iPhone 6s kokemuksia

Anonyymi

Haluaisin kuulla teiltä kokemuksia iPhone 6s puhelimesta. Itse sain joululahjaksi käytetyn sellaisen 64gigan muistilla. Tuntuu varmatoimiselta ja nopeeltakin korkeasta iästä huolimatta. Itse olen koko ikäni käyttänyt Android älypuhelimia ja uskon etten tuu enää käyttämään muita kuin Applen puhelimia. Ja siis ennen tätä puhelinta pidin iPhonea ylihintaisena romuna joka on muotituote. En oo enää sitä mieltä. Tämä puhelin on noin viisi vuotta vanha mutta silti tämä toimii todella hyvin eikä jumiudu läheskään yhtä usein kuin Androidit. Ylitti mun odotukset kyllä ihan täysin. Kun avasin paketin ja näin tämän minun ilmeeni oli varmaan sama kuin päiväkoti-ikäisenä kun sain mummilta pipon toivomani leikkiauton sijaan. Nopeasti ilme kuitenkin muuttui kun puhelin saatiin kunnolla käyttöön ja huomasin sen erinomaisuuden.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      6S tukikin loppuu just sorry!

    • Anonyymi

      Minulla on ollut iPhone 6s puoli vuotta ja olen ollut tyytyväinen.

      Mutta seuraavana ostan Android puhelimen, on helpompi käyttää!

    • Anonyymi

      Siinä tuli taas todistetuksi sama asia että vaikka ei toedetä mitään iPhonesta niin sitä silti kovasti arvostellaan ja väitetään huonoksi.
      Kun kokeilee niin totuus selviää ja yleensä kukaan ei palaa Android leiriin takaisin.

      • Anonyymi

        No mä oon kyllä iphonen jälkeen siirtynyt takaisin androidin käyttäjäksi ja tiedän monia muitakin jotka ovat tehneet samoin.


      • Anonyymi

        Moni juurikin palaa koska niin rajoitettu ympäristö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni juurikin palaa koska niin rajoitettu ympäristö.

        Löytyy niitä jotka palaa mutta sitten tajuaa ja tulee takaisin.
        Aloittajakin todistaa jälleen asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy niitä jotka palaa mutta sitten tajuaa ja tulee takaisin.
        Aloittajakin todistaa jälleen asian.

        Ei löydy:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy:D

        Miksi valehtelet saatana, minä olen palannut takaisin


    • Anonyymi

      Oon tän keskustelun aloittaja ja mulla on android tabletti jonka kyllä aion pitää niin kauan ku kestää ja ehkä muutenkin pysyn android tableteissa. Nykyinen tabletti on huawei T3 10" mutta seuraavaks hommaan vähän kalliimman ettei jumiudu niin usein. Iphone tuntuu paljon varmemmalta jotenkin. Ei koko ajan tarvii miettiä koska puhelin jähmettyy johonkin tai valehteleekohan se taas akun varauksen. Mun aiempi puhelin oli honor ja se valehteli akun varauksen välillä ja jähmettyi usein. Iphone ei oo vielä niin tehnyt.

    • Anonyymi

      Soittamiseen, tekstiviestien käyttöön, surffaamiseen ja kuvien ottamiseen iPhone kelpaa hyvin, jos haluaa maksaa puhelimesta tuplasti sen, mitä vastaava Android-puhelin maksaa.

    • Anonyymi

      Sitä ei ole suunniteltu hyvin.iPhone on vain tietokone, jossa sattuu olemaan puhelin. Kumpikaan puoli laitteesta ei ole loistava.

      • Anonyymi

        Silti parempi kuin Android, tämä ei ole edes mielipide vaan fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti parempi kuin Android, tämä ei ole edes mielipide vaan fakta.

        Huonompi:D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe