Vuosi on kohta lopussa

Anonyymi

Mistä asioista olette olleet kiitollisia vuonna 2020?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mistään. Huono vuosi kaikinpuolin.

    • Anonyymi

      Paljostakin! Työpaikassani työpaikkani vahvistui vahvemmaksi. Keikkailijasta täysiin viikkotunteihin.

      Mulla on katto pään päällä vaikka alkuvuodesta pelkäsi joutuvani muuttaan sisäilmaongelma remppailun tieltä.

      Paljon joutunut tekeen tänä vuonna kodinkonehankintoja, mutta niihin on ollut varaakin nyt.

      Ihania ystäviä elämässäni jotka ei latista itsetuntoani ja ilkeile, piikittele ja halua salaa epäonnistumisiani vaan kannustaa ja iloitsee onnistumisistani

      Terveys on hiukan reistaillut... se on ainoo miinus. Pyörtyileminen, huimaus ja lyödös jonka takia päädyin syöpärekistereihin.

    • Anonyymi

      Olen kiitollinen, että isä on hengissä ja olen pystynyt järjestämään hänen elämänsä hitusen paremmaksi. Tietysti olen kiitollinen perusasioista, työstä, omasta kodista, hyvistä ystävistä. Ja siitä, että kunhan maailma aukeaa, mulla on mahdollisuus häipyä täältä hetkeksi minne huvittaa.

    • Anonyymi

      Rakkaalle naiselle isot halit ja kiitos suuren :)

    • Anonyymi

      Saanut rauhassa miettiä elettyä elämää syvällisesti.

      Olen antanut anteeksi niin monelle taholle sydämestäni eikä siellä ole enää kiukkua maailman epäoikeudenmukaisuuksia kohtaan.

      Huikea vuosi siis itsekehityksessä. Maailma on mitä on. Antaa sen olla.
      (Mies)

    • Anonyymi

      Siitä mitä saatiin

    • Anonyymi

      Olen oppinut paljon uutta, tutustunut mielenkiintoisiin ihmisisiin, yhden takia jopa tänne eksynyt. Oppinut jotain itsestänikin. Vuosi on ollut myös raskas ja väsyttäväkin vaikka samalla siihen on mahtunut paljon uutta. Kaikista kiitollisin olen läheisistäni jotka ovat olleet tukena. Ensi vuonna aion hemmotella heitä jotenkin siitä hyvästä.

      • Anonyymi

        Ja kiitollinen myös tuolle jonka takia täällä olen, olen häneltä oppinut paljon ja hän taisi vähän oikaista mutkia yhdessä asiassa takiani.


    • Anonyymi

      Ystävistä, seesteinen vuosi, koronan ansiosta. Luonto puhdistuu ja ihmiset löytävät uusia asioita, "anteeksi pelossa eläviltä". Ilmassa on ollut inhimillisempää ja terveellisempää tapakulttuuria, läheisempää tavallaan. Näin paljon hyvää, sen löytämiseen vaaditaan aina yhdistävä tekijä.
      Sanonta: mitä isompi kärsimys, sitä suurempaa lienee myös rakkaus, pitänee paikkansa.

    • Anonyymi

      Pääsin tutustumaan ja sain hänet elämääni :)

      • Anonyymi

        En ole yhtään mistään kiitollinen. Tämä vuosi on ollut aika helvetti koko ajan että jos nyt saisin olla Sannan kanssa tekemisissä en välitä ikinä sun tunteista kun huorasit


      • Anonyymi

        Ja silti roikut täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yhtään mistään kiitollinen. Tämä vuosi on ollut aika helvetti koko ajan että jos nyt saisin olla Sannan kanssa tekemisissä en välitä ikinä sun tunteista kun huorasit

        Rakas älä viitti.


    • Anonyymi

      Helmi-maaliskuussa hienoja hetkiä, unohtumattomia. Paras osa vuodesta oli siis ennen koronaa.

      • Anonyymi

        Tähän voisin yhtyä, vaikka olen kiitollinen kaikesta mitä mulla on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rankka vuosi ollut monilla erin tavoin. Toivon etten olis mennyt yhteen koulutukseen, sain siihen liittyen henkisesti takkiin pahasti, olis tuota ilmankin ollut muutenkin vaikeaa, nyt olen vielä masentuneempi kuin pari vuotta aiemmin ennen tuota turhaa juttua. Mutt nyt on lopullisesti tullut selväksi ettei ole mahdollisuuksia sen alan töihin, pitää keksiä jotain muuta mihin tällänen kuin mä kelpaisi. Taas tuli todettua etten ystäväksi kelvannut. Tulevakaan vuosi ei tuo hyvää kohdalle, mutt minkäpä tuolle voi. Sitä vaan on syntynyt epäonnisten tähtien alla.

    • Anonyymi

      Sain vihdoin ja viimein "projektin" siihen malliin et voisi vaikka huilii muutaman vuoden jossain krhm en sano ;)

    • Anonyymi

      Mistäköhän minä nyt olisin oikein erityisen kiitollinen...
      Vaikka siitä, etteivät läheiseni ole sairastuneet Koronaan. Kaikki ovat hyvässä kunnossa ja osa heistä upeiden elämänmuutosten edessä. No, tässähän sitä onkin jo ihan tarpeeksi syytä iloita tästä meneillään olevasta ajasta. :)

    • Anonyymi

      Olen kiitollinen läheisistä ja rakkaista ihmisistä, mahdollisuudesta tehdä etätöitä sekä etätyön myötä lisääntyneestä vapaa-ajasta. Työmatkoista vapautunut aika on lisännyt siten myös liikunnan ja ulkoilun määrää elämässäni.

    • Anonyymi

      olen yksinäisenä jaksanut tallustaa tämän vuoden.

      • Anonyymi

        Menetin naisen


    • Anonyymi

      Ihastuin erääseen tänä vuonna. Naiseen. Palavasti!

    • Anonyymi

      Oen kiitollinen, kun sain tavata kauniin ja ihmeellisen naisen.

    • Anonyymi

      En oikeastaan mistään. Samoin kuin en vuosista 18 ja19 ei ole mitään hyvää sanottavaa. Prosentuaalisesti 3 vuotta alkaa olemaan aika paljon hukkaan heitettyä elämää. Jos olisin kulkenut omia polkujani enkä olisi koskaan kuunnellut muita, enkä olisi koskaan kysynyt apua elämääni olisi nämäkin vuodet olleet kohtuullisia edes, kun nyt niitä ei oikein voi edes vuosiksi laskea. Täyttä paskaa, samoin kuin nytkin. Maailmassa kun edelleen on ihmisiä jotka eivät ymmärrä ihmisten olevan edelleen yksilöitä ja vanhoista kirjoista ei löydy vastausta ihmisen onnellisuuteen, tai edes elämään joka olisin millään mittakaavalla elämisen arvoista.

      • Anonyymi

        Ammattitaidottomien puoskareiden ainoa taito on kuvitella huonojen psykologien, terapeuttien, lääkkeiden ja muiden leikkien auttavan ihmistä eteenpäin. Näillä millään ei ole mitään tekemistä ihmisen hyvän olon kanssa, eikä sen jos ihmisen olisi tarkoitus tehdä yhteiskunnassa jotain. Tämäkin turhanpäivänen kirjoitus on jonkun pellen käsialaa. Suomessa on maailman huonoin terveydenhuolto! Siitä ei pääse mihinkään. En suosittele yhdellekkään, en edes pahimmalle viholliselle hakemaan apua mielenterveysongelmiin, tässä maassa tilanteesi ei voi mennä kuin huonommaksi, se on koettu monta kertaa. Afrikan poppamieskin parantaa vakavasti masentuneen ihmisen yrteillään hetkessä paremmin, mitä täällä kaiken maailman lukeneet, jotka vannovat kemikaalien nimeen, jotka eivät kuulu elimistöön ja aiheuttavat vain lisää ongelmia. Olen alkanut niin paljon vihaamaan tätä maata viimeaikoina, että muutto mihin tahansa kehitysmaahan olisi jo lottovoitto verratuna Suomeen. Suomi on paskaa maa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattitaidottomien puoskareiden ainoa taito on kuvitella huonojen psykologien, terapeuttien, lääkkeiden ja muiden leikkien auttavan ihmistä eteenpäin. Näillä millään ei ole mitään tekemistä ihmisen hyvän olon kanssa, eikä sen jos ihmisen olisi tarkoitus tehdä yhteiskunnassa jotain. Tämäkin turhanpäivänen kirjoitus on jonkun pellen käsialaa. Suomessa on maailman huonoin terveydenhuolto! Siitä ei pääse mihinkään. En suosittele yhdellekkään, en edes pahimmalle viholliselle hakemaan apua mielenterveysongelmiin, tässä maassa tilanteesi ei voi mennä kuin huonommaksi, se on koettu monta kertaa. Afrikan poppamieskin parantaa vakavasti masentuneen ihmisen yrteillään hetkessä paremmin, mitä täällä kaiken maailman lukeneet, jotka vannovat kemikaalien nimeen, jotka eivät kuulu elimistöön ja aiheuttavat vain lisää ongelmia. Olen alkanut niin paljon vihaamaan tätä maata viimeaikoina, että muutto mihin tahansa kehitysmaahan olisi jo lottovoitto verratuna Suomeen. Suomi on paskaa maa!!!

        Heipparallaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammattitaidottomien puoskareiden ainoa taito on kuvitella huonojen psykologien, terapeuttien, lääkkeiden ja muiden leikkien auttavan ihmistä eteenpäin. Näillä millään ei ole mitään tekemistä ihmisen hyvän olon kanssa, eikä sen jos ihmisen olisi tarkoitus tehdä yhteiskunnassa jotain. Tämäkin turhanpäivänen kirjoitus on jonkun pellen käsialaa. Suomessa on maailman huonoin terveydenhuolto! Siitä ei pääse mihinkään. En suosittele yhdellekkään, en edes pahimmalle viholliselle hakemaan apua mielenterveysongelmiin, tässä maassa tilanteesi ei voi mennä kuin huonommaksi, se on koettu monta kertaa. Afrikan poppamieskin parantaa vakavasti masentuneen ihmisen yrteillään hetkessä paremmin, mitä täällä kaiken maailman lukeneet, jotka vannovat kemikaalien nimeen, jotka eivät kuulu elimistöön ja aiheuttavat vain lisää ongelmia. Olen alkanut niin paljon vihaamaan tätä maata viimeaikoina, että muutto mihin tahansa kehitysmaahan olisi jo lottovoitto verratuna Suomeen. Suomi on paskaa maa!!!

        Ai Suomi paska maa?

        Mutta vähemmän paskempi, jos sä muutat täältä pois!


    • Anonyymi

      Olen hengissä, on töitä, läheiset on hengissä. Muuten aika kökkö vuosi tosin 2019 oli vielä kökömpi.

    • Anonyymi

      Valitettavasti, vaikka on hyvääkin, niin tämä touhu ihmisineen on tuonut niin paljon pahaa että sana kiitollisuus ei ole oikea sana. Kiitos voi sanoa useammalle ihmisille, mutta kiitollisuutta en pysty tuntemaan. Kuitenkin se mitä on tapahtunut, tuhosi niin paljon, hyvin syvästi ja ilman mitään syytä. Se mitä olen joutunut kokemaan, on jotain niin kamalaa. Jatkan elämää eteen päin, on pakko, ja uskon hyviin asioihin. Mutta ei ole hetkeä etten itsisi kun mietin sitä pahuutta ja niitä pahoja ihmisiä. Hyvä asia tässä vuodessa on aika, joskin sitäkin on viimeeseen asti sabotoitu ja varastettu.

