se muutama kerta ku olet vastaillut mulle hieman ikävämpään sävyyn olet nauttinut jotain vettä väkevämpää, joten melkoinen ärrimurri taidat sinäkin humalassa olla 😅😭
Minusta tuntuu et
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puolitoista lasia viiniä. Olen ollut tosi väsynyt tähän. Tuskin oikeasti olisin niin kiukkuinen.
- Anonyymi
Minäkin olen kiukkuinen kun tahtoisin jo niin sun lähelle ja sä ajat vaan mua kauemmaksi 😭❤
- Anonyymi
Miä taas otan talviloman tähän palstaan kirjoittamiseen. Lättyyn tulee kirjoitimpa mitä tahansa. Se tekee onnahtelevan olon. Sit voi sanoo; mukavast ilmoi pitelee.
. antti sr. - Anonyymi
Minäkin? Oletko sinäkin?
- Anonyymi
Minä en ole!
- Anonyymi
ei kyllä kovin tapaistani. t.ap
- Anonyymi
Vai olisiko se ollut joku muu? Täällä lähtee helposti ajatukset laukalle, mutta on täällä muitakin kuin sinä minä ja hän.
- Anonyymi
Tämä on tunteet/ikävä palsta, joten olet oikealla asialla ikävänä ihmisenä. Tunteisiin ei pitäisi noin ihastua.
- Anonyymi
En juo kuin harvoin enkä ole pahapäinen yhtään se on ollut joku toinen.
- Anonyymi
141 päivää veel. kuihdun apua.
- Anonyymi
Joo, ei oo kyllä kiva kun iloliemi tekee oikeaksi Viinapiruksi, se on vissiin ihan geneettistä. Pikkuhiprakassa oon kyllä mielestäni iloinen. Jaa että sinussako on räyhähenki? No mulle viina ei kyllä ole tärkeetä. Joskus sillä pääsee kyllä tosi syviin tunnetiloihin, eläytyy johonki leffaan vaikka.
- Anonyymi
en ole sanonut niin.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839