Olen 12v tyttö jota kutittaa välillä alapäästä noin 2pv sitten alkoi oireet,muunmuuassa kutiseminen ei ole kokoajan mutta silti mietin onko se jotain vakavaa.kihomatoja mulla ei ole ja pesen itseäni useasti. Eilen koitin rasvata mutta se auttoi sen verran että sain nukuttua. Jos on pakko niin kyllä voin kertoa äidilleni koska luotan häneen .HALUASIN PIKAISTA APUA
KUTITTAAapuaaaaaa
7
198
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnistettu. Osaatko ollenkaan hävetä isoisä?
- Anonyymi
Häpeä isoisä kirjoituksiasi!
- Anonyymi
Mitä meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat?
Sitä, että 80v jo seniili mies ei voi kirjoittaa olevansa 11v tyttö! Bonimai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä, että 80v jo seniili mies ei voi kirjoittaa olevansa 11v tyttö! Bonimai?
OLEN KAKSITOISTA
- Anonyymi
voi olla hiivasieni johon pitää hakea apteekista lääkkeet.Liika peseminen voi myös aiheuttaa kutinaa.Naisen vagina puhdistaa itse itsensä ja missään tapauksessa älä käytä saippuaa pesemiseen.Se vaan pahentaa sitä kutinaa.Kerrot äidille ja meette lääkäriin jos kutina ei lopu.Pesemällä ei esim hiivasieni katoa.
- Anonyymi
Kiitos katson paripäivää lähteekö kutina itsestään jos ei kerron äidille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk695494Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6153571SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842939Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872769"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961830Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601760Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4861441Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241401Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141371Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948