tee niin.
Se on käynyt kyllä selväksi, ettei häntä kiinnosta pätkääkään.
Halusin vain sanoa, etten ITSE
15
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin saman.
- Anonyymi
MIssä kohden :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIssä kohden :(
Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
täh eikä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täh eikä :(
Tai sitten käsitin väärin. Ei olisi koskaan ikinä pitänyt alkaa kirjoittaa tänne. Kuten joku tuolla totesi kun tulee tänne käväisemään huomaa viettäneensä koko illan täällä.
- Anonyymi
Mitä et tee?
- Anonyymi
Täälläkö se on ITSELLESi selvinnyt? Tunnistatko hänet? Miten se on mahdollista? Tietääkö hän keskustelevansa sinun vai jonkun anonyymin kanssa?
Tietääkö hän edes tunteesi, siis irl? Tiedätkö hänellä olevan/olleen tunteita? Täällä ei kukaan voi oikeasti mitään tietää. Vaikka moni asua osuu, se toinen on 90% joku täysin vieras.- Anonyymi
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.Ilmoititko ihan oikeassa elämässä? Wau, onnea! Ei ihme että hymyilyttää. Olet rohkea.
- Anonyymi
Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.
Hän haluaa siis soiton ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän haluaa siis soiton ?
Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?
Miten paljon nuorempi?
- Anonyymi
En itse roiku. Tämä on toinen viestini tähän ketjuun. Hyvä olo on jo. Tiedostan jälleen paremmin itseäni ja asioita :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522