VW on ylivoimaisesti suosituin sähköautojen valmistaja Euroopassa.
Q3/2020 kertoo VW:n sähköautomyynniksi 35.000 kpl. Myyntiluvut ovat vahvassa nousussa kun VW:n sähköautotehtaat saavat tuotantonsa täyteen vauhtiin. Pelkästään Saksan ID-tehdas tuottaa ensi vuonna 330.000 sähkövolkkaria ja siihen Skodat, Porschet, Audit yms. päälle.
https://carsalesbase.com/european-sales-2020-q1-q3-ev-phev/
VW on Euroopan ykkönen sähköautoissa
105
811
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kiusaa Toyotan omapoikaa, se sekoaa täysin ja kohta Suoli pursuaa mitä älyvapaimmista aivopieruista.
- Anonyymi
Euroopan väkiluku on 742,5 miljoonaa
Suomen väkiluku 5,5 miljoonaa
VW "myynyt" euroopassa 35 tuhatta sähköautoa 2020, näistä 30 tuhatta on ID.3 autoja, jotka ennakkotilattiin jo toukokuussa 2019 ja toimitettiin massiivisten softaongelmien takia yli vuoden myöhässä keskeneräisinä tänä syksynä lojuttuaan talven yli saksalaisilla pelloilla ulkovarastossa, useilla autot olleet viikkokausia korjaamolla kun käynnistysakku on hyytynyt, autossa edelleen 23 softabugia toimitushetkellä. Ja näitä ne myy uusina???
35 tuhatta volkkarin romua on kärpäsen paskaa sen rinnalla mitä Toyota myy Hybridejä miljoonia viikossa :)
Kyllä nyt on K-Auton väki juonu liian väkevää glögiä tänä jouluna, vituttaahan se kun paskan myivät, ei kannata lopettaa juomista, selvänä teitä vituttaa vielä enempi. K-Auton väki tarttis hashas hasaa että ilo irtois edes vähän.- Anonyymi
Relaa vähän. Sulta katkeaa kohta suoni päästä tuon vitutuksen takia. On se hassu homma että jonkun toisen menestys voi vituttaa noin paljon.
- Anonyymi
"Toyota myy miljoonia hybridejä viikossa" ihan pikkuisen liioittelet.
Montako sähköautoa Toyota on myynyt tänä vuonna?
Usein tehtaalta tulleet autot varastoidaan ihan ulkosalla, mutta ei varmasti missään pelloilla.
VW:n sähköautotuotanto kasvaa kokoajan ja kysyntää on kokoajan enemmän mitä pystytään tekemään.
- Anonyymi
VW epäonnistui täysin, ei menneet kaupaksi lainkaan
https://www.is.fi/autot/art-2000007703070.html- Anonyymi
EGolf siirtyi ansaitulle eläkkeelle. Se raivasi menesyksekkäästi tietä uudelle sähkövolsujen sukupolvelle. Juuri eGolfin tekemän pohjatyön takia VW on nyt Euroopan ykkönen sähköautoissa. Tätä menrstystä on rakennettu jo kohta kymmenen vuotta.
Tojolta on se ensimmääinenkin askel ottamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EGolf siirtyi ansaitulle eläkkeelle. Se raivasi menesyksekkäästi tietä uudelle sähkövolsujen sukupolvelle. Juuri eGolfin tekemän pohjatyön takia VW on nyt Euroopan ykkönen sähköautoissa. Tätä menrstystä on rakennettu jo kohta kymmenen vuotta.
Tojolta on se ensimmääinenkin askel ottamatta.VW:n uusi sukupolvi on näköjään vielä huonompi, kuin tuo entinen.....
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW:n uusi sukupolvi on näköjään vielä huonompi, kuin tuo entinen.....
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/Kyllä tuo range riittää tuolla berliinissä siihen lähimpään olutkapakkaan menoon, ja takaisin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo range riittää tuolla berliinissä siihen lähimpään olutkapakkaan menoon, ja takaisin....
Ja range riittää Norjassa 1.000km taipaleeseen vähän päälle 10 tunnissa.
https://youtu.be/koPcwHJ4aSk
Voi lopettaa nillityksen sähköautosta pitkällä taipaleella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW:n uusi sukupolvi on näköjään vielä huonompi, kuin tuo entinen.....
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-volkswagen-id-3-sahkoauto-on-lupaava-prototyyppi-jota-kannattaa-odottaa-viela-hetki/Se pieni hetki on jo kulunut ja ID.3 on kerännyt kysyntää huimasti enemmän mitä autoja saadaan tuotettua. Kun tehdään oikea sähköauto, niin se on suunniteltu alusta alkaen siihen tarkoitukseen, siksi eGolfin tuotanto lopetettiin, järkikin sen sanoo, paitsi Terolle jolla yläkotelon toiminta on hiukan rajoittunutta ja takkuilee kuin Toyotan turvavarusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pieni hetki on jo kulunut ja ID.3 on kerännyt kysyntää huimasti enemmän mitä autoja saadaan tuotettua. Kun tehdään oikea sähköauto, niin se on suunniteltu alusta alkaen siihen tarkoitukseen, siksi eGolfin tuotanto lopetettiin, järkikin sen sanoo, paitsi Terolle jolla yläkotelon toiminta on hiukan rajoittunutta ja takkuilee kuin Toyotan turvavarusteet.
eGolf tuli markkinoille jo seitsemän vuotta sitten ja se oli sen ajan mukaisesti polttisauto josta muokattiin sähköauto.
Tojo on nyt vuonna 2021 tuomassa markkinoille samaan konseptiin perustuvan Lexuksen kun VW on tehnyt alusta asti pelkästään sähköautoksi suunniteltuja ID.3:sia ja muitakin malleja jo reilun vuoden.
- Anonyymi
Wv : n etujoukko bidee3 floppas. Muut menevät kirkkaasti ohitte sähköautoissa ja hybrideissää.
- Anonyymi
Vuonna 1933 Saksassa valtaan noussut Adolf Hitler oli luonut ajatuksen yksinkertaisesta ja ennen kaikkea jokaisen työtätekevän perheen ulottuvilla olevasta henkilöautosta. Automallin suunnittelulle määrättiin tarkat reunaehdot, muun muassa se että valmis auto sai maksaa enintään 1000 RM kappaleelta. Auton ostoon oli siis mahdollisuus jokaisella työtä tekevällä perheellä erityisen säästämisohjelman puitteissa tuon ajan Saksan taatuilla työsuhteilla ja palkkatasolla. Kansanautoajatukseen liittyi myös tavoite luoda maahan laaja autobahnien verkosto. Suunnittelija Ferdinand Porschella oli ollut mielessään samantyyppisen automallin luominen ja hän sai maassa valtaapitäneet kiinnostumaan ideastaan.
- Anonyymi
Ja liittyy asiaan?
