Että voisit pohtia sun elämää laajemmin. Onko mahdollista että jollet voi saada sekä että, perhettä ja parisuhdetta, saman ihmisen kanssa, ne olisikin eri ihmisen kanssa? Tai vaikka haluat perheen, lapsen, entä jos parisuhteesta huolimatta, lasta ei koskaan tule? Haluaisin tietää onko parisuhde ylipäätään sun toiveissa?
Toivoisin mies
56
51
Vastaukset
- Anonyymi
Pari pari
- Anonyymi
Pari suhdetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari suhdetta?
Pari parisuhdetta? Kuulostaa hauskalta, tulisinko sen sun toisen puoliskon kanssa toimeen. Ehkä olisikin vähemmän työlästä jakaa sut jonkun toisen kanssa.
- Anonyymi
Pipari on toiveissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipari on toiveissa.
Pipariakin olis jos laittaisit oikeesti viestiä. Pipari kuuluu parisuhteeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipariakin olis jos laittaisit oikeesti viestiä. Pipari kuuluu parisuhteeseen
Tää oli viisas ja todenperäinen vastaus. Hyvä! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli viisas ja todenperäinen vastaus. Hyvä! 👍
Kertoo kuka antaa piparia niin puhelin soi heti.
- Anonyymi
Kerro vielä kenelle miehelle.
- Anonyymi
T miehelle. Mietin myöskin sitä, että elämä on pääasiassa arkea. Sitä maustaa silloin tällöin kivat asiat. Mutta pääsääntöisesti elämä on sitä, että herätään aamulla töihin, tullaan väsyneenä kotiin. Ollaan nälkäisiä, mietitään mitä syötäisiin. Pestään pyykkiä, olla möllötetään. Varsinkin näin koronan aikana. Että olisinko hyvä ja sopiva pari hänelle möllötykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T miehelle. Mietin myöskin sitä, että elämä on pääasiassa arkea. Sitä maustaa silloin tällöin kivat asiat. Mutta pääsääntöisesti elämä on sitä, että herätään aamulla töihin, tullaan väsyneenä kotiin. Ollaan nälkäisiä, mietitään mitä syötäisiin. Pestään pyykkiä, olla möllötetään. Varsinkin näin koronan aikana. Että olisinko hyvä ja sopiva pari hänelle möllötykseen.
Olet kuin nakutettu minulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle olisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä parisuhde olisi mun juttu. Ois kiva olla kahdestaan lämpimässä syleilyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle olisin?
Teelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teelle.
Eikun siis ketä Tee kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun siis ketä Tee kaipaa?
Iitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lupaan nakuttaa.
- Anonyymi
Minulle kaikki muu henkinen kehitys on mahdollista muttei tämä valinta. En pidä siitä koska se ei vain sovi luonteeseeni :)
- Anonyymi
Parisuhde?
Sivusta - Anonyymi
Sanonko :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonko :D
Mitähän sulla on sanomista toisen ihmisen mielipiteeseen? Tiedät paremmin?
- Anonyymi
Toive se aina ollut tuo parisuhde ja mahdollinen.
- Anonyymi
En ehkä ole tarkoittamasi T-mies, mutta parisuhde olisi mukava. Lapsia en ole halunnut enää 10-20 vuoteen, jos oikeastaan koskaan.
Ihana nainen riittäisi mulle. Ja en todellakaan ottaisi häntä itsestäänselvyytenä.- Anonyymi
Lisätään vielä: Olisi kunnia-asia saada möllöttää yhdessä kaivattuni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä: Olisi kunnia-asia saada möllöttää yhdessä kaivattuni kanssa.
Miehen puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen puhetta.
Joo niin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on.
Ehkä minustakin vielä kehittyy mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minustakin vielä kehittyy mies.
Älä feminisöidy liikaa nyky-yhteiskunnassa. Baby boomer-sukupolvi on kauppiaita ja vatuloijia. Oikeat arvot on peitetty markkinoinnilla.
- Anonyymi
Kunnia asia välillä hakata naista kun tulee kysymys maksun suuruudesta?,)
- Anonyymi
Mä haluan sut jollain lailla!
Millä vain lailla!
Jos ei naimisiin, ni edes fwb.
Jos ei fwb ni edes kaveri.
Jos ei kaveri ni edes kiikarit.- Anonyymi
En taida olla edes kaverit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taida olla edes kaverit
Enemmänkin, kuin kaverit, mutta itse haluan vielä enemmän! Haluaisin koskettaa!
- Anonyymi
Tee jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee jotain
Aion tehdä, mutta paljon on myös naisesta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion tehdä, mutta paljon on myös naisesta kiinni.
Txt palstan ulkopuolella tavoitat...
Miehelle
- Anonyymi
Onpa outo alotus. Itse en lapsia halua enkä montaa parisuhdetta samaanaikaan. Kukas muuten tämmöistä kyselee? Yx tee täälä.
- Anonyymi
Kirjoitteletko näitä kyssäreitä itsellesi, että pääset päivittelemään? 😅
- Anonyymi
Ehkä nämä kymmenet provoaloitukset tai huomaa mut aloitukset täällä eivät mitkään ole juuri sulle ja juuri siltä keltä pelkäät niiden olevan. Joten ei hätää.
- Anonyymi
Siinä olikin se ajatus, että jos lapsi on vahvasti toiveissa, itse en sellasta enää jaksaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nämä kymmenet provoaloitukset tai huomaa mut aloitukset täällä eivät mitkään ole juuri sulle ja juuri siltä keltä pelkäät niiden olevan. Joten ei hätää.
Eiköhän ko provopasi vai mikä provoTaneli onkaan kirjoittanut aloituksen itse...
- Anonyymi
Toinen tee kyseli
- Anonyymi
Jos ei muistia voi tyhjentää eikä täysin vapaana elää lopullinen kuolema on ainut toiveeni. Jotkut auktoriteetit väittävät että olemme vapaita mutta kuitenkin samaan aikaan ovat nyt nostaneet oppivelvollisuuden 18v. Ei voi olla yhtäaikaa vapaa ja vanki. Kaikki pahuus elämääni on tullut kouluista. En halua yhtäkään lasta jos hänet täytyy luovuttaa satanistien opetettavaksi ja koekaniiniksi.
Toki koulutus on hyväksi jos se on vapaavalintaista mutta jos on pakko tehdä jotain vastenmielisiä asioita joita ei tunne omaksi itsekseen eikä ole kykeneväinen siinä iässä tai hetkessä tekemään niin silloin aiheutetaan elinikäiset traumat joita ei kykene kukaan ihminen korjaamaan. Valehtelemaan toki pystytään ja se on huomattu monet kerrat.
Totuus on että vaikka niitä kouluja käydään niin on sitten nimike lääkäri tai insinööri niin puolet tiedosta on arvailemista tai kokeilemista tai ihan vaan väärää tietoa joita kouluissa mukamas opittu. - Anonyymi
tuollaisen hirviön kanssa ei onnistu, tiedätkö meikäläisellä on käytännön kokemus, läheppäs suuntaas siitä, että en erehtyisi auttamaan, anna mennä, perkele!
Suomi on kaikinluonnoin vapautettu, ja jos ei muuta, niin meikäläinen vastaa tuosta todistuksesta herramme ylipää Poliisi älykäs kyttä.....
terveisin.et voi koskettaa, et raudoittaa, sillä Kuningas on aina lähellä
Hän elää!
ps.arvaa paskahaalari että kukas se sielä......
https://www.youtube.com/watch?v=CfYUlCDL57Y- Anonyymi
Vaikea arvata kuka siellä mutta sinä olet saatana jos yhtäaikaa väität että suomessa ei pakoteta mihinkään kun totuus on että kyllä pakotetaan.
- Anonyymi
Pakottaminen on osa opetusministeriön kehittelemää opetussuunnitelmaa.
- Anonyymi
Yksi nainen ja vain omia lapsia.
T- Anonyymi
Entä jos nainen ei voi saada lapsia, heivaatko sen? Entä jos lapsettomuus johtuu sinusta, mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos nainen ei voi saada lapsia, heivaatko sen? Entä jos lapsettomuus johtuu sinusta, mitä sitten tapahtuu?
Kyllä heivaisin.
- Anonyymi
Mieti omia juttujasi vaan! Ei p-suhdetta missään tapauksessa. Hyvästi!
- Anonyymi
Pohditaan myöhemmin ongelmasi. Öitä
- Anonyymi
Paska housuissa?
- Anonyymi
Tussu kouristelee.
- Anonyymi
Haluaisin sinut nainen. Ei mitään ylimääräistä draamakuviota, vain sinut oma kultani.
- Anonyymi
Tee jotain sitten
- Anonyymi
Jos rakastamani ihminen haluaisi lapsen, en voisi sitä iloa häneltä viedä. Tuo asia on niin perustavan laatuinen tarve, sen ymmärrän.
En tiedä miten tuo ongelma käytännössä tarjottaisiin, jos se ajankohtaiseksi tulisi. Yrittäisinkö itse sen hänelle antaa (voi onnistua tai sitten ei, edellinen tuli kerrasta 😂 vaikken ihan nuori enää ollutkaan) ja ovulaatiot vielä tuntuu. Vai olisiko muu järjestely parempi. Perhe ja salarakas sivussa yhdistelmänä ei ole vaihtoehto, se rikkoisi monta ihmistä sisältä, mutta muitakin vaihtoehtoja on olemassa.
Eipä tämä asia ole mitenkään ajankohtainen. Silti on tuo asia joskus mietityttänyt.Myönnän. - Anonyymi
Ylipäätään on käsittämätöntä monille muillekin. Se esiintyy ikävillä ihmisillä usein.
- Anonyymi
Ihastuin joskus varattuun satuun ja sen jälkeen on ollu perkeleet kimpussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787