Strausin pariskunta

Anonyymi

olivat niin rakastuneet toisiinsa että kirjoittivat toisilleen joka päivä erossa ollessaan. Titanicin upotessa rva Straus hukkui vaikka ekan luokan naiset pääsivät pelastuslauttoihin ekana. Hän ei halunnut jättää miestään!

Suurten tapahtumien kohdatessa rakkauden voimaa koetellaan. Mitenhän mulle kävisi kun nyt täälläkin vaan pyörin tunteista riippumatta.

Hyvää Tapaninpäivää lukijoille 👍🎄

8

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteista riippumatta? Missä mieli, siellä sydän; vaikka sitten lopulta merenpohjassa. Kuitenkin yhdessä.

Hyvää Tapaninpäivää!
      Tosiaan.

• Anonyymi

Ehkä sun pitäisi pyöriä vähemmän täällä niin saisit ehkä kanavoitua tunteet niin että se niiden kohdekin saisi ne tietoonsa. Loppujen lopuksi vain mielikuvitus on rajana niiden kertomiseen tai esille tuomiseen nykyisin. Voi olla joskus hienovaraista ja varovaista tunnustelua jos tunteista kertominen on vaikeaa. Hyvää Tapanin päivää sinnekkin!

• Anonyymi

Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän täytyy sanoa, että aloittaja fanittaa hiljaisempaa miestä. Myös henkilökohtaisesti suunnatut neuvot osuvat täällä harvoin oikeaan kun taustoja ei tunne.

Se on kyllä totta.

• Anonyymi

Rakasta puolisoasi, se on hyvä neuvo. Muu on turhaa, unelmoida tietysti saa.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla ei ole puolisoa. Kannattaa itse noudattaa omia neuvojaan eikä ohjeistaa muita.

Jos kirjoitat naimisissa olevista, eikö ole hieman hassua rinnastaa omat tunteesi tuollaiseen pariin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itse en ole verrannut rakkauttani tuohon asetelmaan, joten voin neuvoa aivan, mitä tykkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37