- Anonyymi
Onneksi autolle ei annettu nimeksi AdolfAuto, HitlerAuto tai NatsiAuto vaan KansanAuto. Nuo edelliset olisi nykypäivänä aikamoinen ongelma. Porschekin kunnostautoi muunlaistein autojen tuottajana
- Anonyymi
nin niin
ja kohta huomaamme että VW viat johtavia taas
VW ay väki varoitti että autoja ei testata tarpeeksi-mitä tuohon sanoo EU kuluttajaviranomaiset? Nyt vasta tulee maksettavaksi myös TDI saasteet VW
https://www.ksml.fi/teemat/3196332- Anonyymi
Taitaa juhlapyhät olla tiukka paikka laitoshoidokille. Voi sinua Toyotan omapoikaa kun et uusia juttuja keksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa juhlapyhät olla tiukka paikka laitoshoidokille. Voi sinua Toyotan omapoikaa kun et uusia juttuja keksi.
Eihän volsusta tarvi mitään keksiä. Riittää kun pitää mielessään muistaen kaiken koheltamisen ja suhmuroinnin , lopez-laadun ja törkeän suunnitellun huijaamisen ja kusetuksen , niin ymmärtää pysyä riittävän etäällä ongelmista, Miksi pitäisi vielä ostaa niitä, en ymmärrä. Volsulla vaan on hirvittävät paineet myydä sähköautoja kun eu-päästösakot painaa päälle kun on pöllytetty ja eletty kuin sika pellossa ja nyt paniikissa yritetään suorittaa puolivalmisteilla jotain viherpesua. Säälittävää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän volsusta tarvi mitään keksiä. Riittää kun pitää mielessään muistaen kaiken koheltamisen ja suhmuroinnin , lopez-laadun ja törkeän suunnitellun huijaamisen ja kusetuksen , niin ymmärtää pysyä riittävän etäällä ongelmista, Miksi pitäisi vielä ostaa niitä, en ymmärrä. Volsulla vaan on hirvittävät paineet myydä sähköautoja kun eu-päästösakot painaa päälle kun on pöllytetty ja eletty kuin sika pellossa ja nyt paniikissa yritetään suorittaa puolivalmisteilla jotain viherpesua. Säälittävää !
Maailman suurin hallitsee myös Euroopan sähköautomarkkinoita usealla mallillaan. Tottukaa uuteen näkyyn Suomenkin maanteillä. VWn sähköautoja näkyy yhä useammin liikenteessä.
- Anonyymi
Niin, VW:n juhlaa, kunnes Tesla saa valmiiksi Euroopan tehtaansa. Autoja ei suuren kysynnän vuoksi ole riittänyt tänne asti.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on niin että Toyota vie meillä Suomessa ja Maailmassa ja muut vaan vikisee. Meillä vanhana Ladamaana Skoda luonnollisestikin saavuttaa hopiasijoituksen häpiän saattelemana.
Toyotan suosion saavuttamiseen tarvitaan kokonainen lauma lopezlaatuisia konsernimerkkejä.
Mutta, kyllä nyt muutama tuhat puolivalmistesähköauto kaikkine vikoineen ja puutteineen mullistaa markkinoita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että Toyota vie meillä Suomessa ja Maailmassa ja muut vaan vikisee. Meillä vanhana Ladamaana Skoda luonnollisestikin saavuttaa hopiasijoituksen häpiän saattelemana.
Toyotan suosion saavuttamiseen tarvitaan kokonainen lauma lopezlaatuisia konsernimerkkejä.
Mutta, kyllä nyt muutama tuhat puolivalmistesähköauto kaikkine vikoineen ja puutteineen mullistaa markkinoita!"Tottukaa uuteen näkyyn Suomenkin maanteillä. VWn sähköautoja näkyy yhä useammin liikenteessä."
No,tuota, ei ainakaan meidän nurkilla ole vielä yhtään näkynyt. Eikös VW tunneta siitä että seisoo tien vieressä konepelti pystyssä tai hinurin lavalla? Toyotan hybridejä tosin tulee vastaan solkenaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tottukaa uuteen näkyyn Suomenkin maanteillä. VWn sähköautoja näkyy yhä useammin liikenteessä."
No,tuota, ei ainakaan meidän nurkilla ole vielä yhtään näkynyt. Eikös VW tunneta siitä että seisoo tien vieressä konepelti pystyssä tai hinurin lavalla? Toyotan hybridejä tosin tulee vastaan solkenaanVoit olla satavarma että sinäkin bongaat Volsun sähköauton ennenkuin näet ekan sähkötojon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla satavarma että sinäkin bongaat Volsun sähköauton ennenkuin näet ekan sähkötojon.
Toyotat ovat jo pääosin hybridejä. Autoja tähän päivään joita valmistetaan aivan eri määriä kuin jotain volkkarin sähköharjoitelmia. tilastot kertoo ja silmät näkee. Se vaan on näin. Volkkarien bongaaminen ei ketään kiinnosta. Harmaita vikaisia laatikoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat jo pääosin hybridejä. Autoja tähän päivään joita valmistetaan aivan eri määriä kuin jotain volkkarin sähköharjoitelmia. tilastot kertoo ja silmät näkee. Se vaan on näin. Volkkarien bongaaminen ei ketään kiinnosta. Harmaita vikaisia laatikoita!
Halusit tai et joudut katselemaan sähkövolkkareita enemmän joka vuosi ja latauskelvottomia tojoja yhä vähemmän.
Toiset on nousussa, toiset auringonlaskun tekniikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat ovat jo pääosin hybridejä. Autoja tähän päivään joita valmistetaan aivan eri määriä kuin jotain volkkarin sähköharjoitelmia. tilastot kertoo ja silmät näkee. Se vaan on näin. Volkkarien bongaaminen ei ketään kiinnosta. Harmaita vikaisia laatikoita!
"Toyotat ovat jo pääosin hybridejä. "
Latauskelvottomia fossiilipolttimia jotka ovat samalla kieltolistalla muiden polttisten kanssa. Jopa Japanikin on kieltämässä niiden myynnin. Samoin Kalifornia kuin useat Euroopan maat.
Juuri tämän takia tojon pääjohtaja on itkenyt julkisesti kun tojon valtava strategiamoka on räjähtämässä käsiin. Tyhmintä osaa kuluttajista voi kusettaa puheilla sähköisistä kilometreistä mutta ei asiantuntijoita jotka vetävät maidensa linjan päästöjen vähentämiseksi. Tojolla on paha mustapekka kädessään ja siksi iso itku. - Anonyymi
Eikö teslalta pitänyt tulla joku kansan auton hintaluokkainen auto?
- Anonyymi
Myykö K-Auto volkkareita juutalaisille, toisaalta saako juutalaiset ajaa volkkareilla, mitä sanoo takuuehdot?
- Anonyymi
Tulipa taas hyvin konkreettinen esimerkki VW-dissaajan arvomaailmasta ja älystä. Tätä kaveria ei tarvitse alkaa dissaamaan tai tuomitsemaan. Riittää kun antaa lisää köyttä niin se hirttää itse itsensä juttuihinsa.
Hyvin sä vedät. Lisää kierroksia peliin. Nyt jätät homman vähän puolitiehen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa taas hyvin konkreettinen esimerkki VW-dissaajan arvomaailmasta ja älystä. Tätä kaveria ei tarvitse alkaa dissaamaan tai tuomitsemaan. Riittää kun antaa lisää köyttä niin se hirttää itse itsensä juttuihinsa.
Hyvin sä vedät. Lisää kierroksia peliin. Nyt jätät homman vähän puolitiehen.Et sitten vastannut suoraan kysymykseen. Eikös volkkarin pääsuunnittelijalla ollut lämpimät suhteet juutalaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten vastannut suoraan kysymykseen. Eikös volkkarin pääsuunnittelijalla ollut lämpimät suhteet juutalaisiin?
"Latauskelvottomia fossiilipolttimia jotka ovat samalla kieltolistalla"
Vain Konsernissa tiedetään, mitä ajo- ja käyttökielto satojen tuhansien vilppivaakenien kanssa voi merkitä kymmenien miljardien sakkojen ja korvausten saattelemana? Trollipelle vaan tuskassaan yrittää laatia jotain kieltolistoja muille merkeille kun huijaava idoli on kussut silmään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten vastannut suoraan kysymykseen. Eikös volkkarin pääsuunnittelijalla ollut lämpimät suhteet juutalaisiin?
Kuten sanoin niin sinä hirtät itsesi kun sulle vain antaa tarpeeksi köyttä. Todistat sen joka kirjoituksellasi. Elät ajatusmaailmassa joka on kuopattu jo vuosikymmeniä sitten.
Tuollaisia kortteja heiluttavat ovat olleet jo kauan netin pellejä ja esimerkkejä siitä miten älyllisesti nurkkaan ajetut rotat käyttäytyvät. Se n-kortti on viimeinen puolustuslinja kun äly ei riitä enempään.
ei tarvitse paljoa selata kun löydät sadoittain esimerkkejä itsesikaltaisista älyllisistä luusereista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Latauskelvottomia fossiilipolttimia jotka ovat samalla kieltolistalla"
Vain Konsernissa tiedetään, mitä ajo- ja käyttökielto satojen tuhansien vilppivaakenien kanssa voi merkitä kymmenien miljardien sakkojen ja korvausten saattelemana? Trollipelle vaan tuskassaan yrittää laatia jotain kieltolistoja muille merkeille kun huijaava idoli on kussut silmään.Polttisautojen myyntikiellot tulevat aivan muualta kuin tämän palstan kirjoituksista. Tässä tarinaa Japanista.
https://www.japantimes.co.jp/news/2020/12/03/business/economy-business/japan-gasoline-cars-ban/#:~:text=Japan is closer to a,reduce climate change-causing emissions.
Tämä uutinen aiheutti suuren itkun tojotalla jonka latauskelvottomat hybridit kielletään sen kotimaassa. Aikaisemmin saman päätöksen ovat tehneet jo UK ja Kalifornian osavaltio. Kaikki tärkeitä tojotan markkina-alueita. Ei ihme että tojotalla käydään kuumana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa taas hyvin konkreettinen esimerkki VW-dissaajan arvomaailmasta ja älystä. Tätä kaveria ei tarvitse alkaa dissaamaan tai tuomitsemaan. Riittää kun antaa lisää köyttä niin se hirttää itse itsensä juttuihinsa.
Hyvin sä vedät. Lisää kierroksia peliin. Nyt jätät homman vähän puolitiehen.Halusit tai et, niin volkkarilla on vahva natsi kytkös ja se on fakta, niin kuin mb ja bmw ja useilla muillakin tämänpäivän laitteilla saksan maalla tekevillä.
Paras on maatalous laitteiden valmistaja Engel, ken tuntee historiaa tietää myls Engel nimisen Adolfin organisaation hemmon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit tai et, niin volkkarilla on vahva natsi kytkös ja se on fakta, niin kuin mb ja bmw ja useilla muillakin tämänpäivän laitteilla saksan maalla tekevillä.
Paras on maatalous laitteiden valmistaja Engel, ken tuntee historiaa tietää myls Engel nimisen Adolfin organisaation hemmon.Toki on ja kaikki sen tietävät. Samoin kuin Japanilaisten natsikytkökset ja hirmuteot Kiinassa. Se vaan on niin loppuunkaluttu juttu ja n-kortin käyttäminen on jo vuosikymmeniä pidetty osoituksena erittäin alhaisesta älykkyydestä. Kun ei enää muuta keksi niin aina voi heittää n-kortin.
Ja sitten kaikki kartallaolevat vetävät....
https://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg
- Anonyymi
Toyotalta saa erinomaisia itsestään lataavia täyshybridejä.
- Anonyymi
Eli polttomoottoriautoja. Ei mene jatkoon, saastuttaa liikaa.
- Anonyymi
Se että tekee sähköä polttamalla bensaa ei eroa mitenkään muusta bensanpolttamisesta. Siksi tojot ovat samalla myyntikieltolistalla muiden polttisten kanssa.
Nyt Tojon johto itkee omaa tyhmyyttään kun on satsannut latauskelvottomiin ja ne kielletään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että tekee sähköä polttamalla bensaa ei eroa mitenkään muusta bensanpolttamisesta. Siksi tojot ovat samalla myyntikieltolistalla muiden polttisten kanssa.
Nyt Tojon johto itkee omaa tyhmyyttään kun on satsannut latauskelvottomiin ja ne kielletään." Elät ajatusmaailmassa joka on kuopattu jo vuosikymmeniä sitten."
Mikököhän se sellainen ajatusmaailma olisi? Mikä ajatusmaailma on jo " vuosikymmeniä sitten" kuopattu? Onko sinulla nyt varmasti ihan kaikki hyvin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Elät ajatusmaailmassa joka on kuopattu jo vuosikymmeniä sitten."
Mikököhän se sellainen ajatusmaailma olisi? Mikä ajatusmaailma on jo " vuosikymmeniä sitten" kuopattu? Onko sinulla nyt varmasti ihan kaikki hyvin?Koliko konsernijohdolta nerokaskin päätös satsata nokivasaran päästöhuijausohjelmaan, kärähtää siitä ja maksaa kymmeniä miljardeja euroja? Menettää maineensa ja luotettavuutensa, kunniasta nyt puhumattakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Elät ajatusmaailmassa joka on kuopattu jo vuosikymmeniä sitten."
Mikököhän se sellainen ajatusmaailma olisi? Mikä ajatusmaailma on jo " vuosikymmeniä sitten" kuopattu? Onko sinulla nyt varmasti ihan kaikki hyvin?Näiden käyttämiesi korttien käyttäminen on on ollut erittäin noloa jo vuosikymmeniä. Siitä on sadoittain vitsejäkin olemassa. Yleisin on heittää
http://unicode.org/mail-arch/unicode-ml/y2011-m03/att-0004/01-facepalm.jpg
kun joku vetää noin nolon ja vanhentuneen kortin esiin. Osoitus siitä että aivotoiminta puuttuu kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koliko konsernijohdolta nerokaskin päätös satsata nokivasaran päästöhuijausohjelmaan, kärähtää siitä ja maksaa kymmeniä miljardeja euroja? Menettää maineensa ja luotettavuutensa, kunniasta nyt puhumattakaan?
Ei ollut ja siksi ne päätökset tehneet saivat välittömästi kenkää ja nyt VW on johtava sähköauton tekijä.
Tojon typerykset istuvat edelleen johdossa vaikka ovat ajaneet tojon erittäin typerälle polulle ja itkevät nyt suureen ääneen ääneen kun kun tulee typeryyksien maksun aika. Siinä ero VW:n ja Tojon välillä. Tojossa sama johto jatkaa vaikka tekisi kuinka typeriä päätöksiä. - Anonyymi
Montako kilometriä lataa itseään 100km matkaalla keskimäärin?
Olen seurannut omassa sähköautossani tuota itselataavutta eli jarrutus energian latausta akkuihin, niin se jää melko mitättömäksi, mikäli ajaa jouhevasti ja ennakoiden.
Jos taas ajaa tyylillä kovaa kiihdyttelyä ja kovaa jarruttelua, niin kerää toki virtaa ja kilometrejä, mutta hyöty sähkön keräyksestä häviää kiihdytyksiin ja huonompaan hyötysuhteeseen kerätä energiaa takaisin. Omassa autossa renegeroidaan noin max 35 kW teholla, eli aika hyvin.
Millä kW Toyota kerää jarutusta akkuihinsa itselataavissa malleisa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kilometriä lataa itseään 100km matkaalla keskimäärin?
Olen seurannut omassa sähköautossani tuota itselataavutta eli jarrutus energian latausta akkuihin, niin se jää melko mitättömäksi, mikäli ajaa jouhevasti ja ennakoiden.
Jos taas ajaa tyylillä kovaa kiihdyttelyä ja kovaa jarruttelua, niin kerää toki virtaa ja kilometrejä, mutta hyöty sähkön keräyksestä häviää kiihdytyksiin ja huonompaan hyötysuhteeseen kerätä energiaa takaisin. Omassa autossa renegeroidaan noin max 35 kW teholla, eli aika hyvin.
Millä kW Toyota kerää jarutusta akkuihinsa itselataavissa malleisa?Jarrutusenergian talteenotto on vain sivujuonne tojon latauskelvottomissa. Ne lataavat akkuja pääasiassa siten että bensaa poltetaan enemmän kuin mitä auton liikuttaminen vaatii ja tästä yli tarpeen poltetusta bensasta tehdään sähköä akkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ja siksi ne päätökset tehneet saivat välittömästi kenkää ja nyt VW on johtava sähköauton tekijä.
Tojon typerykset istuvat edelleen johdossa vaikka ovat ajaneet tojon erittäin typerälle polulle ja itkevät nyt suureen ääneen ääneen kun kun tulee typeryyksien maksun aika. Siinä ero VW:n ja Tojon välillä. Tojossa sama johto jatkaa vaikka tekisi kuinka typeriä päätöksiä.Konsernilla on menossa yhä edelleen typeryyden maksun aika eikä edes loppua ole vielä näkyvissä, Kuinka idiootti pitäisi olla että lähtisi kriminaalimerkin sähköharjoitelmia ja puolivalmisteita ostamaan? Kerran huijari -aina huijari! On tapana sanoa. Hermostuttaako kun Trafi kertoo heti vuoden alkajaisiksi kuinka paljon Toyotaa on haluttu ja ostettu enemmän kuin huijarivalmistajan vikavakenia koko vuoden aikana? Eihän sitä uutta vikavakenin patteriautoa edes koeajaja suositellut ostamaan kun ei oikein mikään toiminut edes uudessa autossa. Ei se nyt ainakaan lisää luottamusta jo ennestäänkin pohjamudissa kyntävään vilppivalmistajaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ja siksi ne päätökset tehneet saivat välittömästi kenkää ja nyt VW on johtava sähköauton tekijä.
Tojon typerykset istuvat edelleen johdossa vaikka ovat ajaneet tojon erittäin typerälle polulle ja itkevät nyt suureen ääneen ääneen kun kun tulee typeryyksien maksun aika. Siinä ero VW:n ja Tojon välillä. Tojossa sama johto jatkaa vaikka tekisi kuinka typeriä päätöksiä."Ei ollut ja siksi ne päätökset tehneet saivat välittömästi kenkää ja nyt VW on johtava sähköauton tekijä."
Niinpä, Linnasta käsin on hankala tehdä yhtään mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsernilla on menossa yhä edelleen typeryyden maksun aika eikä edes loppua ole vielä näkyvissä, Kuinka idiootti pitäisi olla että lähtisi kriminaalimerkin sähköharjoitelmia ja puolivalmisteita ostamaan? Kerran huijari -aina huijari! On tapana sanoa. Hermostuttaako kun Trafi kertoo heti vuoden alkajaisiksi kuinka paljon Toyotaa on haluttu ja ostettu enemmän kuin huijarivalmistajan vikavakenia koko vuoden aikana? Eihän sitä uutta vikavakenin patteriautoa edes koeajaja suositellut ostamaan kun ei oikein mikään toiminut edes uudessa autossa. Ei se nyt ainakaan lisää luottamusta jo ennestäänkin pohjamudissa kyntävään vilppivalmistajaan.
"Kerran huijari -aina huijari!"
Tuolla asenteella myös Toyota jää ostamatta. Toyota nimittäin huijasi ja valehteli oikeudessa tappavasta turvallisuusviasta. Tooyotan sisäiset memot kertoivat että Toyta tiuesi viasta ja silti se huijasi viranomaisia ja ja valehteleli ettei autoissa olisi mitään vikaa. Siitä Tojo maksoi 1,2 miljardia.
Tässä tarinaa kuinka toyota kärähti valehtelemisesta.
https://www.timesofisrael.com/high-price-but-no-regrets-for-israels-gutsy-toyota-whistle-blower/
Eikä tuo ole edes ainoa kerta kun Toyota on kusettanut asiakkaitaan. Nyt Tojo korjailee 1,5 miljoonaa läpiruostunutta rotiskoaan oikeuden määräyksen pakottamana. Tojo yritti ensin maksattaa korjaukset asiakkaillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsernilla on menossa yhä edelleen typeryyden maksun aika eikä edes loppua ole vielä näkyvissä, Kuinka idiootti pitäisi olla että lähtisi kriminaalimerkin sähköharjoitelmia ja puolivalmisteita ostamaan? Kerran huijari -aina huijari! On tapana sanoa. Hermostuttaako kun Trafi kertoo heti vuoden alkajaisiksi kuinka paljon Toyotaa on haluttu ja ostettu enemmän kuin huijarivalmistajan vikavakenia koko vuoden aikana? Eihän sitä uutta vikavakenin patteriautoa edes koeajaja suositellut ostamaan kun ei oikein mikään toiminut edes uudessa autossa. Ei se nyt ainakaan lisää luottamusta jo ennestäänkin pohjamudissa kyntävään vilppivalmistajaan.
"Kerran huijari-aina huijari!"
Tästä Toyotalla pitkä perinne, suljettiin mm-sarjasta jo -90 luvulla huijauksen takia.
- Anonyymi
Hei kuulkaahan tätä, nyt ne hullut jo laittelee uusiin ID.3 sähkäreihin madallusjousia hahahahahahaa
Pitääkö siihen vaihtaa kaikki osat että siitä saa ajokelpoisen 😀 - Anonyymi
niin oli diesel autoissakin
nyt takaisinkutsuu kaikki? - Anonyymi
Makeit ominaisuuksii ID.3 rotiskossa
- ovet aukee itekseen rosmoille kun käyt ärrällä tai lähikaupassa tai jos pihaparkkis on liian lähellä taloa, on nää VW softat veikeitä otuksia, näitä voi kutsua jo bugeiksi :)
Käyttökokemuksia:
"se vie akkua ja avaa autosi ovet ellet ole tarpeeksi pitkällä autosta. esim. itselläni jos auto on talon vieressä niin hyvin avautuu ovet kun liikkuu talon sisällä. toki jos auto on pidemmällä avaimesta jatkuvasti niin sitten tuskin on ongelmia
otin kaikki noi welcome light yms automaatti höpötykset pois päältä, muutenkin se toimii miten sattuu, välillä valot aktivoituvat ja välillä ei."
"Tänään haettu ID.3 ja samaa ihmettelin kunnes huomasin tämän,että avaa vaan toisen puolen,mutta mites tämä automaattiavaus kun ei toimi toiseen suuntaan eli ei sulje ovia autolta poispäin mentäessä"
Joku epäili aukeaako ovet muka itekseen, tää vastas että aukee ne:
"auto ikkunan toisella puolella ja avaimet taskussa niin kyllä avaa. valoja aktivoi jatkuvasti kun liikut talossa avaimien kanssa. ilmeisesti tuo systeemi perustuu siihen miten auton ja avaimen välinen kantavuus muuttu josta se päättelee että lähestyt autoa"
Kyllä VW osaa tehdä paskaa.- Anonyymi
On nbäköjään mennyt VW:n sähköautot oikein kunnolla ihon alle kun joutuu väijymään Vagareenaa ja copy-pasteamaan kirjoituksia sieltä tänne. Kovasti näköjään sähköautot kiinnostaa. Odota vielä pari-kolme vuotta niin löytyy tojoltakin joku sähkökyhäelmä hehkutettavaksi. Siihen asti joudut norkoilemaan muiden merkkien sähköauto-forumeilla.
Älä lannistu, ei se kolme vuotta niin pitkä aika ole kuin miltä se saattaa nyt tuntua.
https://carsalesbase.com/european-sales-2020-q1-q3-ev-phev/
Tuossa tuoreimmat luvut Euroopan sähköautoista. VW vahvistaa johtoaan laajalla mallistollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nbäköjään mennyt VW:n sähköautot oikein kunnolla ihon alle kun joutuu väijymään Vagareenaa ja copy-pasteamaan kirjoituksia sieltä tänne. Kovasti näköjään sähköautot kiinnostaa. Odota vielä pari-kolme vuotta niin löytyy tojoltakin joku sähkökyhäelmä hehkutettavaksi. Siihen asti joudut norkoilemaan muiden merkkien sähköauto-forumeilla.
Älä lannistu, ei se kolme vuotta niin pitkä aika ole kuin miltä se saattaa nyt tuntua.
https://carsalesbase.com/european-sales-2020-q1-q3-ev-phev/
Tuossa tuoreimmat luvut Euroopan sähköautoista. VW vahvistaa johtoaan laajalla mallistollaan.Kyllä paskalaadun vahtiminen käy työstä vai mitä VW Trolli
- Anonyymi
niin oli myös dieseleissä ennenkuin huijaus paljastui....
- Anonyymi
Tosi surkee varustelu volkkarissa, jengi joutuu ostaa jopa matot ite, mulla oli fordissa kangas- ja kumimatot vakiovarusteena, talvirenkaat vanteineen kaupam päälle.
- Anonyymi
Ehkä Ford laittaa omiin VW MEB-pohjaisiin sähköautoihinsa matot kaupan päälle. Matot on kuitenkin aivan sikatärkeä juttu autossa.
Tämähän voisi olla se killer-solution Fordilta joka eriyttää Fordin MEB-autot Volsun vastaavista.
"Osta Ford, saat matot kaupanpäälle!!"
Varmasti toimisi.
- Anonyymi
Volkkarin ostajat on planeetan tyhmintä jengiä, eivät osaa etsiä netistä tietoa paskalaadusta ennen ostopäätöstä vaikka tietoa tarjolla rajsttomasti, sitten ne itkee netissä ja julkasee vikalistoja ja pyytää muilta apua ja vertaistukea 😀
Toyota on maailman paras!- Anonyymi
Ainakin sähköautoissa toyotat ovat täysin viattomia. Ei yhtään vikaa koko maailmassa koska ei ole yhtään tojon sähköautoa johon voisi tulla vikaa.
No ehkä kolmen vuoden päästä sitten... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sähköautoissa toyotat ovat täysin viattomia. Ei yhtään vikaa koko maailmassa koska ei ole yhtään tojon sähköautoa johon voisi tulla vikaa.
No ehkä kolmen vuoden päästä sitten...Sähköautoja ei tarvita vielä 30 vuoteen, mitä sä höpiset hourupää? VW lähti sähköautoihin kun mokas Diesel unelman huijaamalla viranomaisia ja miljoonia asiakkaita, sähkis oli ainoa oljenkorsi volkkarille, Toyota pärjää hyvin ilman sähkiksiä, Hybridit on paljon luotettavampia ja kätevämpiä kuin sähkikset.
Meillä oli 80 luvulla tehtaan varastossa sähkötrukit, siihen sähöt sopi hyvin eikä ollu pakokaasuja varastossa.
VW bugiset sähköroiskeet ei sovi kuin tyhmille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoja ei tarvita vielä 30 vuoteen, mitä sä höpiset hourupää? VW lähti sähköautoihin kun mokas Diesel unelman huijaamalla viranomaisia ja miljoonia asiakkaita, sähkis oli ainoa oljenkorsi volkkarille, Toyota pärjää hyvin ilman sähkiksiä, Hybridit on paljon luotettavampia ja kätevämpiä kuin sähkikset.
Meillä oli 80 luvulla tehtaan varastossa sähkötrukit, siihen sähöt sopi hyvin eikä ollu pakokaasuja varastossa.
VW bugiset sähköroiskeet ei sovi kuin tyhmille", Toyota pärjää hyvin ilman sähkiksiä, Hybridit on paljon luotettavampia ja kätevämpiä kuin sähkikset."
Jos pärjää niin miksi Toyota on jo monta vuotta uhonnut tuovansa sähköautot markkinoille ja käyttänyt miljoonia ja miljoonia niiden kehittämiseen?
Kyllä Tojokin on yrittänyt kovasti ja luvannut sähköauton viimeistään viime kesän olympialaisiin. On vain jäänyt tojolta tekemistä vaille valmiiksi tämä projekti.
No nyt onneksi PSA teki tojolle sähköpakun niin on edes jotain mitä voi myydä Tojon merkki keulassa. Vaikka aito ranskalainen onkin.
Tahtoa ja yritystä sähköautoihin tojolla on ollut jo vuosia, vain osaaminen on puuttunut. Nyt pitkän turaamisen jälkeen asia ratkaistiin riihikuivalla rahalla ja PSA myy tojolle sähköautoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
", Toyota pärjää hyvin ilman sähkiksiä, Hybridit on paljon luotettavampia ja kätevämpiä kuin sähkikset."
Jos pärjää niin miksi Toyota on jo monta vuotta uhonnut tuovansa sähköautot markkinoille ja käyttänyt miljoonia ja miljoonia niiden kehittämiseen?
Kyllä Tojokin on yrittänyt kovasti ja luvannut sähköauton viimeistään viime kesän olympialaisiin. On vain jäänyt tojolta tekemistä vaille valmiiksi tämä projekti.
No nyt onneksi PSA teki tojolle sähköpakun niin on edes jotain mitä voi myydä Tojon merkki keulassa. Vaikka aito ranskalainen onkin.
Tahtoa ja yritystä sähköautoihin tojolla on ollut jo vuosia, vain osaaminen on puuttunut. Nyt pitkän turaamisen jälkeen asia ratkaistiin riihikuivalla rahalla ja PSA myy tojolle sähköautoja.VW se on jo vuosia uhonnut tuovansa markkinoille Teslan tappajan Golfin hinnalla, ei tullut Teslan tappajaa, tulikin Golfin tappaja, buginen romu ID.3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW se on jo vuosia uhonnut tuovansa markkinoille Teslan tappajan Golfin hinnalla, ei tullut Teslan tappajaa, tulikin Golfin tappaja, buginen romu ID.3
Uudet omistajat häpeissään kyselee mikä vikana, hävettäöhän niitä kun innostuivat hypetyksessä ostamaan paskan, luulivat jäävänsä ilmsn jos eivät heti tilaa ennakkoon, todella tyhmää jengiä.
Fiksu odottelee vähintään pari vuotta ennenkuin ostaa kokonaan uuden automallin, niissä voi olla vaikka mitä vikoja. Kaikkein fiksuimmat ei ikinä osta volkkaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudet omistajat häpeissään kyselee mikä vikana, hävettäöhän niitä kun innostuivat hypetyksessä ostamaan paskan, luulivat jäävänsä ilmsn jos eivät heti tilaa ennakkoon, todella tyhmää jengiä.
Fiksu odottelee vähintään pari vuotta ennenkuin ostaa kokonaan uuden automallin, niissä voi olla vaikka mitä vikoja. Kaikkein fiksuimmat ei ikinä osta volkkaria.Moni vaihto paskasta vagginesta paskempaan, kuten esim. neliveto Cupra kuski joka makso nelivedosta yli 50 tonnia, moottori sökö jo alle 40 tkm ajettuna, ei uskaltanu enää pitää itellään eikä muut autoliikkeet huolinu vaihdossa 😁🏆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW se on jo vuosia uhonnut tuovansa markkinoille Teslan tappajan Golfin hinnalla, ei tullut Teslan tappajaa, tulikin Golfin tappaja, buginen romu ID.3
Katsopa tuota linkattua myyntitilastoa. VW johtaa Teslaa ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa tuota linkattua myyntitilastoa. VW johtaa Teslaa ylivoimaisesti.
Ja mitäköhän käytännön merkitystä, kun Teslalla ei ole RIITTÄNYT Euroopan markkinoille tuotantoa? Katsotaanpa uudestaan, kun Teslan Berliinin tehdas alkaa puskemaan autoja ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa tuota linkattua myyntitilastoa. VW johtaa Teslaa ylivoimaisesti.
Ja maailmanlaajuisesti Tesla myy ainakin kolminkertaisesti VW:n täyssähköautomäärän.
- Anonyymi
Kyllä VW myyjää itkettää tänään, myynti ei riittäny, sanktiot tulossa.
- Anonyymi
Oletko lukenut uusimman TM:n? VW olisi välttänyt sanktiot jos olisi halunnut, mutta valitsi itse toisin.
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1b-2021/peruttu-autovuosi-kuluikin-vilttiketjussa/
TM:"Koronaepidemian alkaessa puskea päälle nopeimmat ehtivät jo manaamaan päästörajat autoteollisuuden tuhon avaimiksi, ja maaliskuun lopulla neljä suurta ajoneuvoteollisuuden järjestöä lähetti EU komissiolle yhteisen kirjeen, jossa kierrellen ja kaarrellen pyydettiin lakien muuttamista.
Yllättäen EU:n raja-arvot saivat kuitenkin tukea BMW:ltä, Daimlerilta ja Volkswagenilta. Niiden lausunnoissa annettiin ymmärtää, että rajoista luopuminen toisi etua sellaisille autovalmistajille, jotka eivät ole valmistautuneet vakavissaan muutokseen. Mielipiteen painoarvoa nostaa se, että Daimler ja Volkswagen ovat näillä näkymin jäämässä omista rajoistaan ja joutuvat siten maksamaan EU:lle sakkoa."
- Anonyymi
Bensaa myydään vielä 30 vuotta, sähköauton ostaminen nyt on lähes hulluutta
- Anonyymi
Bensalla ajo maksaa vuonna 2020 jo 4-5 kertaa enemmän kuin sähköllä ajaminen. Saahan sitä bensaa vielä ostaa 30 vuotta mutta miksi maksaa itsensä kipeäksi pumpulla kun voi ajaa halvalla kotoa ladatulla sähköllä?
Oma valinta toki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensalla ajo maksaa vuonna 2020 jo 4-5 kertaa enemmän kuin sähköllä ajaminen. Saahan sitä bensaa vielä ostaa 30 vuotta mutta miksi maksaa itsensä kipeäksi pumpulla kun voi ajaa halvalla kotoa ladatulla sähköllä?
Oma valinta toki.Konsernissa on hätä kun EU kurittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsernissa on hätä kun EU kurittaa.
"Katsopa tuota linkattua myyntitilastoa. VW johtaa Teslaa ylivoimaisesti."
Myykö VW patteriauto myös ylivoimaisesti enemmän USA:ssa kuin Tesla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsernissa on hätä kun EU kurittaa.
EUn kuritukset ei vaikuta mun sähkölaskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Katsopa tuota linkattua myyntitilastoa. VW johtaa Teslaa ylivoimaisesti."
Myykö VW patteriauto myös ylivoimaisesti enemmän USA:ssa kuin Tesla?Sen aika on vielä edessäpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensalla ajo maksaa vuonna 2020 jo 4-5 kertaa enemmän kuin sähköllä ajaminen. Saahan sitä bensaa vielä ostaa 30 vuotta mutta miksi maksaa itsensä kipeäksi pumpulla kun voi ajaa halvalla kotoa ladatulla sähköllä?
Oma valinta toki.Mullon rahaa maksaa, mikään ei voita bensaa, ei mikään!!!
- Anonyymi
K-Auton mannekiinit roikkuu netissä, joka ikinen viesti jonks olen kirjoittanut on heidän taholta kommentoitu js pyritty vesittämään.
Mutta eivät vastaa mitään kun kysyn miksi ID.3 jarrut syttyy palamaan jos vähän tiukemmin jarruttaa. Akkupslot voi kestää päivien ajan ja jopa aiheuttaa valtavan räjähdyksen, joten mikään pikkubugi ei ole kyseessä.- Anonyymi
K-Autossa töissä huijareita, eihän huijarit salli että joku estelee huijaamisia.
- Anonyymi
On sulle kerrottu monestikin että kaikilla autoilla joissa on asbestivapaat (organic) jarrupalat ne saa kuumennettua niin että se syttyvät kuten videossa.
Kaveri videolla teki tuon tahallaan showtemppuna. Miten luulet että kamera oli valmiina sillä levikkeellä odottamassa?
Tämä kerrottiin myös ko videon kommenteissa.
Apinoita koijataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulle kerrottu monestikin että kaikilla autoilla joissa on asbestivapaat (organic) jarrupalat ne saa kuumennettua niin että se syttyvät kuten videossa.
Kaveri videolla teki tuon tahallaan showtemppuna. Miten luulet että kamera oli valmiina sillä levikkeellä odottamassa?
Tämä kerrottiin myös ko videon kommenteissa.
Apinoita koijataan.Kaveri on muka ajanut rataa. Jos olisi niin tietäisi tuollaiset perusasiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulle kerrottu monestikin että kaikilla autoilla joissa on asbestivapaat (organic) jarrupalat ne saa kuumennettua niin että se syttyvät kuten videossa.
Kaveri videolla teki tuon tahallaan showtemppuna. Miten luulet että kamera oli valmiina sillä levikkeellä odottamassa?
Tämä kerrottiin myös ko videon kommenteissa.
Apinoita koijataan.sappi kiehuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri on muka ajanut rataa. Jos olisi niin tietäisi tuollaiset perusasiat.
Kuka kaveri, onks sun kaverit ajanu rataa, Karvis 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sappi kiehuu
Vain sinun sappi. Oletko huomannut että vain sun kirjoitukset pursuavat mahtipontista uhoa ilman mitään tekemistä? Valtavaa uhamista monta vuotta ja tekemisen saralla on täysi nolla, mitä sinä olet oikesti tehnyt saadaksesi sen mitä sulle kuuluu?
- Anonyymi
Mutta kun se löytyi ATK:sta niin se on totuus.
Ei ihme jos opettajat ovat huolissaan oppilaitten tulevaisuudesta kun ne tenavat eivät ole opiskelleet edes sen vertaa että osaisivat valikoida netistä todellisuutta, eikä vain niitä juttuja joita sattuu löytymään ja sopimaan omaan mieleen. Ensin pitää opiskella ja hankkia oikeita kokemuksia ja sitten vasta osaa löytää netistä todellisia ja faktoja. - Anonyymi
Voi kauheeta, nyt VW menee konkkaan.
- Anonyymi
Suomeen tarvitaan kriisikeskus ja auttava puhelin VW katastrofin uhreille. Nyt kuulemma valmistaja ja maahantuoja suosittelevat lataamaan ID.3 autojen akuston vain 80 % täyteen. Tämä tietenkin syö rangea reippaasti, jolloin ei voida testata toteutuuko valmistajan js maahantuojan katteettomat lupaukset.
Toisaalta noinkin ronski latausrajoitus viittaa selvästi ongelmiin räjähdysherkkyyden kanssa, aivan selvästi pelätään että ylilataus räjäyttää paskan taivaan tuuliin.- Anonyymi
Sinua alkoi taas VW:n menestys kalvamaan jo heti aikaisin aamusta. VW:n sähköautot ovat Euroopan myyntitilaston ykkköspaikalla ja Jenkeissä ja Kiinassa rakennetaan täyttä häkää uusia VW:n tehtaita joissa rakennetaan pelkästään sähkövolsuja. Kun nuo tehtaat ovat valmiit niin VW on taas askeleen lähempänä olla sähköautojen ykköspeluri koko maailmassa.
Saatko siinä vaiheessa nukuttua ollenkaan vai joudutko notkumaan yötkin VagArenalla?
Hauska katsoa miten tämä kalvaa sinua sisältäpäin.
- Anonyymi
ID.3 päivitys epäonnistui, ei yllätä.
- Anonyymi
12V akkujen tyhjentyminen jatkuu, auto "kuolee" ja korjaamo kutsuu.
Päivityksessä autot sai pelkän softamuutoksen, jonka avulla auto käyttää entistä enemmän korkeajänniteakkuja käynnistysakun lataamiseen, tästä tietenkin seuraa rangen romahdus ja siksi suositus on ladata auton akut vain 80 % täyteen, siten rangen romahdus tuntuu luonnolliselta 😀
Tuo korjaus muistuttaa venyneen TSI jakoketjun korjausta, jossa ketjunkiristimen tappi vaihdettiin pidempään ja ketjun rallatus loppui, takuuajan jälkeen asiakkaan laskuun vaihdettiin sitten uusi jakoketju ja muut kilkkeet 😀
ID.3 korjaukset taattua VW takuulaatua 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12V akkujen tyhjentyminen jatkuu, auto "kuolee" ja korjaamo kutsuu.
Päivityksessä autot sai pelkän softamuutoksen, jonka avulla auto käyttää entistä enemmän korkeajänniteakkuja käynnistysakun lataamiseen, tästä tietenkin seuraa rangen romahdus ja siksi suositus on ladata auton akut vain 80 % täyteen, siten rangen romahdus tuntuu luonnolliselta 😀
Tuo korjaus muistuttaa venyneen TSI jakoketjun korjausta, jossa ketjunkiristimen tappi vaihdettiin pidempään ja ketjun rallatus loppui, takuuajan jälkeen asiakkaan laskuun vaihdettiin sitten uusi jakoketju ja muut kilkkeet 😀
ID.3 korjaukset taattua VW takuulaatua 😁Tiedän omasta kokemuksesta että puhut roskaa TSI-ketjuremonteista. Mulle VW teki seitsemän vuotta vanhaan Golfiin ketjun mittauksen ja vaihtoi siihen uudenlaisen jakopään. Aika iso remontti ja paljon uutta osaa. Kustannu mulle li tasan nolla euroa.
Ei oltu huollettu merkkiliikkeessä vaan yleishuoltofirmassa. Yksi huolto oli 1.500km myöhässä, mutta mahtui 10% toleranssiin jonka VW sallii ilman virhevastuun raukeamista.
Mulle on turha tulla kertomaan tuollaisia nettisatujuttuja kun on oikean elämän kokemusta asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän omasta kokemuksesta että puhut roskaa TSI-ketjuremonteista. Mulle VW teki seitsemän vuotta vanhaan Golfiin ketjun mittauksen ja vaihtoi siihen uudenlaisen jakopään. Aika iso remontti ja paljon uutta osaa. Kustannu mulle li tasan nolla euroa.
Ei oltu huollettu merkkiliikkeessä vaan yleishuoltofirmassa. Yksi huolto oli 1.500km myöhässä, mutta mahtui 10% toleranssiin jonka VW sallii ilman virhevastuun raukeamista.
Mulle on turha tulla kertomaan tuollaisia nettisatujuttuja kun on oikean elämän kokemusta asiasta.Vittu ihme nillitystä, laiton tiedoksi tässä ID.3 aiheisessa keskustelussa ettei ID.3 kovasti hypetetty päivitys korjannut akkuongelmaa niin joku idiootti ottaa nokkiinsa jakoketjukirjaus huijauksesta jota K-Auto suoritti vuosien ajan, tuo pikafiksi on ihan tehtaan virallinen purkkakorjaus, turha selitellä omiaan.
ID.3 päivitys epäonnistui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu ihme nillitystä, laiton tiedoksi tässä ID.3 aiheisessa keskustelussa ettei ID.3 kovasti hypetetty päivitys korjannut akkuongelmaa niin joku idiootti ottaa nokkiinsa jakoketjukirjaus huijauksesta jota K-Auto suoritti vuosien ajan, tuo pikafiksi on ihan tehtaan virallinen purkkakorjaus, turha selitellä omiaan.
ID.3 päivitys epäonnistui.Mikä meni pieleen VW? Kaikkiko? Kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä meni pieleen VW? Kaikkiko? Kaikki.
Joo 12 V akun purkua estetään nyt lataamalla sitä enempi auto pääakuilla, sekään ei ongelmaa poustanut kokonaan vaan akku tyhjenee kun auto on ylläpito tilassa, sitten sitä ei enää saa käyntiin eikä ovia auki kaukolla.
Päivitys muutti myös rangea, nyt käynnistysakun jatkuva lataus vie sitä virtaa jolla pitäisi ajaa, toisaalta ylilaatamisen ja räjähdysvaaran takia pääakkuja ei suositella ladattavan yli 80 %, tämä tietenkin lyhentää rangea ja tihentää lataustarvetta.
Fiksu asiakas vaatisi jo nyt rahat takaisin ja ostaisi oikean auton, VW lelut on leluja, ne toimii vsin papereissa ja myymtiesitteissä sekä ihanissa Passat mainoksissa.
En vihaa volkkaria, mutta en myöskään voi sietää huijaamista.
- Anonyymi
Joo ihannoimatta millään lailla rellua, mutta se on euroopassa myynniltään sähköautojen ykkönen tällä hetkellä. Meillä tosin marginaalivehje.
- Anonyymi
Riipppu laskeeko yhden automallin myyntiä vaan valmistajan sähköautojen myyntiä yhteensä. Rellulla on käytännössä vain yksi malli mutta VW:llä on useampi malli joita se myy.
Zoe on myydympi kuin yksittäiset VW:n mallit, mutta VW tekee huomattavasti enemmän sähköautoja kuin Renault.
Kumpikin asia on totta yhtäaikaa. Vänkä maailma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riipppu laskeeko yhden automallin myyntiä vaan valmistajan sähköautojen myyntiä yhteensä. Rellulla on käytännössä vain yksi malli mutta VW:llä on useampi malli joita se myy.
Zoe on myydympi kuin yksittäiset VW:n mallit, mutta VW tekee huomattavasti enemmän sähköautoja kuin Renault.
Kumpikin asia on totta yhtäaikaa. Vänkä maailma.Entäs Tesla, myy eniten sähkiksii, nyt jopa saksaan, VW:n kotimaahan puuhataan jättitehdasta. VW tietty vastustaa 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Tesla, myy eniten sähkiksii, nyt jopa saksaan, VW:n kotimaahan puuhataan jättitehdasta. VW tietty vastustaa 😀
Eikse olis helppo tappaa Tesla omalka maaperällä, mikä uhka tossa on? No kun saksalaiset kärsi eniten Diesel huijauksesta, niin ovat hylänneet volkkarin täysin. Uhka on valtava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikse olis helppo tappaa Tesla omalka maaperällä, mikä uhka tossa on? No kun saksalaiset kärsi eniten Diesel huijauksesta, niin ovat hylänneet volkkarin täysin. Uhka on valtava.
Joo koko kansantalous meni kuralle volkjarin takia, nyt saavat rahhoo kun koronan varjolla elvytellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo koko kansantalous meni kuralle volkjarin takia, nyt saavat rahhoo kun koronan varjolla elvytellään.
Jep, liian isot pamput kärsi huijauksesta, koronalla paikko EU maksaa alijäämät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Tesla, myy eniten sähkiksii, nyt jopa saksaan, VW:n kotimaahan puuhataan jättitehdasta. VW tietty vastustaa 😀
"Entäs Tesla, myy eniten sähkiksii,"
Maailmanlaajuisesti Tesla on suurin, mutta Euroopassa VW on suurempi. Ainakin tämä vuosi mennään VW:n johdolla sillä Zwickaun tehdas tuottaa 330.000 ID.3/ID.4:sta kun Teslan gigatehdas jää paljon pienempiin lukemiin.
Vuosi 2022 menee tiukaksi jos Teslan tuotanto saavuttaa suunnitellun 500.000 autoa. Saa nähdä mikä on VW:n vastaus. Kuinka monta tehdasta Zwickaun lisäksi tekee MEB-pohjaisia Audeja, Skodia, Seateja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Entäs Tesla, myy eniten sähkiksii,"
Maailmanlaajuisesti Tesla on suurin, mutta Euroopassa VW on suurempi. Ainakin tämä vuosi mennään VW:n johdolla sillä Zwickaun tehdas tuottaa 330.000 ID.3/ID.4:sta kun Teslan gigatehdas jää paljon pienempiin lukemiin.
Vuosi 2022 menee tiukaksi jos Teslan tuotanto saavuttaa suunnitellun 500.000 autoa. Saa nähdä mikä on VW:n vastaus. Kuinka monta tehdasta Zwickaun lisäksi tekee MEB-pohjaisia Audeja, Skodia, Seateja jne."330.000 ID.3/ID.4:sta kun Teslan gigatehdas jää paljon pienempiin lukemiin.
Vuosi 2022 menee tiukaksi jos Teslan tuotanto saavuttaa suunnitellun 500.000 autoa."
Tesla valmisti 509000 autoa vuonna 2020. Ensi vuonna n. miljoona.
- Anonyymi
KL:"Volkswagen uhmasi joulukuun hiljaiseloa reippaasti yli tuhannella ensirekisteröinnillä.
Mallipuolen kiinnostavin muutos lienee kahden täyssähköauton paluu takaisin ensirekisteröintien kärkikymmenikköön. Volkswagenin ID-mallisto sijoittui kahdeksanneksi 193 auton voimin."
Kuluttajan lompakkoäänestys takaa ID-perheen menestystarinan. ID jatkaa Kuplan ja Golfin jalanjäljissä. - Anonyymi
Tänä vuonna ID.3 ja ID.4 tulevat nostamaan myyntiä reippaasti työsuhdeautojen veronalennuksen myötä. Paikka top-10ssä ei varmasti jäänyt viimeiseksi kerraksi.
- Anonyymi
2019 ennakkotilauksia 30 tuhatta tosta määrästä, siis vain 5000 autoa myyty 2020, tosi monet.perui ennakkotilauksen softabugien ja laatuvirheiden takia.
K-Auton omakehu haisee paskalta, kauppa ei käy, Kesko ylläpitää toimintaa. Laakkonen ja Länsiauto hylkäsivät huijarin. - Anonyymi
Vw on ykkönen ja toyota viimeinen nolllalla sähköautolla.
- Anonyymi
potkasko hyundai volkkariaudin ulos vetyhommista?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239149Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811856Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3371767- 941588
- 4111558
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988