Aihe

Minusta tuntuu et

Anonyymi

se muutama kerta ku olet vastaillut mulle hieman ikävämpään sävyyn olet nauttinut jotain vettä väkevämpää, joten melkoinen ärrimurri taidat sinäkin humalassa olla 😅😭

12

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puolitoista lasia viiniä. Olen ollut tosi väsynyt tähän. Tuskin oikeasti olisin niin kiukkuinen.

• Anonyymi

Minäkin olen kiukkuinen kun tahtoisin jo niin sun lähelle ja sä ajat vaan mua kauemmaksi 😭❤

• Anonyymi

Miä taas otan talviloman tähän palstaan kirjoittamiseen. Lättyyn tulee kirjoitimpa mitä tahansa. Se tekee onnahtelevan olon. Sit voi sanoo; mukavast ilmoi pitelee.
      . antti sr.

• Anonyymi

Minäkin? Oletko sinäkin?

• Anonyymi

Minä en ole!

• Anonyymi

ei kyllä kovin tapaistani. t.ap

• Anonyymi

Vai olisiko se ollut joku muu? Täällä lähtee helposti ajatukset laukalle, mutta on täällä muitakin kuin sinä minä ja hän.

• Anonyymi

Tämä on tunteet/ikävä palsta, joten olet oikealla asialla ikävänä ihmisenä. Tunteisiin ei pitäisi noin ihastua.

• Anonyymi

En juo kuin harvoin enkä ole pahapäinen yhtään se on ollut joku toinen.

• Anonyymi

141 päivää veel. kuihdun apua.

• Anonyymi

Joo, ei oo kyllä kiva kun iloliemi tekee oikeaksi Viinapiruksi, se on vissiin ihan geneettistä. Pikkuhiprakassa oon kyllä mielestäni iloinen. Jaa että sinussako on räyhähenki? No mulle viina ei kyllä ole tärkeetä. Joskus sillä pääsee kyllä tosi syviin tunnetiloihin, eläytyy johonki leffaan vaikka.

• Anonyymi

en ole sanonut niin.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25230
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14242
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11774
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      111
      8769
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      549
      6031