hävettää nyt niin paljon, etten taida uskaltaa vähään aikaan sille suunnalle. Tarkoitus ei ole ahdistella eikä tuppautua
Jos minua ei hetkeen näy, olen noloissani, häpeissäni ja peloissani. Kerään voimia, että pokka pitäisi kun seuraavan kerran näemme.
Huomenna voi olla toiset fiilikset, tänään näin. Maan alle vajoamispäivä
Haluaisin tutustua sinuun paremmin, mutta
31
350
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeasti vaan, ei hän pure...
Miksi olet häpeissäsi, noloissasi, peloissasi?- Anonyymi
Oma tyhmyys ahdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma tyhmyys ahdistaa.
En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...
Sopii omaan tilanteeseen. Kyllä tässä itttensä tyhmäksi tuntee, kun maailman komein mies seisoo kodissasi etkä puhu mitään. Pidän hänestä valtavan paljon ja samoin hänen kaveristaan. Olin ollut kuin jäätyny audi kuski liikenteessä.💓
- Anonyymi
Miksi? Miksi näin?
Jotain täytyy olla tapahtunut, jotain hävettävää, että tuollaista mietit.
Vaikea uskoa, että hän olisi nyt tuossa tilanteessa.- Anonyymi
Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty
Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.
Paljonkin , mutta en ala siitä tässä avautumaan. Asioita, jotka liittyvät omaan elämääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3
No ei :)
- Anonyymi
Ainut jonka pitäs hävetä on minun kuten kerroinkin.
- Anonyymi
Kirjoitan vielä tämän tänä iltana:
Jos olisit hän niin minäkin haluaisin tutustua sinuun paremmin. Jutella enemmän. Vaihtaa kuulumisia meidän molempien elämästä...
Häpeä on terveellinen tunne. Uskon, että sitä kokee ihminen jolla on aidot tunteet ja omatunto. Minä häpeän myös monesti. Sanojani joita oon kirjoittanut...
Tänne en juurikaan avaa enää omia ajatuksiani. Ei ole tarvetta. On vain yksi ihminen jonka vuoksi kävin täällä eikä meillä ole enää yhteyttä. Siitä syystä radiohiljaisuus...- Anonyymi
n-m
- Anonyymi
Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.
Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.
No sun pakkomielteesi ei kiinnosta ketään täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠
Tää o loistava! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää o loistava! :D
Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖
Mä en leiki liikenteessä :| Ei oo mil keulis :( =D
- Anonyymi
Meneekö miehelle?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Message received.
Täh?tipölyäkö vaan? - Anonyymi
Mulla on väsypäivä.
No, joo oli ja meni tilanteet- haluaisin hänen lähelleen kyllä.
- Anonyymi
Sinä saat hänet kyllä vielä. Haluaisin tutustua erääseen naiseen lähemmin, mutta olen huono lähestyjä. Teen typeriä tempauksia. Saattaa kokea ne vastenmielisiksi, vaikka tarkoitus onkin päinvastainen. Voi että, olen tyhmä mies. Todella typerä.
- Anonyymi
Päivä kerrallaan, tämä aamu jo parempi.
Kukaan ei varsinaisesti ole hengenvaarassa kuitenkaan.
Inhorealisti The Lady- Anonyymi
Ei ole sen kummempi kuin eilinenkään. Maan alle vajonneena edelleen ap.
- Anonyymi
Tämä palsta ei ole minulle eikä pienelle päälleni hyväksi. Yritän pitää muutaman viikon tauon ja vaikka siivota tai ulkoilla tai jotain, jos on ylimääräistä aikaa. ap
- Anonyymi
Ei se tilanne nyt noin huono voi olla. Pää pystyyn ja eteenpäin ❤
- Anonyymi
Liian monta vuotta sua kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti, koska sun hätääsi ei kuunneltu ja aivan liian suuri määrä ihmisiä oli "mukana" ilman lupaa. Alkaa näyttää hyvin vahvasti siltä ettemme koskaan puhu toistemme kanssa. Sisin ei pysty hyväksymään "meteliä" enää yhtään, ei ole pystynyt hyväksymään sitä moneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973