Haluaisin tutustua sinuun paremmin, mutta

Anonyymi

hävettää nyt niin paljon, etten taida uskaltaa vähään aikaan sille suunnalle. Tarkoitus ei ole ahdistella eikä tuppautua

Jos minua ei hetkeen näy, olen noloissani, häpeissäni ja peloissani. Kerään voimia, että pokka pitäisi kun seuraavan kerran näemme.

Huomenna voi olla toiset fiilikset, tänään näin. Maan alle vajoamispäivä

31

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rohkeasti vaan, ei hän pure...
      Miksi olet häpeissäsi, noloissasi, peloissasi?

      • Anonyymi

        Oma tyhmyys ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tyhmyys ahdistaa.

        En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...

        Sopii omaan tilanteeseen. Kyllä tässä itttensä tyhmäksi tuntee, kun maailman komein mies seisoo kodissasi etkä puhu mitään. Pidän hänestä valtavan paljon ja samoin hänen kaveristaan. Olin ollut kuin jäätyny audi kuski liikenteessä.💓


    • Anonyymi

      Miksi? Miksi näin?

      Jotain täytyy olla tapahtunut, jotain hävettävää, että tuollaista mietit.

      Vaikea uskoa, että hän olisi nyt tuossa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty

        Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty

        En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.

        Paljonkin , mutta en ala siitä tässä avautumaan. Asioita, jotka liittyvät omaan elämääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3

        No ei :)


    • Anonyymi

      Ainut jonka pitäs hävetä on minun kuten kerroinkin.

    • Anonyymi

      Kirjoitan vielä tämän tänä iltana:

      Jos olisit hän niin minäkin haluaisin tutustua sinuun paremmin. Jutella enemmän. Vaihtaa kuulumisia meidän molempien elämästä...

      Häpeä on terveellinen tunne. Uskon, että sitä kokee ihminen jolla on aidot tunteet ja omatunto. Minä häpeän myös monesti. Sanojani joita oon kirjoittanut...
      Tänne en juurikaan avaa enää omia ajatuksiani. Ei ole tarvetta. On vain yksi ihminen jonka vuoksi kävin täällä eikä meillä ole enää yhteyttä. Siitä syystä radiohiljaisuus...

      • Anonyymi

        n-m


      • Anonyymi

        Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.

        Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.

        No sun pakkomielteesi ei kiinnosta ketään täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.

        Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠

        Tää o loistava! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää o loistava! :D

        Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖

        Mä en leiki liikenteessä :| Ei oo mil keulis :( =D


    • Anonyymi

      Meneekö miehelle?

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Message received.
      Täh?tipölyäkö vaan?

    • Anonyymi

      Mulla on väsypäivä.

    • No, joo oli ja meni tilanteet- haluaisin hänen lähelleen kyllä.

      • Anonyymi

        Sinä saat hänet kyllä vielä. Haluaisin tutustua erääseen naiseen lähemmin, mutta olen huono lähestyjä. Teen typeriä tempauksia. Saattaa kokea ne vastenmielisiksi, vaikka tarkoitus onkin päinvastainen. Voi että, olen tyhmä mies. Todella typerä.


    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan, tämä aamu jo parempi.
      Kukaan ei varsinaisesti ole hengenvaarassa kuitenkaan.

      Inhorealisti The Lady

      • Anonyymi

        Ei ole sen kummempi kuin eilinenkään. Maan alle vajonneena edelleen ap.


      • Anonyymi

        Tämä palsta ei ole minulle eikä pienelle päälleni hyväksi. Yritän pitää muutaman viikon tauon ja vaikka siivota tai ulkoilla tai jotain, jos on ylimääräistä aikaa. ap


    • Anonyymi

      Ei se tilanne nyt noin huono voi olla. Pää pystyyn ja eteenpäin ❤

    • Anonyymi

      Liian monta vuotta sua kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti, koska sun hätääsi ei kuunneltu ja aivan liian suuri määrä ihmisiä oli "mukana" ilman lupaa. Alkaa näyttää hyvin vahvasti siltä ettemme koskaan puhu toistemme kanssa. Sisin ei pysty hyväksymään "meteliä" enää yhtään, ei ole pystynyt hyväksymään sitä moneen vuoteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe