tee niin.
Se on käynyt kyllä selväksi, ettei häntä kiinnosta pätkääkään.
Halusin vain sanoa, etten ITSE
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin saman.
- Anonyymi
MIssä kohden :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIssä kohden :(
Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
täh eikä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täh eikä :(
Tai sitten käsitin väärin. Ei olisi koskaan ikinä pitänyt alkaa kirjoittaa tänne. Kuten joku tuolla totesi kun tulee tänne käväisemään huomaa viettäneensä koko illan täällä.
- Anonyymi
Mitä et tee?
- Anonyymi
Täälläkö se on ITSELLESi selvinnyt? Tunnistatko hänet? Miten se on mahdollista? Tietääkö hän keskustelevansa sinun vai jonkun anonyymin kanssa?
Tietääkö hän edes tunteesi, siis irl? Tiedätkö hänellä olevan/olleen tunteita? Täällä ei kukaan voi oikeasti mitään tietää. Vaikka moni asua osuu, se toinen on 90% joku täysin vieras.- Anonyymi
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.Ilmoititko ihan oikeassa elämässä? Wau, onnea! Ei ihme että hymyilyttää. Olet rohkea.
- Anonyymi
Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.
Hän haluaa siis soiton ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän haluaa siis soiton ?
Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?
Miten paljon nuorempi?
- Anonyymi
En itse roiku. Tämä on toinen viestini tähän ketjuun. Hyvä olo on jo. Tiedostan jälleen paremmin itseäni ja asioita :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1173716Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3122619Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02170Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431971Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111738Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1251230- 1001192
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....61105Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu84977- 52952