMY KLIMISTERIN! Siinä on kulka sellainen kuuskymppinen äijänköriläs että Jonnen puntit tutisee!

        paitsi että ei basistit hetkauta kenenkään puntteja ;>


    • Koiruli

      Tuli tässä mieleen, että mitä varten olit laittanu viestis otsikoks lukekaa tää ja sitten että se on tärkeetä ,ku ei viestissäskään ollu muuta kun että negative on paras....? eikös se asia käy ihan hyvin ilmi näissä muissakin teksteissä? enkä sano tota sillein etten pitäis NGT:stä, mun mielestä se on hyvä. :)

      • mine

        juu munkin mielestä aika turha otsikko, ja toiseksi, (ei millään pahalla) mun mielestä yleensäkin sekä älytön taivaisiin kehuminen että maahan polkeminen on naurettavaa, mutta voihan sen aikansa miten vaan kuluttaa..
        ja se on ainakin musta varmaa että hyvä bändi herättää tunteita ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe