Halusin vain sanoa, etten ITSE

Anonyymi

tee niin.
Se on käynyt kyllä selväksi, ettei häntä kiinnosta pätkääkään.

15

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tajusin saman.

      • Anonyymi

        MIssä kohden :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIssä kohden :(

        Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.

        täh eikä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täh eikä :(

        Tai sitten käsitin väärin. Ei olisi koskaan ikinä pitänyt alkaa kirjoittaa tänne. Kuten joku tuolla totesi kun tulee tänne käväisemään huomaa viettäneensä koko illan täällä.


    • Anonyymi

      Mitä et tee?

    • Anonyymi

      Täälläkö se on ITSELLESi selvinnyt? Tunnistatko hänet? Miten se on mahdollista? Tietääkö hän keskustelevansa sinun vai jonkun anonyymin kanssa?

      Tietääkö hän edes tunteesi, siis irl? Tiedätkö hänellä olevan/olleen tunteita? Täällä ei kukaan voi oikeasti mitään tietää. Vaikka moni asua osuu, se toinen on 90% joku täysin vieras.

      • Anonyymi

        Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
        En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.

        Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
        En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.

        Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.

        Ilmoititko ihan oikeassa elämässä? Wau, onnea! Ei ihme että hymyilyttää. Olet rohkea.


      • Anonyymi

        Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.

        Hän haluaa siis soiton ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän haluaa siis soiton ?

        Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?

        Miten paljon nuorempi?


    • Anonyymi

      En itse roiku. Tämä on toinen viestini tähän ketjuun. Hyvä olo on jo. Tiedostan jälleen paremmin itseäni ja asioita :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe