että menee samoilla suruilla sulta sitten hyvästitkin vielä,? Ei ollut ehkä mikään maailman paras hetki :( :(
Ajattelitko sä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin että ihminen jota ajattelen ei taida olla kovin otettu huomiostani, jota en edes tajunnut hänen huomanneen. Siksi se viesti toisaalla. En halua kenellekään tunnetta että olen joku pakkomielteinen stalkkeri. Mun on nyt tultava järkiini tässä haaveilussa. Joten ei huolta jos sitä viestiä tarkoitit, en ole varmaan sinun hän. Harmi että sulla on huono hetki. Toivottavasti ei mitään vakavampaa. Jaksamista. Kyllä asiat aina järjestyvät.
- Anonyymi
Ei minulta ainakaan hyvästit.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti: me ei sovita toisillemme.
- Anonyymi
😢😢
- Anonyymi
Ja sä teet tuollaisen päätelmän siitä silloin kun mä olen äärimmäisen surullinen ja väsynyt 😭
- Anonyymi
Asia selvä 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä 😥
Minustakin snif :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä teet tuollaisen päätelmän siitä silloin kun mä olen äärimmäisen surullinen ja väsynyt 😭
Vaikka minulla päätelmiä on niin en ole niitä vielä julki tuonut, Sinulle ensimmäisenä tietysti.
- Anonyymi
Aito laita viesti :)
- Anonyymi
Lapsuudessa lumihiutaleet
olivat pieniä timantteja
Taivas täynnä tuhansia silmiä
Enkeli matkallaan maalasi
höyhenet ikkunaan
ja minä
pakkasyönä rappusilla
en osannut kuin ihmetellä
kuinka paljon minulta onkaan
jäänyt näkemättä. (lainarunot ikuistaa netti)
...sanaton on sydämeni kieli...joulun loppua ja illan jatkoa...🙂
- Anonyymi
Havaijilainen "mantra" -
Olen pahoillani
Kiitos
Anna anteeksi
Rakastan sinua.
Käyttökelpoinen moneen tilanteeseen ja kipuun, suhteessa itseen ja toiseen.- Anonyymi
Ounastellut ja aavistellut , nou hätä mää kekkasi ;)
Jukaksi kutsuttaman ;)
- Anonyymi
kyllä olikin oikein ihana joululahja 😢😢😢😢
- Anonyymi
Jos lahja on juuttunut johonkin esimerkiksi sohvalle ?
- Anonyymi
En kirjoittele muualla kuin täällä. Se on joku muu.
- Anonyymi
Kätsy ajatus kertakaikkisesti. https://youtu.be/r0NNh12Ry00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1783636Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332854Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.32742Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572692Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172609Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252609Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872026Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721998Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91968Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31703