olivat niin rakastuneet toisiinsa että kirjoittivat toisilleen joka päivä erossa ollessaan. Titanicin upotessa rva Straus hukkui vaikka ekan luokan naiset pääsivät pelastuslauttoihin ekana. Hän ei halunnut jättää miestään!
Suurten tapahtumien kohdatessa rakkauden voimaa koetellaan. Mitenhän mulle kävisi kun nyt täälläkin vaan pyörin tunteista riippumatta.
Hyvää Tapaninpäivää lukijoille 👍🎄
Strausin pariskunta
8
131
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tunteista riippumatta? Missä mieli, siellä sydän; vaikka sitten lopulta merenpohjassa. Kuitenkin yhdessä.
Hyvää Tapaninpäivää!
Tosiaan. - Anonyymi
Ehkä sun pitäisi pyöriä vähemmän täällä niin saisit ehkä kanavoitua tunteet niin että se niiden kohdekin saisi ne tietoonsa. Loppujen lopuksi vain mielikuvitus on rajana niiden kertomiseen tai esille tuomiseen nykyisin. Voi olla joskus hienovaraista ja varovaista tunnustelua jos tunteista kertominen on vaikeaa. Hyvää Tapanin päivää sinnekkin!
- Anonyymi
Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.
Se on kyllä totta.
- Anonyymi
Rakasta puolisoasi, se on hyvä neuvo. Muu on turhaa, unelmoida tietysti saa.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.
Jos kirjoitat naimisissa olevista, eikö ole hieman hassua rinnastaa omat tunteesi tuollaiseen pariin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse en ole verrannut rakkauttani tuohon asetelmaan, joten voin neuvoa aivan, mitä tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561284- 19907
- 68762
- 64748
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131645Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10602Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11569Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538- 4512
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124511- 75498
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
- 36437
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26437