mä tajusin jo ajat sitten. Kun nainen kirjoittaa miehelle ja joku mies on heti sanomassa, että en tykkää susta. Se on nainen ja mustasukkainen sellainen. Uskokaa mua. Mies, joka ei tykkää naisesta, ei tule tänne asti sitä sanomaan. Pelaa mieluummin vaikka jotain tai kattoo vaan telkkaa. Tämä on totuus palstasta. Ei ole mitään miestä, joka ei kaipaa enää, eikä ole mitään miehenä esiintyvää naista, on vaan pari hullua akkaa vuosikymmeniä täällä riehunut.
Oletteko muut tajunnut
7
67
Vastaukset
- Anonyymi
Huomannut vanhojen tyttöystävien viestit ja muistutukset vuosien takaa..muistatko sitä ja tätä..ne alkoivat lisääntyä kun olimme samaan aikaan kaupassa tai muuten törmäsimme. Lisäksi ne itkuiset katseet ne eivät olleet mitään surua. Kuitenkin, menneet on mennyttä.
- Anonyymi
Niin se taitaa olla.
- Anonyymi
Täällä ei todellakaan ole mitään miehenä esiintyvää naista, vaan naisina esiintyvä mies, joka vastailee joskus rumasti omiin aloituksiinsa.
On täällä myös pari ns hullua akkaa väijymässä näitä mainitun hahmon kirjoituksia, mutta siitä syystä, että ne pitää sitä tuntemanaan naisena.- Anonyymi
Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
Esim. Mia_ei_mia uskoo ettei naisilla ole seksihaluja. Naiset siis on haluttomia. Hän leimaa kaikki seksuaaliset naiset miehiksi
Lisäksi mollamaija miuli ei vissiin ole koskaan ollut naisten pukuhuoneissa kun kavahtaa menkka keskusteluja. Siellä lainaillaan tamponeja toiselle ja keskustellaan avoimesti menkoista. Ei mia taasen on varma et menkkaketjuista jokainen on miehen tekele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.
Miiuli myös elää pullossa koska luulee ettei naiset kiroile. Oookkei!
Lisäksi hän kuvittelee et vain miehet juo alkoholia ja jos juo niin on heti alkoholisti!
Jippii! Mikä rajatilapersoona tämä ei_mia onkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416