Aihe

Strausin pariskunta

Anonyymi

olivat niin rakastuneet toisiinsa että kirjoittivat toisilleen joka päivä erossa ollessaan. Titanicin upotessa rva Straus hukkui vaikka ekan luokan naiset pääsivät pelastuslauttoihin ekana. Hän ei halunnut jättää miestään!

Suurten tapahtumien kohdatessa rakkauden voimaa koetellaan. Mitenhän mulle kävisi kun nyt täälläkin vaan pyörin tunteista riippumatta.

Hyvää Tapaninpäivää lukijoille 👍🎄

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteista riippumatta? Missä mieli, siellä sydän; vaikka sitten lopulta merenpohjassa. Kuitenkin yhdessä.

Hyvää Tapaninpäivää!
      Tosiaan.

• Anonyymi

Ehkä sun pitäisi pyöriä vähemmän täällä niin saisit ehkä kanavoitua tunteet niin että se niiden kohdekin saisi ne tietoonsa. Loppujen lopuksi vain mielikuvitus on rajana niiden kertomiseen tai esille tuomiseen nykyisin. Voi olla joskus hienovaraista ja varovaista tunnustelua jos tunteista kertominen on vaikeaa. Hyvää Tapanin päivää sinnekkin!

• Anonyymi

Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.

Se on kyllä totta.

• Anonyymi

Rakasta puolisoasi, se on hyvä neuvo. Muu on turhaa, unelmoida tietysti saa.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.

Jos kirjoitat naimisissa olevista, eikö ole hieman hassua rinnastaa omat tunteesi tuollaiseen pariin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itse en ole verrannut rakkauttani tuohon asetelmaan, joten voin neuvoa aivan, mitä tykkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      382
      4819
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      3755
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      34
      2227
    4. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2124