¨lukekaa tää viesti tärkeetä

noita

negative on paras eix niiin??

jonne on ihku

7

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jootus

kai se niin on..sitte ei sitä tarvi kokoajan sanoo.. ei se niin ihmeellistä voi kyllä olla silti ei negative oo niin good ku sä väität....lopeta höpinäsi ja keskity elämääs,, ei oo loukkaus et kiittäisit sentään fiksuu jootusta ,...PILAA TÄÄ OLI VAAN MUT, NEGATIVE ON SILTI SURKEE TOSI SURKEEEEEE..
      OTTAKAA OPIKSENNE TÄSTÄ jookosta viesti loppuuuuuu

-jootus-

• joopa

mä en tajuu mitä ideaa tos on mennä jonku sellasen bändin keskustelupalstalle mitä inhoo... ja sun sanojes mukaa bändin joka on iha surkee! emmä kää mee haukkuu jonku sellasen bändin keskustelupalstalle josta en tykkää! mitä järkee siin on mennä haukkumaa jotai sellasta bändii josta ei välttämättä ite tykkää, koska kuitenki joku muu voi tykätä siitä! ja tykkääki... mut tehköö kukin mitn haluu tää oli vaa mun mielipide! ja negative on paras bändi 4-ever!

• minää
        joopa kirjoitti:

mä en tajuu mitä ideaa tos on mennä jonku sellasen bändin keskustelupalstalle mitä inhoo... ja sun sanojes mukaa bändin joka on iha surkee! emmä kää mee haukkuu jonku sellasen bändin keskustelupalstalle josta en tykkää! mitä järkee siin on mennä haukkumaa jotai sellasta bändii josta ei välttämättä ite tykkää, koska kuitenki joku muu voi tykätä siitä! ja tykkääki... mut tehköö kukin mitn haluu tää oli vaa mun mielipide! ja negative on paras bändi 4-ever!

munki mielest on nii tyhmää ku joittenki pitää käydä haukkuus sellasia bändeja joista ne ei tykkää!!! mitä kuluttaa aikaa sellasilla sivuilla...! menis niitten omien lemppari bändiensä sivuille!!! nii että HÄVETKÄÄ te jokka haukuttee negativee ja ainaki ne jokka haukkuu Jonnee likaks tai homoks!! negative on ihana

• Sabbathisti/Motörheadisti

SE KUULKAA VAAN ON NIIN ETTÄ NEGATIVEN JONNE AARON EI OLE SUOSIKKILAULAJANI! LÖYSIN JÄRJENVALON! KAIKKIENAIKOJEN MESTARIN JA PARHAAN LAULAJAN JA BASISTIN JOTA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA! LEMMY KLIMISTERIN! Siinä on kulka sellainen kuuskymppinen äijänköriläs että Jonnen puntit tutisee!

• mine
        Sabbathisti/Motörheadisti kirjoitti:

SE KUULKAA VAAN ON NIIN ETTÄ NEGATIVEN JONNE AARON EI OLE SUOSIKKILAULAJANI! LÖYSIN JÄRJENVALON! KAIKKIENAIKOJEN MESTARIN JA PARHAAN LAULAJAN JA BASISTIN JOTA MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA! LEMMY KLIMISTERIN! Siinä on kulka sellainen kuuskymppinen äijänköriläs että Jonnen puntit tutisee!

paitsi että ei basistit hetkauta kenenkään puntteja ;>

• Koiruli

Tuli tässä mieleen, että mitä varten olit laittanu viestis otsikoks lukekaa tää ja sitten että se on tärkeetä ,ku ei viestissäskään ollu muuta kun että negative on paras....? eikös se asia käy ihan hyvin ilmi näissä muissakin teksteissä? enkä sano tota sillein etten pitäis NGT:stä, mun mielestä se on hyvä. :)

• mine

juu munkin mielestä aika turha otsikko, ja toiseksi, (ei millään pahalla) mun mielestä yleensäkin sekä älytön taivaisiin kehuminen että maahan polkeminen on naurettavaa, mutta voihan sen aikansa miten vaan kuluttaa..
        ja se on ainakin musta varmaa että hyvä bändi herättää tunteita ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe