Sain syntyä uskovaiseen kotiin keskimmäisenä lapsena. Syntymässä minulle annettiin miehen keho. Sain varttua rakastavassa kodissa suuren sisarusparven keskellä. Aikuistuessaan sisälläni alkoi varmistua ajatus, ettei minulla ole välttämättä sukupuolea lainkaan, tai en vain mahdu mies/nainen jaotteluun. Sukuvälineet kyllä löytyivät, mutta ne eivät toimineet niin kuin normaalisti miehillä toimivat. Alkoi varmistumaan se, että olen aseksuaali. Vähitellen kypsyi ajatus siitä, ettei minulla ole ehkä sukupuolta ollenkaan. En ollut sinut miehisen kroppani kanssa.
Elämä uutena ihmisenä.
Sain kuulla läheisen transaktiivin kautta, miten voisin päästä sukupuolen korjaukseen. Tarkoituksena ei ollut vaihtaa sukupuolta, vaan häivyttää se. Niimpä pitkällisen prosessin jälkeen pääsin korjattavaksi. Minulta poistettiin sukuelimet. Niistä ei edes pyritty korjaamaan naisten kaltaisia. Ei ollut tarvetta, koska en edes tiedä, miltä kiihotus, tai orgasmi tuntuu. Olen nyt aidosti sukupuoleton nimeäni myöten.
Oli vaikea tottua uuteen.
Nimittäin juoksulenkeillä tai pidemmillä matkoilla saatoin käydä puskapisulla. Enää se ei tietty ole mahdollista. Jonkin aikaa tosin kesti, että tajusin, että nyt mun täytyy miettiä tarkemmin lenkit ja niihin varautuminen.
Vl liike ja etenkin perhe hyväksyy mut.
Kotona minua ei syrjitä. Saan edelleenkin nauttia samasta evankeliumista, kuin ennenkin. Seuroissa voin edelleen käyttää miesten vessaa, joskin pisuaareja en tietty pysty enää käyttää. Moni kutsuu mua vielä vanhalla nimellä, mutta ei se haittaa. Kyllä minä sitäkin nimeä tottelen. Virallinen nimeni on kuitenkin nyt sukupuolineutraali :)
Olen muunsukupuolinen Jumalan lapsi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749