Sain niin huonoa palvelua sinulta, ilmeisesti olet Satu kukkapuodin pitäjä, että saat pitää jatkossa kukkasi ihan rauhassa meiltä. Ei minkäänlaista asiakaspalvelua ole sinulla. Ja ryhtyä vielä yrittäjäksi. Käy opettelemassa asiakaspalvelun abc ohjeet ek. palvelet yhtäkään asiakasta. Ja vielä Joulun alla sattui tämä. Huonommaksi meni , kun entinen yrittäjä jäi eläkkeelle.
Kukkakauppa Satumaa
18
2642
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo se entinen Keskus-kukka ärrän vieressä?
- Anonyymi
Ei ole. KESKUS-KUKKA on edelleen ärrän vieressä. Satumaa on ent. Nordea vastapäätä
- Anonyymi
elekeepä satua haukkua yrittäkeepä ite tällaisessa masentavassa paikassa ei mieli ole iha paras aena
- Anonyymi
Huonoa palvelua sain paikallisessa huonekaluliikkeessä kun arvostelin heidän mallistoa. Sehän on suoraan 70 luvulta ei yhtään nykyaikaista mööpeliä koko liikkeessä. Lähdin kaupunkiin ja rupesi löytymään tyyliä ja palvelu oli hyvää. No en tuhlaa enää näihin systeemeihin aikaa missään muussakaan asiassa.
- Anonyymi
Se vähän mitä olen netissä käynyt eri huonekaluliikkeiden tarjontaa katsomassa, niin aika samanlaisia ja tyyppisiä huonekalujen malleja niissä kaikissa on tarjolla. Eivät ne kovin paljon eroa toisistaan.
Etenkin tiettyjä värejä, ja tyylejä suositaan esim. sänkyjen verhoilussa ja desingnissä. Kyse lienee kunakin vuotena olevista trendeistä. Jos se nyt sitten näinä vuosina on trendinä 1970, tai 1980 luku. Mene ja tiedä. Huonekaluliikkeet menettelevät, ostavat ja myyvät tuotteitaan vallalla olevan trendin mukaan. Vähän nk. muotialalla toimitaan.
Itse ihmettelin eniten sitä, miksi näinä vuosina suositaan harmaan, etenkin tummansävyisen sellaisen suosimista huonekalujen kankaiden värinä. Minusta kun se vaan ei ole kaunis, vaan aika synkkä väri. Tietysti alalla olevat voivat sanoa tähän, että "se nyt on vaan tänä aikana suosittua", ja suomalaiset pitävät hillityistä väreistä kodin sisustamisessa.
Itse olen eri mieltä. Harmaa ei ole lainkaan kaunis sänkyjen, tuolien, tai sohvien päällysverhoilun värinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vähän mitä olen netissä käynyt eri huonekaluliikkeiden tarjontaa katsomassa, niin aika samanlaisia ja tyyppisiä huonekalujen malleja niissä kaikissa on tarjolla. Eivät ne kovin paljon eroa toisistaan.
Etenkin tiettyjä värejä, ja tyylejä suositaan esim. sänkyjen verhoilussa ja desingnissä. Kyse lienee kunakin vuotena olevista trendeistä. Jos se nyt sitten näinä vuosina on trendinä 1970, tai 1980 luku. Mene ja tiedä. Huonekaluliikkeet menettelevät, ostavat ja myyvät tuotteitaan vallalla olevan trendin mukaan. Vähän nk. muotialalla toimitaan.
Itse ihmettelin eniten sitä, miksi näinä vuosina suositaan harmaan, etenkin tummansävyisen sellaisen suosimista huonekalujen kankaiden värinä. Minusta kun se vaan ei ole kaunis, vaan aika synkkä väri. Tietysti alalla olevat voivat sanoa tähän, että "se nyt on vaan tänä aikana suosittua", ja suomalaiset pitävät hillityistä väreistä kodin sisustamisessa.
Itse olen eri mieltä. Harmaa ei ole lainkaan kaunis sänkyjen, tuolien, tai sohvien päällysverhoilun värinä.Oletko käynyt Vepsäläisellä kaupungissa? Löytyy vähän erillaista mööpeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt Vepsäläisellä kaupungissa? Löytyy vähän erillaista mööpeliä.
Ja erilaista hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja erilaista hintaa.
Tottakai sinä joudut maksamaan mersusta enemmän kuin nissanista.
- Anonyymi
Satumaassa olen käynyt vasta pari kertaa ja kaikki sujunut ihan OK, toisin kun edellisen yrittäjän aikana jolloin myyjä purki patoutumiaan oikein kunnolla ja viskeli kukkia ja tiuski asiakkaille... että tuskin siitä ajasta on taaksepäin ainakaan menty.
Uusi yrittäjä on tuonut ainakin uutta piristävää ilmettä liikkeeseen. Onnea uudelle yrittäjälle ja hyvää jatkoa. - Anonyymi
Rengas vartista ostin renkaat ja vasta kotona autotallissa huomasin että ne on 2016. Onko muilla kokemusta tällaisesta toiminnasta?
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, renkaat menee vaihtoon keväällä. Kaupungista nyt ainakin saa uudet renkaat.
- Anonyymi
Niin meni, ikävä entistä yrittäjää !
- Anonyymi
Keskustan kukkayrittäjät ovat vaihtuneet. Asioin mieluummin Satumaassa.
- Anonyymi
Huh huh mitä palvelua satumaasaa oli tässä joulun alla - tiedän että on kiire mutta asiallinen tulisi edes olla. Lisäksi hinnat nousseet ja palvelun taso mennyt alas, ei enää sinne terveisin entinen asiakas.
- Anonyymi
Juri tällaisia asiakkaita meillä pikkukylillä on. Lopeta toiminta täällä ja mene isompiin kaupunkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juri tällaisia asiakkaita meillä pikkukylillä on. Lopeta toiminta täällä ja mene isompiin kaupunkiin.
Näinpä juuri. Siksipä ne asiakkaat ovatkin tärkeitä, Siilinjärvellä kukkakauppa palveluja jo kattavasti , että ei luulisi olevan aihetta palveluammatissa näyttää väärää naamaa. Asiakas valitsee, puskaradio laulaa.. Ihan yritystoimintaan kuuluvaa perusasiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä juuri. Siksipä ne asiakkaat ovatkin tärkeitä, Siilinjärvellä kukkakauppa palveluja jo kattavasti , että ei luulisi olevan aihetta palveluammatissa näyttää väärää naamaa. Asiakas valitsee, puskaradio laulaa.. Ihan yritystoimintaan kuuluvaa perusasiaa.
Eikös joku tango ole satumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös joku tango ole satumaa.
Pappa ei tiiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746