Aihe

Kirjoita puhelinnumerosi lapulle ja

Anonyymi

anna se minulle seuraavan kerran kun nähdään.
Meiliosoitekin käy.

En tule tänne enää, sekoan jos oon vielä päivänkin

Miehelle

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ei ole multa. Mä hoidan tämän puhumalla. Saat toki tehdä kuten aloittaja ehdottaa ja soittelen perään, mutta en mä sellaista täällä pyytäisi.

• Anonyymi

Meiliosoite ehkä parempi. Kirjoittaminen helpompaa kuin puhuminen ap

• Anonyymi

Tee sä se. Sun idea.

• Anonyymi

En uskalla. Unohdetaan koko juttu

• Anonyymi

Onko kehittävä elämä kirjoitella naista esittäen mahdollisimman mottipäisiä?

• Anonyymi

ps ei sua mies kukaan kaipaa, et usko enää itekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps ei sua mies kukaan kaipaa, et usko enää itekkään.

ps tuo on eri nainen, jotta syytin mieheksi toisessa aloituksessa
        pps olet harvinaisen tyhmä
        ppss kuka sua siten kaipaa ja missä

helevetin haaska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps tuo on eri nainen, jotta syytin mieheksi toisessa aloituksessa
        pps olet harvinaisen tyhmä
        ppss kuka sua siten kaipaa ja missä

helevetin haaska

ppps miksi kenenkään tulisi kaivata ja etenkään suolistossa, eikö ihminen ole muuten olemassa? Sekö on ihmisarvon mitta, että joku käivänä tuhertelee jotain sydämmiä tänne? Minä en tiedä kuinka moneksi eri naiseksi itsesi koet mielikuvitusleikeissäsi, kommentoin tapaa, en sitä että leikitkö naapurin tiinaa vai nuubian kuningatarta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppps miksi kenenkään tulisi kaivata ja etenkään suolistossa, eikö ihminen ole muuten olemassa? Sekö on ihmisarvon mitta, että joku käivänä tuhertelee jotain sydämmiä tänne? Minä en tiedä kuinka moneksi eri naiseksi itsesi koet mielikuvitusleikeissäsi, kommentoin tapaa, en sitä että leikitkö naapurin tiinaa vai nuubian kuningatarta

Sulle ei kuulu miksi ja miten muut ihmiset kaipaavat. Jätä muut ihmiset rauhaan. Olet pelkkä säälittävä kyylä ja stalkkerit. Luet näitä kyylätäksesi ja haukkuaksesi ventovieraita. Osta vitu poni ja ala ratsastaa, vitt.uako täällä kyyläät ja arvostelet. Älä lue, mitä sä näillä itseäsi kiusaat. Miten tuollaisen tumpun päähän saisi taottua järkeä. Sulle ei kuulu muiden aikuisten ihmisten tekemiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppps miksi kenenkään tulisi kaivata ja etenkään suolistossa, eikö ihminen ole muuten olemassa

Miksi hän ei saisi kaivata ihan siellä missä haluaa? Mikä sinä olet sitä kieltämään. Yhdym tuohon toiseen kommentoijaan. Painu vittuun täältä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ppps miksi kenenkään tulisi kaivata ja etenkään suolistossa, eikö ihminen ole muuten olemassa

Miksi hän ei saisi kaivata ihan siellä missä haluaa? Mikä sinä olet sitä kieltämään. Yhdym tuohon toiseen kommentoijaan. Painu vittuun täältä!

Vastaile itsellesi ihan mitä tykkäät miesharppuuna ja en ole menossa mihinkään "joukkopainostuksesi" tuloksena🙈

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      116
      5687
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      3334
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      2123