Mul on suunnaton ikävä, ikävä sua rakkaus vuosikymmenten takaa ❤ - Jouluyö aina yhdessä, pitkääään satunnaisesti monia, monia vuosia🙈
Joulurakkaus
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mustasukkainen ja tietysti tiesin että ne miinuksella sydämet ovat sun tapa näyttää mitä en saa tykätä kuten daliah tai jotain muuta vastaavaa. Ja nyt olet mustasukkainen hänestä jolle haluaisin kirjoittaa ihan vaan kuulumisia olisin kiinnostunut kysyy enkä yhtään mitään muuta kuin vain kuulumisia. Ja tietenkin tiedät että en ole hänestä ikinä ollut kiinnostunut niin miksi olet nii mustasukkainen hänestä
- Anonyymi
Jos olisit tässä ja irl elämässä huomaisin että olet jostain mustasukkainen nii kyllähän mä haluisin vetää sut ihan lähelle minua ja nussia oikein kunnolla sua ja intohimoisesti rakastellaan ja todella paljon nii sun mustasukkainen tunnelma muuttuisi heti kun tiedät että haluan vain sinut ja sinua ainoastaan haluan.
- Anonyymi
Vedä k....🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit tässä ja irl elämässä huomaisin että olet jostain mustasukkainen nii kyllähän mä haluisin vetää sut ihan lähelle minua ja nussia oikein kunnolla sua ja intohimoisesti rakastellaan ja todella paljon nii sun mustasukkainen tunnelma muuttuisi heti kun tiedät että haluan vain sinut ja sinua ainoastaan haluan.
Vedä saappaan varteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko laittaa ne kuvat pois nii mä olen valmis tekemään 🤝 sun kanssa ja lopettaa riitelyn ja jos haluat pitää ne kuvat nii ota se jätkä sitten kokonaisuudessaan ja unohda koko juttu meidän suhteen osalta. Niin helppoa se on kun sun ei tartte kuin valita kumman huolit mutta et voi pitää kumpaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä saappaan varteen
😡 😡 😡 😡 😡 No nyt et sitten saa yhtään mitään minulta että vietä ne sellaiset hetket sun exän kanssa ja mä jonkun muun kanssa niin helppo ratkaisu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas syliin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡 😡 😡 😡 😡 No nyt et sitten saa yhtään mitään minulta että vietä ne sellaiset hetket sun exän kanssa ja mä jonkun muun kanssa niin helppo ratkaisu on
Rakas älä höpötä. Nukutaan välillä.
- Anonyymi
Näin joulun aikaan mullakin tulee eräs joulu mieleen. Nyt näin pitkän ajan päästä en oikein tiedä, mitä siitä pitäisi ajatella. :I
- Anonyymi
Mikä vuosi tuli mieleen? Ajattele tunteella🥰
- Anonyymi
"Joulun aikaan"😅 . Vastaat joulurakkauden viestiin joulun aikaan, että tuli mieleen😏. . Pitkän ajan päästä et tiedä mitä ajatella. Jotain etsit ja kaipaat. Mitä?
Eletty on ja velvollisuudet hoidettu? ja on aika lopettaa ajattelu, koska tämä elämä jo kantaa minkä kantaa😁.
You don't have to say you love me just becauce I can... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vuosi tuli mieleen? Ajattele tunteella🥰
Muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan.
"Tunnussana"? Tumma? Vaalea? Iloinen? Surullinen? Sinisilmäinen? Ruskeasilmäinen? Missä? Huone? Valaistus? Eka sukunimen kirjain? ....
- Anonyymi
Mikä :l?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan.
Muistathan kuinka niin silloin kun me kohdattiin aina toistemme seurassa olla luvattiin...😊
- Anonyymi
Juice Leskinen:
”Kuule istuta vielä se omenapuu, vaikka tuli jo tukkaasi nuolee; vaikka huomenna saaste jo laskeutuu, vaikka huomenna aurinko kuolee.."
Ei kannata ajatella... Jouluja tulee ja hyvä olla omena🍏
- Anonyymi
Joulurokkilaulajat ne on kaikki samanlaisii erilaisii. https://m.youtube.com/watch?v=q3nibW-lB2k
- Anonyymi
Nyt rupee kuulostamaan paremmalta....
- Anonyymi
Asiaa naiselta
Oikea suunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa naiselta
Oikea suunta.Ei olekaan mikään teinityttö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan mikään teinityttö..
Hyvä hyvä..
- Anonyymi
Nyt tunnuksia alkaa käymään ....
- Anonyymi
Fanfaarien säestyksellä....
- Anonyymi
Mitä vaan tänne laittaa, niin komnentoijia riittää🤣
- Anonyymi
Juu ei ! :D
- Anonyymi
Eikös tämän palstan rollit vastaile itse omiin aloituksiinsa, nämä miehen tunnusmerkit välillisesti täyttävät antisankarit😉
- Anonyymi
Tapailin yhtä säettä kunnes sekin vietiin. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000007705222.html
Kynnyskään ei pidätellyt, ollut esteenä. - Anonyymi
Menetin jouluyönä aikoinaan neitsyyden. Huono muisto jäi. Sekään ei merkinnyt mitään. Harmittaa olisi sekin pitänyt säästää aviomiehelleni.
- Anonyymi
Hyvä jos ei merkinnyt mitään, jos vastapuoli samoin. Ikävää olisi ja on kun menettää neitsyytensä ja kaipaa toista loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos ei merkinnyt mitään, jos vastapuoli samoin. Ikävää olisi ja on kun menettää neitsyytensä ja kaipaa toista loputtomiin.
Juuri sille vastapuolelle ei merkinnyt mitään. Siksi se kaduttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sille vastapuolelle ei merkinnyt mitään. Siksi se kaduttaa.
Höh. Ihmisellä pitää olla elämää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Anne 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️Ihana Anne 💝💝💝💝💝💝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Ihmisellä pitää olla elämää 😊
Kyllä mutta ei olisi pitänyt olla niin hyvä uskoinen hölmö. Mihinkään muuhun sille kelvannut kuin siihen aina välillä. Olisi pitänyt odottaa se joka oikeasti rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta ei olisi pitänyt olla niin hyvä uskoinen hölmö. Mihinkään muuhun sille kelvannut kuin siihen aina välillä. Olisi pitänyt odottaa se joka oikeasti rakastaa.
No mutta, sulla nyt oma rakas ja anna menneiden olla. Elämä on ja maailmassa on paljon monilla todella suurta murehdittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, sulla nyt oma rakas ja anna menneiden olla. Elämä on ja maailmassa on paljon monilla todella suurta murehdittavaa.
Entä sitten. Eikö tämä ole tunteiden purkua varten. Omia tunteita tänne kirjoitan ei pitäisi ketään liikuttaa. Kyllä on suuria murheita koettu ja nähty. Kait tuollainen saa vituttaa. Ei se sinulle kuulu yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten. Eikö tämä ole tunteiden purkua varten. Omia tunteita tänne kirjoitan ei pitäisi ketään liikuttaa. Kyllä on suuria murheita koettu ja nähty. Kait tuollainen saa vituttaa. Ei se sinulle kuulu yhtään.
Lohdutin❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohdutin❤
En kaipaa mitä lohdutusta. Ensimmäinen kerta kun myönnän että harmittaa koko juttu mutta tehty mikä tehty. Eniten harmittaa miehen puolesta hän olisi ansainnut sen.
- Anonyymi
Veemies?
- Anonyymi
Deemies
- Anonyymi
Joulupillu
- Anonyymi
Vuodet vierii ja joulut tulee, joten otapa yhteyttä. Hyvä alkaa ajoissa joulun pohjustus. Joulua enne ja joulun jälkeen ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662