      • Anonyymi

        Niin se on ja kaikista pahimmat ja ilkeimmät ihmiset työskentelet terveydenhuollon eri sektoreilla. Tarkoitus ei ole auttaa ketään, vaan saattaa ihmiset itsemurhaan, tai muuten täysin sairaaksi. Sitä on Suomen terveydenhuolto sairaassa kokonaisuudessaan.


      • Anonyymi

        Mies, muista ne yhdyssanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on ja kaikista pahimmat ja ilkeimmät ihmiset työskentelet terveydenhuollon eri sektoreilla. Tarkoitus ei ole auttaa ketään, vaan saattaa ihmiset itsemurhaan, tai muuten täysin sairaaksi. Sitä on Suomen terveydenhuolto sairaassa kokonaisuudessaan.

        Niin, omien kokemuksien mukaan, en usko että ketään saatetaan itsemurhaan kuitenkaan. Ei paljoa kokemusta. Mutta jotain outoa on omasta mielestä omien terveysjuttujen kanssa ollut. Ainakin itse tunnen niin, ehkä ajatukset muuttuu. Voihan olla että tuntemukset kuuluu johonkin omaan kriisi hallintaan. Mene ja tiedä. En uskaltaisi muiden puolesta puhua, puolesta tai vastaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitollinen hänen toimivasta pimpastaan.

    • Anonyymi

      Että elän vielä vaikkei ehkä pitäisi

    • Anonyymi

      Kiitollinen vuodelle 2020 tietysti perheestä ja kodista että on katto pään päällä ja jääkaappi täynnä ruokaa. Siitä ettei Koronna ei vaikuttanut perheemme toimeentuloon. Ettei kukaan läheisistä ja ystävistä sairastunut koronnaan. Itse sain selvyyden vaivoihini. Huomasin myös että aika oli kullannut paljon muistoja mutta nyt muistan todellisuuden paremmin enkä enää sitä kaipaa. Todella kiitollinen olen myös siitä mikä sai alkunsa tämä vuonna.

      • Anonyymi

        Voisin kai yhtyä tähänkin näkökantaan. Mikään noista asioista osaltani ei ole riippuvainen niistä asioista mitä tapahtui aikaisemmin. Kumma miten huonot vuodet tekee taikauskoiseksi, ajattelen kai että jos joku asiaa menee hyvin, kohta joku ilmoittaa että voi taas viedä jotain koska järjesti sen asian. Joskus asioiden julki tuonti auttaa ja huomaa itse miten tyhmiä ne on. Eihän tuokaan ole mitenkään mahdollista....


    • Anonyymi

      Se meni ihan älyttömän nopeaa.

      Pienistä asioista kiitollinen ,en osaa edes odottaa mitään suurta.

      Miten voikaan olla taas vuosi mennyt....

      Vastahan ajattelit raketteja ampua.

    • Anonyymi

      Terveydestä, vain yksi lievähkö influnssa helmikuussa, vai ehkä lievä korona? Liukkailla kaatumisistakin selvisin vähällä. Muutamista oikein hienoista päivistä, esim. harrastusten parissa. Voimien kasvamisesta. Ihan ok perusarjesta. Siitä, että läheisten asiat eivät huonontuneet. Mielen järjestelystä erään ihmisen innoittamana. Tuon ihmisen olemassaolosta.

    • Anonyymi

      Ihan huippu vuosi. Paljon helpompi ja kiinnostavampi kuin monta edellistä. Oma hyvinvointi ja muut ihmiset olleet merkittävässä roolissa.

    • Anonyymi

      Löysin rohkeuteni ja omat rajani, jotka oli murskattu sairaiden ihmisten toimesta tarkoituksella. Nytpä sitten voinkin alkaa ajamaan omia oikeuksia ja asiaani täysillä tulevana vuonna. Tämä vuosi vielä levätään ja sitten voikin alkaa toimimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe