Erilaisuus kiehtoo, oletteko samaa mieltä?

Anonyymi

Puheliaat pitävät hiljaisista , lyhyet pitkistä, hoikat pyöreistä

Ja silmien värissä kiehtovat eniten omasta poikkeavat värit.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole. Pitkäaikaisin mieheni oli suht lyhyt mieheksi, vaalea niin kuin mäkin ja samoin kuin mulla siniset silmät. Luonteemmekin oli osittain samanlainen

      Mutta en oo koskaan miehiäni valinnu sillee et mittanauha mukana pituuden mittaus ja silmienvärin tarkistus ja sit vasta päätös ihastunko.

      Miehet joita tapaillu on olleet 163 cm-189 cm välillä. Tummaa ja vaaleaa, silmät ovat olleet siniset, ruskeet, harmaat tai vihreet.

      Luonnekin vaihdellut ekstrovertista introverttiin.
      Koulutustaso korkeakoulusta täysin peruskoulun jälkeen kouluja käymättömään.

      Myöskin rikostausta vaihdelleen täysin puhtaista rekistereistä joihinkin teininä tehtyihin väkivalta, ilkivalta ja varkausrikoksiin.

      Alkoholia osa käyttänyt kohtuudella ja osa ei yhtään. Huumeita ei käyttänyt kukaan.


      Ikä oman ikäiseni -10 v vanhempi. Keskitaso vuoden mua vanhempi

      Näin mulla hommat eteni

    • Anonyymi

      En täysin. Joku tietty samanlaisuus yhdistettynä myös erilaisuuteen on kiehtovin yhdistelmä. Olen kyllä aina ihastunut itseäni lyhyempiin vaikka ulkoisilla seikoilla ei ole väliä.

    • Anonyymi

      Olen koko ikäni ihaillut kaukaa pitkiä miehiä. Siis todella pitkiä, 190 ja yli. Olen itse tällainen vähän yli puolitoista metriä :)

      • Anonyymi

        Käytännössä kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännössä kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.

        Tämäkään stereotypia ei pidä paikkaansa. Jos pitää nähdä kauas voi hankkia kiikarit. Siihen ei lisäpituutta tarvi. Pussailukorkeus on sopivin pituus.


    • Anonyymi

      Hiljaiset eivät pidä puheliaista.

      • Anonyymi

        Edes puheliaat ei pidä puheliaista.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Päättelyllä ei ole mitään faktapohjaa.

    • Anonyymi

      No ei pidä paikkaansa. Silloinhan minun kaivattuni olisi joku ruskeasilmäinen todella lyhyt, iholtaan pikimusta kaukoidän nainen, kuka ei osaa sanaakaan suomea ja puhuapapattaa taukoamatta? Vaan ei ole. Hän on ihan kotimainen. Minusta kauneinta on juuri se että ollaan samanlaisia. Silmiin tosin itse jäin kiinni. Niitä en ole aikoihin nähnyt. En mittaile naisia ja totea:"Tuo on oikean mittainen ja näköinen."

      • Anonyymi

        Puhua asiaa hän. peukku


    • Anonyymi

      Ennemmin varmaan jonkinlaista itsevihaa jos täytyy toisen niin erilainen aina olla

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Siinä kuka sytyttää on kyse ihan muusta kuin pituudesta, painosta ja silmien väristä. Jos sitä oikeaa kemiaa on, ei sitä kyllä noin yksinkertaisesti voi selittää. Enkä nyt puhu mistään pikkuihastuksesta vaan siitä kun roihahtaa ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Ei tuo päde.

      Minua on aina kiehtonut älykäs ja oikealle tuoksuva mies (ilmeisesti geneettisesti sopiva, alitajunnan valinta oli sitten lisääntyminen mielessä tai ei). Ei rakastuminen ja ihastuminen ole kiinni ulkonäöstä tai sosioekonomisesta asioista, iästä, silmien väristä tai muusta ulkoisesta.

      Jos kaikki entiset miehet ,seurustelusuhteet ja avoliitot (2), olisi samassa kuvassa olisi joukko ulkoisesti erittäin heterogeeninen. Perheen tausta vaihtelee: maatalo, erittäin rikas, hyvin köyhä ja ongelmainen, keskiluokkainen. Pituus 172-189cm. Ulkonäkö vaihtelee: Huonoryhtinen nörtti, keski-ikäisen ruummillistuma, urheilullinen, Hunks muistuttava jäntevä six-pack komistus. Väri vaaleasta sinisilmäisestä tummaan ruskeasilmäisen. Luonteet eksovertistä erittyvään yliharkitsevaan introverttiin. Ei löydy paljon ulkoisia yhtäläisyyksiä.

      • Anonyymi

        Miksi ei_mia keksit tarinoita? Eihän sulla oo yhtään komistusta ollutkaan kun oot rumilus! Niinhän kirjoitit tuolla aikasemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei_mia keksit tarinoita? Eihän sulla oo yhtään komistusta ollutkaan kun oot rumilus! Niinhän kirjoitit tuolla aikasemmin

        Älä jaksa tuota ei miaa aina kiusata. Hävettävää kun aikuinen ihminen kiusaa toista jatkuvasti.


      • Anonyymi

        Ja aivan selkee mielistely pelkän panon takia sillä trollilla menossa joka kerjus

        Niin mielin kielin jotta joku panis sitä. Eihän se muuta täältä haluu kun jonkun tuntemattoman kanssa seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivan selkee mielistely pelkän panon takia sillä trollilla menossa joka kerjus

        Niin mielin kielin jotta joku panis sitä. Eihän se muuta täältä haluu kun jonkun tuntemattoman kanssa seksiä

        Jos ei _mialle alkaa lirkuttaan rakas rakas niin eukkohan kiimaantuu ja haarat leviää


        Sit on jo seksiin valmis! Niin helposti se tuntemattoman täältä
        Punkkaansa valikoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei_mia keksit tarinoita? Eihän sulla oo yhtään komistusta ollutkaan kun oot rumilus! Niinhän kirjoitit tuolla aikasemmin

        Väärä tunnistus sinulla. En ymmärrä miksi kiusaatte jotain nimimerkkiä, jota en ainakaan itse ole täällä edes pitkään aikaan nähnyt. En tosin kaikkea lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivan selkee mielistely pelkän panon takia sillä trollilla menossa joka kerjus

        Niin mielin kielin jotta joku panis sitä. Eihän se muuta täältä haluu kun jonkun tuntemattoman kanssa seksiä

        Ihan ihme jutut teillä on... Onko sana älykkyys on ilmeisesti punainen vaate? Katkeruutta? Ilmeisesti se on jollekin toisellakin (ei-Mia) tavoiteltava ominaisuus miehessä.

        Muuten, älykäs mies ei katso ensimmäiseksi ulkonäköä, koska tietää, että seksikkyys tulee syvempää ja ettei ulkonäöllä saa onnellista parisuhdetta eikä onnea! Jos elämän suurin sisältö on jonkin barbin p*neminen, ollaan aika köyhällä sisällöllä.

        Sen sijaan, kun löytyy jotain yhteistä ja sama aaltopituus (itse sitä vaikeaa löytää muun kuin älykkään kanssa), on aineksia hyvään arkeen. Hyvä ulkonäkö ei myöskään takaa hyvää seksiä, vaan se tulee enemmänkin parin sanattomasta vuorovaikutuksesta, kyvystä löytää yhteinen rytmi, uskalluksesta kokeilla ja syvän katsekontaktin onnistumisesta.

        Ihmettelen myös kuka täällä etsisi panoja? Jos niitä olisi vailla, se onnistuu kohtuullisen helposti irl. Painotan sanaa JOS. Ja hyvin harvoin yhdenillan juttu on edes vaivan väärtti. Vaikka puutetila on SUURi 4 olemattoman niukan vuoden jälkeen, tiedän etten saisi yhdenillan jutusta mitään mitä olen vailla. Rakastelu rakkaudesta on aivan eri levelillä eikä noista voi puhua edes samana asiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihme jutut teillä on... Onko sana älykkyys on ilmeisesti punainen vaate? Katkeruutta? Ilmeisesti se on jollekin toisellakin (ei-Mia) tavoiteltava ominaisuus miehessä.

        Muuten, älykäs mies ei katso ensimmäiseksi ulkonäköä, koska tietää, että seksikkyys tulee syvempää ja ettei ulkonäöllä saa onnellista parisuhdetta eikä onnea! Jos elämän suurin sisältö on jonkin barbin p*neminen, ollaan aika köyhällä sisällöllä.

        Sen sijaan, kun löytyy jotain yhteistä ja sama aaltopituus (itse sitä vaikeaa löytää muun kuin älykkään kanssa), on aineksia hyvään arkeen. Hyvä ulkonäkö ei myöskään takaa hyvää seksiä, vaan se tulee enemmänkin parin sanattomasta vuorovaikutuksesta, kyvystä löytää yhteinen rytmi, uskalluksesta kokeilla ja syvän katsekontaktin onnistumisesta.

        Ihmettelen myös kuka täällä etsisi panoja? Jos niitä olisi vailla, se onnistuu kohtuullisen helposti irl. Painotan sanaa JOS. Ja hyvin harvoin yhdenillan juttu on edes vaivan väärtti. Vaikka puutetila on SUURi 4 olemattoman niukan vuoden jälkeen, tiedän etten saisi yhdenillan jutusta mitään mitä olen vailla. Rakastelu rakkaudesta on aivan eri levelillä eikä noista voi puhua edes samana asiana.

        Ei mia turhaan sä nostat omaa arvoos siinä!

        Se joka tuntemattomissa on saanut
        Inhon ei tutuissakaan varmaan muuta tunnetta herätä

        Olet elänyt täällä sukuelintäsu tarjoillen ja muita solvaten ja näin olet saanut maineesi vieraiden ihmisten silmissä

        Hyväksy käytöksestäs tullut vaikutelma äläkä kehuskele ittees enempää yksin

        Se on tuttua. Nuolet ittees, tarjoot seksiä ja haukut muita. Tunnemme jo tapasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mia turhaan sä nostat omaa arvoos siinä!

        Se joka tuntemattomissa on saanut
        Inhon ei tutuissakaan varmaan muuta tunnetta herätä

        Olet elänyt täällä sukuelintäsu tarjoillen ja muita solvaten ja näin olet saanut maineesi vieraiden ihmisten silmissä

        Hyväksy käytöksestäs tullut vaikutelma äläkä kehuskele ittees enempää yksin

        Se on tuttua. Nuolet ittees, tarjoot seksiä ja haukut muita. Tunnemme jo tapasi

        Eihän hän ole edes kirjoitellut täällä pitkiin aikoihin. Omituista kohdistaa vihaa tuntemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän ole edes kirjoitellut täällä pitkiin aikoihin. Omituista kohdistaa vihaa tuntemattomiin.

        Se ei käytä nimimerkkiään

        Tunnistaa sanoista
        ”Törky”
        ”Nimim”
        ”Nimimerkillä”

        Sitten hän myös puuttuu yhdyssanavirheisiin
        Ja kaipaa varattuna kollegaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei käytä nimimerkkiään

        Tunnistaa sanoista
        ”Törky”
        ”Nimim”
        ”Nimimerkillä”

        Sitten hän myös puuttuu yhdyssanavirheisiin
        Ja kaipaa varattuna kollegaa

        Ja ei_mian yksi parhaimmista tunnistettavuuksista on että hän tulee tuntemattoman viestiin vastaamaan ja tyyli on joko riitaisa ja solvaava tai. Lepertelevä. Lepertely muuttuu riitaisaksi solvaukseksi jos vieras kirjoittaja torjuu hänet eikä halua harrastaa nettiseksiä hänen kanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa tuota ei miaa aina kiusata. Hävettävää kun aikuinen ihminen kiusaa toista jatkuvasti.

        Tuo eimia on sen oma mielikuvitushahmo, jolla on varmaankin joku irlesikuva, mutta itse se tuona hahmona kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei_mian yksi parhaimmista tunnistettavuuksista on että hän tulee tuntemattoman viestiin vastaamaan ja tyyli on joko riitaisa ja solvaava tai. Lepertelevä. Lepertely muuttuu riitaisaksi solvaukseksi jos vieras kirjoittaja torjuu hänet eikä halua harrastaa nettiseksiä hänen kanssaan

        Vai että nettiseksiä? Sellaisenako miestrolli pidät yksinkirjoitteluasi eri hahmoina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei_mian yksi parhaimmista tunnistettavuuksista on että hän tulee tuntemattoman viestiin vastaamaan ja tyyli on joko riitaisa ja solvaava tai. Lepertelevä. Lepertely muuttuu riitaisaksi solvaukseksi jos vieras kirjoittaja torjuu hänet eikä halua harrastaa nettiseksiä hänen kanssaan

        Miksi ei Mia vaikuttaa sinuun niin paljon? Joku palstahahmo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei käytä nimimerkkiään

        Tunnistaa sanoista
        ”Törky”
        ”Nimim”
        ”Nimimerkillä”

        Sitten hän myös puuttuu yhdyssanavirheisiin
        Ja kaipaa varattuna kollegaa

        Apua teidän kanssa, tai siis sinun, taitaa olla yksi ja sama haukkuja ketjussa. Menee nyt haukut väärään osoitteeseen.

        Onhan tässä maassa meitä useita työkaveriin rakastuneita ja myös lukihäiriöisiä (näkyy yhdyssanoissa). Ja noita mainitsemiasi sanat muuten tekstistäni puuttuu. Liekö ollut sitten noissa poistetuista, joita en nähnyt. En ole itse suuttunut tai mieltäni edes pahoittanut (ei ole sen arvoista). Tunteeni on pikemminkin sääli ja myötähäpeä.

        En ole itse täältä seksiä hakemassa, enkä tekstisi solvaavan sävyn perusteella usko ei-Miankaan sillä mielellä täällä olleen. Onko ei-Mia haukkunut sinut vai oletko saanut pakit vai mistä vihasi kumpuaa? Kannattaisiko päästää vihastasi irti? Voisi olla paljon parempi elämä sinullakin silloin.


    • jokseenkin samaa mieltä, itse olen yleensä aina ihastunut juurkin siihen erilaisuuteen tai vastakohtaan mitä itse on, tai olen ollut. Ihminenhän muuttuu iän myötä.

      Joku siinä erilaisuudessa tai niissä ominaisuuksissa mitä itsellä ei ole, kiehtoo.

      Tosin on aina asia erikseen, tulisiko suhteesta täysin erilaisen miehen kanssa yhtään mitään,todennäköisesti ei.

      • Anonyymi

        Siiheen en itsekään usko. Jotain yhdistävää pitää olla.

        Totta omalla kohdallani ehkä osittain.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko, että jos on hiukset niin pitää kaljuista? Minusta tuo ei pidä paikkaansa. Etenkin puheliat miehet herättävät epäilyksen kettuilusta. Pidän enemmän hänestä, joka ajattelee mitä sanoo!

    • Anonyymi

      Mä tykkään itseni kaltaisista eniten. Tärkeää on, että luonteet ovat samanlaisia. Tykkään kyllä sekä tummista että blondeista naisista. Mielellään hoikista, sporttisista ja isotissisistä.

    • Anonyymi

      Ei. Pidän itseni kaltaisesta. Tällä en tarkoita ulkonäköä vaan sisäistä maailmaa.

    • Anonyymi

      Pyöreistä ei todellisuudessa pidä kukaan muu kuin ne, jotka eivät onnistu saamaan hoikkaa itselleen.

      • Anonyymi

        Tää ei pidä paikkaansa, kuten varmaan itse tiedätkin.


    • Anonyymi

      Ihmisille esitetty tietokoneella muokattuja vastakkaisen sukupuolen kuvia, joihin lisätty heidän omia piirteitään. Kaikkein viehättävimpinä pidettiin pisimmälle vietyjä morffauksia, siis eniten itseä muistuttavia. Tutkimuksissa löydetty luonteenpiirteiden samanlaisuutta ennemminkin kuin erilaisuutta pareilla.

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus! Kyllä erilaisuus kiinnostaa, mutta harvoin parin valinta mielessä. Toki ihmisillä on unelmia ja toiveita, kumppanista. Joku ihannoi pahaa poikaa, mutta sydän valitsee sen vastakohdan, joku valitsee vaalean maalaistytön, vaikka sydän tahtoisi tumman kaupunki tytön. Se on se jokin, mikä toisessa kiinnostaa, ei ulkokuori. Silmien väreistä ruskea on suosituin, kiehtovimmat kiinnostaa luonnollisesti. Nuorena hiljaiset saattavat pitää puheliaista, vanhempana hiljaiset toisesta hiljaisesta. Harvoin
      näkee todella pitkää, lyhyen kumppanina. 🌹❤
      https://youtu.be/V1bFr2SWP1I

      • Anonyymi

        No jopas oli biisillä katsojia, yli miljardi. Miksi hawaijilaiset syö ittesä hengiltä noin upeessa ympäristössä.


      • Anonyymi

        Miten niin ruskea on suosituin väri silmissä? Itse pidän enemmän sinisestä ja sinivihreästä, ja ne vetoaa myös eniten. Tuo on täysin makuasia.

        Toinen stereotypia on ettei pitkä ja pätkä ole pari. Ei pitkä mies ja minikokoinen nainen ole mikään tavaton yhdistelmä. Pitkällä naisellakin voi olla lyhyt mies, mutta se jo vaatii hyvää itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ruskea on suosituin väri silmissä? Itse pidän enemmän sinisestä ja sinivihreästä, ja ne vetoaa myös eniten. Tuo on täysin makuasia.

        Toinen stereotypia on ettei pitkä ja pätkä ole pari. Ei pitkä mies ja minikokoinen nainen ole mikään tavaton yhdistelmä. Pitkällä naisellakin voi olla lyhyt mies, mutta se jo vaatii hyvää itsetuntoa.

        Todella pitkästä oli kyse..ja minikokoisesta naisesta
        https://youtu.be/HcizBI4v8T0


    • Anonyymi

      Palsta on täynnä besserwissereitä, jotka on tietävinään mitä toisten pitää tehdä. Aloitus on todellinen rimanalitus kun jo tykkäämisillekin määritellään reunaehdot. Kasvakaa aikuisiksi!

    • Anonyymi

      Mä väittäisin että samanlaisuus kiehtoo enemmän.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe