Oletteko muut tajunnut

Anonyymi

mä tajusin jo ajat sitten. Kun nainen kirjoittaa miehelle ja joku mies on heti sanomassa, että en tykkää susta. Se on nainen ja mustasukkainen sellainen. Uskokaa mua. Mies, joka ei tykkää naisesta, ei tule tänne asti sitä sanomaan. Pelaa mieluummin vaikka jotain tai kattoo vaan telkkaa. Tämä on totuus palstasta. Ei ole mitään miestä, joka ei kaipaa enää, eikä ole mitään miehenä esiintyvää naista, on vaan pari hullua akkaa vuosikymmeniä täällä riehunut.

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomannut vanhojen tyttöystävien viestit ja muistutukset vuosien takaa..muistatko sitä ja tätä..ne alkoivat lisääntyä kun olimme samaan aikaan kaupassa tai muuten törmäsimme. Lisäksi ne itkuiset katseet ne eivät olleet mitään surua. Kuitenkin, menneet on mennyttä.

    • Anonyymi

      Niin se taitaa olla.

    • Anonyymi

      Täällä ei todellakaan ole mitään miehenä esiintyvää naista, vaan naisina esiintyvä mies, joka vastailee joskus rumasti omiin aloituksiinsa.
      On täällä myös pari ns hullua akkaa väijymässä näitä mainitun hahmon kirjoituksia, mutta siitä syystä, että ne pitää sitä tuntemanaan naisena.

      • Anonyymi

        Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sen takia että tuo kirjoittaja esiintyy niinä naisina ja antaa heistä bimbon kuvan. Ja ikävä kyllä kirjoitukset huomaa ihan väijymättä.

        Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.

        Esim. Mia_ei_mia uskoo ettei naisilla ole seksihaluja. Naiset siis on haluttomia. Hän leimaa kaikki seksuaaliset naiset miehiksi

        Lisäksi mollamaija miuli ei vissiin ole koskaan ollut naisten pukuhuoneissa kun kavahtaa menkka keskusteluja. Siellä lainaillaan tamponeja toiselle ja keskustellaan avoimesti menkoista. Ei mia taasen on varma et menkkaketjuista jokainen on miehen tekele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut kommentoi siltä pohjalta, että niitä ottaa päähän naisena bimbomaisesti esiintyvä mies ja toiset taas uskoo silmää räpäyttämättä kaiken, mikä saa naiset tai naisen näyttämään huonolta. Jälkimmäisiä sääliöitä on, kuten onneksi myös ensin mainittua porukkaa.

        Miiuli myös elää pullossa koska luulee ettei naiset kiroile. Oookkei!

        Lisäksi hän kuvittelee et vain miehet juo alkoholia ja jos juo niin on heti alkoholisti!

        Jippii! Mikä rajatilapersoona tämä ei_mia onkaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe