Haluaisin tutustua sinuun paremmin, mutta

Anonyymi

hävettää nyt niin paljon, etten taida uskaltaa vähään aikaan sille suunnalle. Tarkoitus ei ole ahdistella eikä tuppautua

Jos minua ei hetkeen näy, olen noloissani, häpeissäni ja peloissani. Kerään voimia, että pokka pitäisi kun seuraavan kerran näemme.

Huomenna voi olla toiset fiilikset, tänään näin. Maan alle vajoamispäivä

31

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rohkeasti vaan, ei hän pure...
      Miksi olet häpeissäsi, noloissasi, peloissasi?

• Anonyymi

Oma tyhmyys ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma tyhmyys ahdistaa.

En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että hän pitää tyhmänä sinua joten älä pidä sinä itsekään itseäsi tyhmänä pidä. Ja miksi? Koska pidät hänestä? Ei se tyhmää kenestäkään. Oletko loukannut/satuttanut häntä tms? Sellaiset ihmiset ovat tyhmiä...

Sopii omaan tilanteeseen. Kyllä tässä itttensä tyhmäksi tuntee, kun maailman komein mies seisoo kodissasi etkä puhu mitään. Pidän hänestä valtavan paljon ja samoin hänen kaveristaan. Olin ollut kuin jäätyny audi kuski liikenteessä.💓

• Anonyymi

Miksi? Miksi näin?

Jotain täytyy olla tapahtunut, jotain hävettävää, että tuollaista mietit.

Vaikea uskoa, että hän olisi nyt tuossa tilanteessa.

• Anonyymi

Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat tunteet nolottavat. Olen aikuinen ja minun pitäisi olla järkevä, mutta en pysty

Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, miksi tunteiden takia pitäisi nolostua. Jotain muuta täytyy olla taustalla.

Paljonkin , mutta en ala siitä tässä avautumaan. Asioita, jotka liittyvät omaan elämääni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hä, ei ole varmasti mitään syytä olla nolostunut! <3

No ei :)

• Anonyymi

Ainut jonka pitäs hävetä on minun kuten kerroinkin.

• Anonyymi

Kirjoitan vielä tämän tänä iltana:

Jos olisit hän niin minäkin haluaisin tutustua sinuun paremmin. Jutella enemmän. Vaihtaa kuulumisia meidän molempien elämästä...

Häpeä on terveellinen tunne. Uskon, että sitä kokee ihminen jolla on aidot tunteet ja omatunto. Minä häpeän myös monesti. Sanojani joita oon kirjoittanut...
      Tänne en juurikaan avaa enää omia ajatuksiani. Ei ole tarvetta. On vain yksi ihminen jonka vuoksi kävin täällä eikä meillä ole enää yhteyttä. Siitä syystä radiohiljaisuus...

• Anonyymi

n-m

• Anonyymi

Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkenneissa yhteyksissä on se juttu että ne voi myös korjata jos molemmat halukkaita siihen.

Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pettämistä saa ikinä anteeksi ainakaa minulta.

No sun pakkomielteesi ei kiinnosta ketään täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep. Prepaidman.Starman.🌠

Tää o loistava! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää o loistava! :D

Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa keulia sitten kun ollaan juteltu :) jos joskus jutellaan... 🌖

Mä en leiki liikenteessä :| Ei oo mil keulis :( =D

• Anonyymi

Meneekö miehelle?

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Message received.
      Täh?tipölyäkö vaan?

• Anonyymi

Mulla on väsypäivä.

• No, joo oli ja meni tilanteet- haluaisin hänen lähelleen kyllä.

• Anonyymi

Sinä saat hänet kyllä vielä. Haluaisin tutustua erääseen naiseen lähemmin, mutta olen huono lähestyjä. Teen typeriä tempauksia. Saattaa kokea ne vastenmielisiksi, vaikka tarkoitus onkin päinvastainen. Voi että, olen tyhmä mies. Todella typerä.

• Anonyymi

Päivä kerrallaan, tämä aamu jo parempi.
      Kukaan ei varsinaisesti ole hengenvaarassa kuitenkaan.

Inhorealisti The Lady

• Anonyymi

Ei ole sen kummempi kuin eilinenkään. Maan alle vajonneena edelleen ap.

• Anonyymi

Tämä palsta ei ole minulle eikä pienelle päälleni hyväksi. Yritän pitää muutaman viikon tauon ja vaikka siivota tai ulkoilla tai jotain, jos on ylimääräistä aikaa. ap

• Anonyymi

Ei se tilanne nyt noin huono voi olla. Pää pystyyn ja eteenpäin ❤

• Anonyymi

Liian monta vuotta sua kohdeltiin epäoikeudenmukaisesti, koska sun hätääsi ei kuunneltu ja aivan liian suuri määrä ihmisiä oli "mukana" ilman lupaa. Alkaa näyttää hyvin vahvasti siltä ettemme koskaan puhu toistemme kanssa. Sisin ei pysty hyväksymään "meteliä" enää yhtään, ei ole pystynyt hyväksymään sitä moneen vuoteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe