Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kohden kun hän oli laittanut rajoituksia julkaisuihinsa somessa. Oli varmasti huomannut että käyn kurkkimassa niitä. Melko varma merkki.
täh eikä :(
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten käsitin väärin. Ei olisi koskaan ikinä pitänyt alkaa kirjoittaa tänne. Kuten joku tuolla totesi kun tulee tänne käväisemään huomaa viettäneensä koko illan täällä.
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :) En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :) En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Hänen tunteistaan en ollut tietoinen kuin vasta vähänaikaan ja uskon että hänellä niitä vielä on, aikaisemmin en ole hänen tunteistaan tiennyt muutakuin sen että ei nyt verivihollisia kuitenkaan olla oltu.Minulla tunteet on olleet syvällä kauan ja hänelle ilmoitin tunteistani viimein.
Ilmoititko ihan oikeassa elämässä? Wau, onnea! Ei ihme että hymyilyttää. Olet rohkea.
0Äänestä
Anonyymi
Luulen että hän kirjoittaa jollekkin itseäni nuoremmalle naiselle.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän haluaa siis soiton ?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän haluaa siis soiton ?
Minkä ihmeen soiton? Siltä nuoremmaltako?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon nuorempi?
0Äänestä
Anonyymi
En itse roiku. Tämä on toinen viestini tähän ketjuun. Hyvä olo on jo. Tiedostan jälleen paremmin itseäni ja asioita :)
Vastaukset 14
Vanhimmat
Tajusin saman.
MIssä kohden :(
Tai sitten käsitin väärin. Ei olisi koskaan ikinä pitänyt alkaa kirjoittaa tänne. Kuten joku tuolla totesi kun tulee tänne käväisemään huomaa viettäneensä koko illan täällä.
Mitä et tee?
Täälläkö+se+on+ITSELLESi+selvinnyt?+Tunnistatko+hänet?+Miten+se+on+mahdollista?+Tietääkö+hän+keskustelevansa+sinun+vai+jonkun+anonyymin+kanssa?+
Tietääkö+hän+edes+tunteesi,+siis+irl?+Tiedätkö+hänellä+olevan/olleen+tunteita?+Täällä+ei+kukaan+voi+oikeasti+mitään+tietää.+Vaikka+moni+asua+osuu,+se+toinen+on+90%+joku+täysin+vieras.
Ei ole selvinnyt itsekseen ja tunnistan, ei mitään uutta kun hymy suussa kuitenkin ja ja ja... :)
En ole irl varma tietääkö mutta tunne rinnassa vilpitön että täällä palstalla kyllä tietää oloni.
Ilmoititko ihan oikeassa elämässä? Wau, onnea! Ei ihme että hymyilyttää. Olet rohkea.
Hän haluaa siis soiton ?
Miten paljon nuorempi?
En itse roiku. Tämä on toinen viestini tähän ketjuun. Hyvä olo on jo. Tiedostan jälleen paremmin itseäni ja asioita :)