Ostaako joku huittisissa käytetyn joulukuusen? En raaskisi heittää tunkiolle kun oli niin hintava. Siitä saisi ladulle havuja tai vaikkapa haketta talon lämmitykseen.Itse en tarvitse koska asun huittisissa kerrostalossa.
Joulukuusi
8
211
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä jäveen, siittä saavat ahvenet hyvän piilopaikan.
- Anonyymi
Ahvena olis varmasti miälisänsä kuusesta, mutta mistä pirusta löytää järven? Täälä huittisisa nuo vesistöt hieman hakemisisa..
Ai että! Olispa tääläkin järviä! ..sais nätei flikoi kattella pikineisänsä!
- Anonyymi
Minä tein joulukuusesta keinuhevosen sekä pajupillin!
- Anonyymi
Miten kuusesta syntyy pajupilli?
- Anonyymi
Mikähän mahata olla alkuperäsen kysyjän kuuselle hintana? Meni hiukan jo ylitte tuo korkein sesonki, niin en enää täyttä hintaa maksa, ei edes hyvästäkään kuusesta.
Myytkös puoleen hintaan sen kuuuses? Silloin saatas joulun lopun hajua vielä tähänkin pirttiin? - Anonyymi
Loppiaisen jälkeen kuusien hinnat tulee alaspäin! Kannattaa vielä siis hieman odotella,eikä suinpäin sännätä kuusiostoksille!
- Anonyymi
Olen käyttäny joulukuusen havuja pirtin oven eresä! Niihin pyyhkäsen saappaat puhtaaks ennen ko astun pirttiin. Ei kulje sijanpaska silläkurin pirtin pualelle! Eikä sänkysä maatesa tahriinnu sattiinilakana. Liätehällyytyspäivystyksesä ollesa on täysi varustus aina päällä!
- Anonyymi
Mikä on se teijän liätetoimiston osote? Minä ainakin tuon mielelläni viikon päästä meidän joulukuusen teille, ja varmaan moni muukin tuo. Saatte paljon lisää rapunedustan havuja.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218