mä tajusin jo ajat sitten. Kun nainen kirjoittaa miehelle ja joku mies on heti sanomassa, että en tykkää susta. Se on nainen ja mustasukkainen sellainen. Uskokaa mua. Mies, joka ei tykkää naisesta, ei tule tänne asti sitä sanomaan. Pelaa mieluummin vaikka jotain tai kattoo vaan telkkaa. Tämä on totuus palstasta. Ei ole mitään miestä, joka ei kaipaa enää, eikä ole mitään miehenä esiintyvää naista, on vaan pari hullua akkaa vuosikymmeniä täällä riehunut.
Oletteko muut tajunnut
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Huomannut vanhojen tyttöystävien viestit ja muistutukset vuosien takaa..muistatko sitä ja tätä..ne alkoivat lisääntyä kun olimme samaan aikaan kaupassa tai muuten törmäsimme. Lisäksi ne itkuiset katseet ne eivät olleet mitään surua. Kuitenkin, menneet on mennyttä.
- Anonyymi
Niin se taitaa olla.
- Anonyymi
Täällä ei todellakaan ole mitään miehenä esiintyvää naista, vaan naisina esiintyvä mies, joka vastailee joskus rumasti omiin aloituksiinsa.
On täällä myös pari ns hullua akkaa väijymässä näitä mainitun hahmon kirjoituksia, mutta siitä syystä, että ne pitää sitä tuntemanaan naisena.- Anonyymi
Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
Esim. Mia_ei_mia uskoo ettei naisilla ole seksihaluja. Naiset siis on haluttomia. Hän leimaa kaikki seksuaaliset naiset miehiksi
Lisäksi mollamaija miuli ei vissiin ole koskaan ollut naisten pukuhuoneissa kun kavahtaa menkka keskusteluja. Siellä lainaillaan tamponeja toiselle ja keskustellaan avoimesti menkoista. Ei mia taasen on varma et menkkaketjuista jokainen on miehen tekele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
Miiuli myös elää pullossa koska luulee ettei naiset kiroile. Oookkei!
Lisäksi hän kuvittelee et vain miehet juo alkoholia ja jos juo niin on heti alkoholisti!
Jippii! Mikä rajatilapersoona tämä ei_mia onkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683