Aihe

Kukkakauppa Satumaa

Anonyymi

Sain niin huonoa palvelua sinulta, ilmeisesti olet Satu kukkapuodin pitäjä, että saat pitää jatkossa kukkasi ihan rauhassa meiltä. Ei minkäänlaista asiakaspalvelua ole sinulla. Ja ryhtyä vielä yrittäjäksi. Käy opettelemassa asiakaspalvelun abc ohjeet ek. palvelet yhtäkään asiakasta. Ja vielä Joulun alla sattui tämä. Huonommaksi meni , kun entinen yrittäjä jäi eläkkeelle.

11

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tuo se entinen Keskus-kukka ärrän vieressä?

• Anonyymi

Ei ole. KESKUS-KUKKA on edelleen ärrän vieressä. Satumaa on ent. Nordea vastapäätä

• Anonyymi

elekeepä satua haukkua yrittäkeepä ite tällaisessa masentavassa paikassa ei mieli ole iha paras aena

• Anonyymi

Huonoa palvelua sain paikallisessa huonekaluliikkeessä kun arvostelin heidän mallistoa. Sehän on suoraan 70 luvulta ei yhtään nykyaikaista mööpeliä koko liikkeessä. Lähdin kaupunkiin ja rupesi löytymään tyyliä ja palvelu oli hyvää. No en tuhlaa enää näihin systeemeihin aikaa missään muussakaan asiassa.

• Anonyymi

Se vähän mitä olen netissä käynyt eri huonekaluliikkeiden tarjontaa katsomassa, niin aika samanlaisia ja tyyppisiä huonekalujen malleja niissä kaikissa on tarjolla. Eivät ne kovin paljon eroa toisistaan.

Etenkin tiettyjä värejä, ja tyylejä suositaan esim. sänkyjen verhoilussa ja desingnissä. Kyse lienee kunakin vuotena olevista trendeistä. Jos se nyt sitten näinä vuosina on trendinä 1970, tai 1980 luku. Mene ja tiedä. Huonekaluliikkeet menettelevät, ostavat ja myyvät tuotteitaan vallalla olevan trendin mukaan. Vähän nk. muotialalla toimitaan.

Itse ihmettelin eniten sitä, miksi näinä vuosina suositaan harmaan, etenkin tummansävyisen sellaisen suosimista huonekalujen kankaiden värinä. Minusta kun se vaan ei ole kaunis, vaan aika synkkä väri. Tietysti alalla olevat voivat sanoa tähän, että "se nyt on vaan tänä aikana suosittua", ja suomalaiset pitävät hillityistä väreistä kodin sisustamisessa.

Itse olen eri mieltä. Harmaa ei ole lainkaan kaunis sänkyjen, tuolien, tai sohvien päällysverhoilun värinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vähän mitä olen netissä käynyt eri huonekaluliikkeiden tarjontaa katsomassa, niin aika samanlaisia ja tyyppisiä huonekalujen malleja niissä kaikissa on tarjolla. Eivät ne kovin paljon eroa toisistaan.

Etenkin tiettyjä värejä, ja tyylejä suositaan esim. sänkyjen verhoilussa ja desingnissä. Kyse lienee kunakin vuotena olevista trendeistä. Jos se nyt sitten näinä vuosina on trendinä 1970, tai 1980 luku. Mene ja tiedä. Huonekaluliikkeet menettelevät, ostavat ja myyvät tuotteitaan vallalla olevan trendin mukaan. Vähän nk. muotialalla toimitaan.

Itse ihmettelin eniten sitä, miksi näinä vuosina suositaan harmaan, etenkin tummansävyisen sellaisen suosimista huonekalujen kankaiden värinä. Minusta kun se vaan ei ole kaunis, vaan aika synkkä väri. Tietysti alalla olevat voivat sanoa tähän, että "se nyt on vaan tänä aikana suosittua", ja suomalaiset pitävät hillityistä väreistä kodin sisustamisessa.

Itse olen eri mieltä. Harmaa ei ole lainkaan kaunis sänkyjen, tuolien, tai sohvien päällysverhoilun värinä.

Oletko käynyt Vepsäläisellä kaupungissa? Löytyy vähän erillaista mööpeliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko käynyt Vepsäläisellä kaupungissa? Löytyy vähän erillaista mööpeliä.

Ja erilaista hintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja erilaista hintaa.

Tottakai sinä joudut maksamaan mersusta enemmän kuin nissanista.

• Anonyymi

Satumaassa olen käynyt vasta pari kertaa ja kaikki sujunut ihan OK, toisin kun edellisen yrittäjän aikana jolloin myyjä purki patoutumiaan oikein kunnolla ja viskeli kukkia ja tiuski asiakkaille... että tuskin siitä ajasta on taaksepäin ainakaan menty.
      Uusi yrittäjä on tuonut ainakin uutta piristävää ilmettä liikkeeseen. Onnea uudelle yrittäjälle ja hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Rengas vartista ostin renkaat ja vasta kotona autotallissa huomasin että ne on 2016. Onko muilla kokemusta tällaisesta toiminnasta?

• Anonyymi

Kiitos tiedosta, renkaat menee vaihtoon keväällä. Kaupungista nyt ainakin saa uudet renkaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      12592
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      106
      10535
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      538
      8042
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5258
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      258
      4001