Tapahtui kun olet läsnä

Anonyymi

Siis mitäkö silloin tapahtuu. Jos olet, nainen, utelias tietämään. Jalat menee levottomaksi, esimerkiksi, ja hivuttaudun sun suuntaan.

Mun elämässä on paljon pelissä ajatellen sinua.

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noniin! Ei_mia/ valtakunta/ aitoripulin lempiketjuja.

      Lirkutusta. Nyt muikkeli seilaas omiin ja leperrä rakkauttas ventovieraalle!

      • Anonyymi

        En ole kukaan noista mainitsemistasi, mutta pidän kyllä herkistä älykkäistä miehistä! Veikkaan, että Ap:kin on sellainen. Läsnäolo Hänen, oman rakkauteni, kanssa tuntuu juuri tuolta. On se sitten hän tai joku muu, miksi en saisi keskustella samasta tunteesta vaikka ventovieraan kanssa? Miksi minun tai jonkun muun tunteet sinua häiritsee? Vastaan myöhemmin suoraan ap:lle, en koska luulisin sen olevan hän vaan, koska aihe koskettaa.

        Oletko asperger kun tunteet tuntuu ahdistavan ja saa sinut halveksimaan ihmisiä?


      • Anonyymi

        Miten tuosta kirjoittajasta päästäisiin eroon. Tuosta jolle vastaan juuri nyt. on aika harhainen ja ilkeä muille. Voisiko suomi24 tehdä jo jotain. kiitos


    • Anonyymi

      Paljon pelissä... Kuten?

    • Anonyymi

      Millon viimeksi jalat meni levottamaksi..?

      En halua pelata sinulla.

      • Anonyymi

        Onhan tuota ollut pitkin matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuota ollut pitkin matkaa.

        Sekavia tunteita ainakin.. viimeksi annoin ehkä kuvan että lähdin karkuun kun tulit lähemmäksi vaikka siihen liikkuun oli järkevä syy..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavia tunteita ainakin.. viimeksi annoin ehkä kuvan että lähdin karkuun kun tulit lähemmäksi vaikka siihen liikkuun oli järkevä syy..

        Liikkuun?

        Liikkeeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavia tunteita ainakin.. viimeksi annoin ehkä kuvan että lähdin karkuun kun tulit lähemmäksi vaikka siihen liikkuun oli järkevä syy..

        Ei ollut ensimmäinen kerta. Se aiheuttaa sekavia ajatuksia minussa, sekoittaa ja tekee sekopääksi, muun muassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ensimmäinen kerta. Se aiheuttaa sekavia ajatuksia minussa, sekoittaa ja tekee sekopääksi, muun muassa.

        Eikä varmaan viimeinen.. pelkään että näytän tunteitani liikaa ja että ne ei ole tervetulleita. En halua sekoittaa sinun päätä mutta teet minulle myös samoin. En tiedä onko tämä umpikuja vai savua ennen tulta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varmaan viimeinen.. pelkään että näytän tunteitani liikaa ja että ne ei ole tervetulleita. En halua sekoittaa sinun päätä mutta teet minulle myös samoin. En tiedä onko tämä umpikuja vai savua ennen tulta..

        Mistä päättelet, että olisin hän? Kerro heti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varmaan viimeinen.. pelkään että näytän tunteitani liikaa ja että ne ei ole tervetulleita. En halua sekoittaa sinun päätä mutta teet minulle myös samoin. En tiedä onko tämä umpikuja vai savua ennen tulta..

        Minulle ne sinun tunteenilmaisut ovat parasta. Olen odottanut niitä aina. Niiden puute saa minut pois tolaltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ne sinun tunteenilmaisut ovat parasta. Olen odottanut niitä aina. Niiden puute saa minut pois tolaltaan.

        Miten ilmaisen tunteeni?
        Tuntuu että tässä on taas monen montaa kirjoittajaa taas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ilmaisen tunteeni?
        Tuntuu että tässä on taas monen montaa kirjoittajaa taas..

        Aika vähän sitä on tapahtunut. Katseet, kirjoituksia (ei tekstiviestejä tms), hymy, kiusoittelu, huomioiminen. Ei mitään suurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän sitä on tapahtunut. Katseet, kirjoituksia (ei tekstiviestejä tms), hymy, kiusoittelu, huomioiminen. Ei mitään suurta.

        Millaisia kirjoituksia jos ei tekstiviestejä? Netissä jossain? Paperilla?
        - sivusta toinen kyselee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän sitä on tapahtunut. Katseet, kirjoituksia (ei tekstiviestejä tms), hymy, kiusoittelu, huomioiminen. Ei mitään suurta.

        Nämä tapahtuu selkeämmin kun ollaan kahden, harvoin mutta sitäkin tapahtunut..?

        Yhtään tekstiviestiä en kyllä ole lähettänyt. Meidän sanaton kommunikaatio toimii paremmin kuin sanallinen.. vaikka ei siinäkään vikaa ole.


    • Anonyymi

      Oleko ap tehnyt muuta kuin hivuttautunut häntä kohti? Hän ei välttämättä osaa pienestä eleestä ymmärtää yskäsi vai kokee sen vain ystävällisyyden osoituksena.

      Tiedän tuon saman tunteen. Ihminen, jonka läsnäolo tekee onnelliseksi ja saa hymyilemään vain lyhyellä läsnäololla. Näen hänenkin alkavan hymyillä ja hän myös rentoutuu kun juttelemme. Surukseni emme ole nähneet alkusyksyn jälkeen. Silti ne katseet ei unohdu, ei koskaan.

      • Anonyymi

        Olemme hänen kanssa nähneet tuon jälkeenkin.


    • Anonyymi

      Hississä?

      • Anonyymi

        Naurettavaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa..

        Ei naurata.


    • Anonyymi

      Millaisessa tilassa tapasitte viimeksi? tuli mieleen tuosta hissikommentista. Joitain vinkkiä tilasta ehkä?

    • Anonyymi

      Tapahtuisipa se sitten vielä joskus taas. Voisit ottaa musta tukea jos jalat eivät kanna. Olipa ihana viesti. Mulle taas kävi niin että unohdin välillä mitä olin sanomassa tai aloin unohtaa sanoja.

    • Anonyymi

      Tiedän, että hänellä miehellä on paljon pelissä. Ja ymmärrän hankaluuden. Itselläkin paljon pelissä. Silti kaipaan ja ikävöin, en saa sitä ikävää loppumaan♥️

    • Anonyymi

      Milloin olin läsnä?

      • Anonyymi

        V.1998


    • Anonyymi

      Eräät tossut vaikuttavat varsin liikehtiville, tarkoituksella?

      • Anonyymi

        Tietenkin 😆. Halu koskettaa, edes jollakin tavalla. Se on valtava. ❤️❤️❤️❤️ Häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin 😆. Halu koskettaa, edes jollakin tavalla. Se on valtava. ❤️❤️❤️❤️ Häntä.

        Voi ❤️ Sua.


      • Anonyymi

        Ovat tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ❤️ Sua.

        Tietäisitpä, mitä sulle haluaisin tehdä. Suudella kaulalle. 💙🧡🧡💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat tarkoituksella.

        4 kirjainta naisen etunimessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 kirjainta naisen etunimessä?

        5 kpl ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 kpl ❤️

        Sitäkin. ❤️🧡💙💚💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 kpl ❤️

        Sivusta:

        Monet jutut sopii meihin. Myös miehellä on viisi kirjainta nimessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta:

        Monet jutut sopii meihin. Myös miehellä on viisi kirjainta nimessään.

        Suoraan:

        Enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta:

        Monet jutut sopii meihin. Myös miehellä on viisi kirjainta nimessään.

        Juuri näin. T. aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. T. aloittaja.

        Hmmm. Mitä haluaisin sanoa, jos olisit hän?

        Että haluan sun lähelle koko ajan vaikka ei aina siltä vaikuttaisi. Vedät mua puoleesi kuin magneetti ja hymyilen nytkin, kun kirjoitan tätä, ihan vaan koska sinä. Tykkään niin, että halkean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin. ❤️🧡💙💚💜

        Itsellä neljä vaikka joku muukin täs säheltäny määriä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Mitä haluaisin sanoa, jos olisit hän?

        Että haluan sun lähelle koko ajan vaikka ei aina siltä vaikuttaisi. Vedät mua puoleesi kuin magneetti ja hymyilen nytkin, kun kirjoitan tätä, ihan vaan koska sinä. Tykkään niin, että halkean.

        Mukava kuulla. Joskus ei tosiaan tapahdu se, että vetäisin sinua puoleeni, vaan minusta poispäin. Mutta ymmärrän kyllä, kun tunnen sua jonkin verran. Äkkiä pakoon, ajattelet tiukassa tilanteessa ja sen myös teet.

        Mutta jos silti tykkäät, tuo ei haittaa. Mun vaan on hyvä saada tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä neljä vaikka joku muukin täs säheltäny määriä ❤️

        Hänellä on sekä että.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä, mitä sulle haluaisin tehdä. Suudella kaulalle. 💙🧡🧡💜

        Millon tehtäis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on sekä että.

        Aloittaja

        Niin hänelläkin.
        Niin siis mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla. Joskus ei tosiaan tapahdu se, että vetäisin sinua puoleeni, vaan minusta poispäin. Mutta ymmärrän kyllä, kun tunnen sua jonkin verran. Äkkiä pakoon, ajattelet tiukassa tilanteessa ja sen myös teet.

        Mutta jos silti tykkäät, tuo ei haittaa. Mun vaan on hyvä saada tietää.

        Ehkä vähän liu'un pois tiukoissa tilanteissa, mutta se ei johdu hänestä/sinusta. Monesta muusta jutusta. Yritän olla liukumatta, kun nähdään taas. Se tykkäämisen nyt pitäisi olla ihan selvää. Jos en tsemppaisi, tuijoittaisin vaan silmiin ja hymyilisin eikä se oikein toimisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on sekä että.

        Aloittaja

        Nimessä kirjaimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon tehtäis?

        Kun olet valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet valmis.

        Olen aina valmis jos hän olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimessä kirjaimia.

        Kaksiosainen nimi? Lempinimi? Sitten menee ohi. 22:33.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähän liu'un pois tiukoissa tilanteissa, mutta se ei johdu hänestä/sinusta. Monesta muusta jutusta. Yritän olla liukumatta, kun nähdään taas. Se tykkäämisen nyt pitäisi olla ihan selvää. Jos en tsemppaisi, tuijoittaisin vaan silmiin ja hymyilisin eikä se oikein toimisi.

        Juuri noin on ollut. Kiva jos pinnistäisit ja jäisit mun luo. Uuden vuoden lupaus?

        Hymy on hyvä, ja sulla kaunis. Kaikki muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksiosainen nimi? Lempinimi? Sitten menee ohi. 22:33.

        Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin on ollut. Kiva jos pinnistäisit ja jäisit mun luo. Uuden vuoden lupaus?

        Hymy on hyvä, ja sulla kaunis. Kaikki muukin.

        Yritän. Lupaan. Joku aika sitten olin tulossa sun luokse, mutta näin vain selän. En voinut juosta peräänkään.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän. Lupaan. Joku aika sitten olin tulossa sun luokse, mutta näin vain selän. En voinut juosta peräänkään.

        Hyvää yötä.

        Mutta jos nimissä olevien kirjainten lukumäärä ei täsmää, et ole hän.

        Harmi. Hän tuskin sitten näillä sivuilla liikkuu, en ole kertaakaan lukenut mitään hyvin tunnistettavaa.

        Hyvää yötä silti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän. Lupaan. Joku aika sitten olin tulossa sun luokse, mutta näin vain selän. En voinut juosta peräänkään.

        Hyvää yötä.

        Selän näkeminen ei sekään kuulosta tutulta tilanteesta. Ei tunnu mahdolliselta, mutta ei aivan mahdotontakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos nimissä olevien kirjainten lukumäärä ei täsmää, et ole hän.

        Harmi. Hän tuskin sitten näillä sivuilla liikkuu, en ole kertaakaan lukenut mitään hyvin tunnistettavaa.

        Hyvää yötä silti!

        Luulin, että etunimessä on viisi kirjainta? Mutta onkin myös neljä? Ehkä minulla on.

        Selän näin käytävällä hänen lähtiessä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että etunimessä on viisi kirjainta? Mutta onkin myös neljä? Ehkä minulla on.

        Selän näin käytävällä hänen lähtiessä pois.

        Lisäys: Nimijuttua en pysty enempää avaamaan etkä ehkä sinäkään.


    • mulla menee sydämen sykkeet melkein sekaisin , kun hän lähellä. tykkään.

    • Anonyymi

      Oho osui ja upposi minuunkin aloitus viesti!
      Nyt janoan tietää lisää naisesta? Kaikkihan me haluaisimme olla hän....
      Voin kertoa, että
      samaa täysin koen kun mies on läsnä.
      Jalat menee todellakin levottomiksi, iskee halu
      koskettaa, silmät loistaa kilometrien päähän, hymy alkaa olla herkässä, levottomuuksia alkaa pyöriä mielessä, hyvin kokonaisvaltainen tunne siitä, hän on se !!
      Miehelle

      • Anonyymi

        Hyvännäköinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköinen nainen.

        Hyvät tunnusmerkit.. tietääkö hän sen itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät tunnusmerkit.. tietääkö hän sen itse?

        Nuo eivät olleet tunnusmerkit,, en aloittaja. En tiedä, tuollaista vaikea tietää miten kukin itsensä näkee.


    • Anonyymi

      Millaiset nappulat pelissä...?

      • Anonyymi

        Tietenkin varattu, ei täällä muita olekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin varattu, ei täällä muita olekaan

        Tääl on yks varattu joka pettää ja kuvittelee että
        Muutkin tekee niin. Se helpottaa hänen omaa syyllisyyttä

        Todellisuudessa täällä
        Muut on sinkkuja joilla vaan ongelmana rohkeuden puute.

        Eli yks pettävä lumppu sinkkujen keskellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on yks varattu joka pettää ja kuvittelee että
        Muutkin tekee niin. Se helpottaa hänen omaa syyllisyyttä

        Todellisuudessa täällä
        Muut on sinkkuja joilla vaan ongelmana rohkeuden puute.

        Eli yks pettävä lumppu sinkkujen keskellä

        Taidat ap elää taas mielikuvitusmaailmassa, nää sun lässytykset tiedetään, joko saanet sitä psykiatrista hoitoa, sille on kyl tarvetta sun kohdalla.


    • Anonyymi

      Jos mies tiedät kuka olen niin miksi et ole lähestynyt minua viestillä? Minä en tiedä kuka sinä olet.

      • Anonyymi

        Seuraan.
        Sivusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe