Vähän yli 80v isoisä oli meillä kylässä ja saunottiin. Hänellä on todettu sydämessä vikaa, mutta silti hän heitti koko ajan löylyä ja häntä alkoi ottaa rinnasta ja vaikutti myös olevan hengitysongelmia. Vakuutteli että kaikki kunnossa ja kun lopuks lähin hakemaan isää talostamme niin hän oli katsonut parhaaksi sillä välin lähteä. Hän vaan lähti autolla ajamaan 20km päässä olevalle kerrostaloasunnolleen. Oliko tää nyt sydänkohtaus vai miksikä tuota voi sanoo? Ei vastaa puheluihin mutta elossa on kun näkee viestit. Ei kuitenkaan vaivaudu kenellekään vastaamaan. Hän on sitten sellainen ettei lääkäriin omatoimisesti hakeudu joten vähän paha jos saa yksikseen kohtauksen.
Oliko isoisällä sydänkohtaus?
Anonyymi
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Sydänkohtaushan tuo oli, ehkä vain kevyempi sydämen verenkiertohäiriö ja toivottavasti ei tullut uutta iskemiaa. Tyypillistä miehen toimintaa, noinhan ne ukot toimii "eihän minua mitkään vaivaa". Onnellisessa tapauksessa toipuu kun saa levätä, pahimmassa tapauksessa olisi saanut pahan kohtauksen autolla ajaessaan ja tappanut itsensä lisäksi jonkun viattoman sivullisenkin.
Eiköhän asiasta kannattaisi puhua hänen lääkärilleen jos hän on ollut säännöllisessä lääkärinhoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838