, kun jäljellä ei ole mittään? Ei jaksa edes Sarkkaan mennä Merikulmasta puhumattakaan vaikka mieli tekisi varsinkin Merikulman naisia tapaamaan.
Mitä voi syksyllä harrastaa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
-Kokeilla erilaisia ruokareseptejä (kun kotona tuoksuu tuore leipä, ei muuta kaipaakaan)
-Katsoa elokuvia
-Lukea kirjoja
Huom: Nyt on syksy jo mennyt ja talvi tullut. Päivä on alkanut jo pitenemään.
Jos ei mikään auta, niin ei kannata huolestua, koska elämähän on enimmäkseen kärsimystä, koska kaikki on muuttuvaista, eikä totuus vastaa kuvitelmia. Muista tämä seuraavassa hermoromahduksessa :) Mutta nyt hymyä huuleen :) - Anonyymi
posliinimaalaus, kiinankieli
- Anonyymi
mitäs jos liittyisit raittiuskerhoon
😕 - Anonyymi
Ala jumppaamaan kotona. Tee etunojapunnerruksia, vatsaliikkeitä, jalkakyykkyjä, nostele jalkoja ylös maaten selällään ja välillä mahallaan ollen jne. Ei tarvitse mitään välineitä. Tosin jumppamatto on hyvä olla, maksaa alle 10 euroa. Itse jumppaan päivittäin yksin kotona. En jaksaisi muuten elää tai en ehkä eläisi jos en liikkuisi. Ja syö terveellisesti. Puuro joka aamu ja munia, kaalta, porkkanaa. Päivällä lihapottuja. Itse syön terveellisesti ja kuukaudessa menee ruokaan rahaa noin 250 euroa. En ole käynyt kuntosalilla yli kymmeneen vuoteen ja olen melko timmissä kunnossa. Eipä ole tarvinnut sairastaa oikeastaan mitään viimeisten vuosien aikana. Kenelle treenaan ja pidän itseni kunnossa. Kymmenen vuotta sitten lääkäri sanoi että itsellesi.
- Anonyymi
Pari banaania viikossa kannattaa syödä että saa kaliumia joka on sydämelle tärkeää.
- Anonyymi
Tuolla on tommonen aloite, johon pyydetään harrastelijoita osallistumaan. Ite en harrasta mitään, mutta tykkään kaloista, niin osallistuin.
"Kannattajiksi pyydetään kaikkia ympäristöstä, kaloista, ihmisistä ja hyvistä harrastuksista välittäviä."
https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/18070
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351796Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521415Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361305Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531267Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681199Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81181Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19809- 57780
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12762Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13726