Aihe

Tinttu-Liinan sääennuste

Mettään menee muilta, niin annetaanpa nyt vähän varmempi ennuste...

Elikkäs alkuvuodesta 2021 saattaa tulla pikkasen lunta ulos tai tupaan, mutta jos ei lunta, niin voi tulla ihan silkkaa vettä (tupaankin, jos katossa reikä) tai sitten ei taivaasta tipahda yhtään mitään.
Pakkanen saattaa EHKÄ vähäsen välillä paukahtaa, mutta jos ei, niin sitten on lämpöasteita.
Näillä mennään ihan huhtikuuhun asti, jos ei mitään muuta tapahdu.

Huhtikuussa jälkeen ilmat vähän lämpenee. Toukokuussa ehkä jo niin lämmintä, että lehdet pukkaa puihin ja ruoho alkaa kasvamaan. Hyvin jos käy, niin kuun lopussa kukkii voikukkaset sun muut heinät.

Kesällä sataa tai aurinko paistaa, tuulikin välillä riepottaa tukkaa. Uimavedet lämpenee, jos lämpenee. Se pitää varmistaa pistämällä räpylä veteen. Jos karvat nousee, niin ei kannata mennä uimaan.

Syksyllä lehdet tippuu ja mieliala sen mukana. Vettä sataa ja tuulee vimmatusti. Pidäthän silloin tukasta ja sateenvarjosta kiinni kaksin käsin.

Syksyn jälkeen pukkaa taas talviaikaa. Saattaapi olla taas kylmäkin, mutta se ei ole edelleenkään varmaa. Pidetään siis ympäri vuoden esillä niin kesä/ syys, kuin talvivaatteetkin, niin ollaan aina valmiina säähän kuin säähän!

Hyvää tulevaa Uutta Vuotta 2021 kaikille mussuttajille!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pointsit tästä, nyt meni ennustukset nappiin!

• Kiitos ;)
        Jokohan ny maikkari kutsuu mua??

Muutes, yksi lisäys ennustukseen, kun tuossa sählätessä jäi.

Elikkäs 24.7 epävirallinen Tintin nimipäivänä (Tinttua ei löydy) sekä22.6 (Liinan nimpparina) ovat myrskypäiviä, joten nämä myrskyt nimetään sit mun mukaan 😇

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      609
      29590
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20923
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14062
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10879
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      86
      8015