Aihe

Toppahousu farmari Volvon romulla oireilee Kuopion kaduilla

Anonyymi

Jo usean vuoden on terrorisoinut tämä toppahousu ihmisten rauhaa. Voisiko joku hänen ystävä ( jos sellaisia hänellä enää on ) selittää hänelle hänen tekevän itsestään idiootin moisella käytöksellään. Voisi myös harkita takaisin maalle muuttoa jos ei sopeudu kaupunkiin?

10

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei saa moittia, varmaan saa traumoja.

• Anonyymi

Siitä on jo kotvasen aikaa, kun ajelin Prismalta KYSiä kohti. Joku Volvo-pöpi päätti lähteä ohittamaan oikealta puolelta minua ja edellä ajavaa autoa. Me ja edellä ajava oltiin itse oikean puoleisella kaistalla ja tämä idiootti ohitti meidät siis ajamalla perkeleen kovaa sen Teknian tms. bussipysäkin kautta. Oli pienestä kiinni, että bussipysäkki ei olisi riittänyt ja idiootti olisi lentänyt autoineen jorpakkoon.

• Anonyymi

joo tämä amish voisi pakata ja ajaa takaisin maalle sillä romulla

• Anonyymi

Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.

• Anonyymi

Yksi volvo-idiootti on jäänyt vuosien takaa mieleen. Kiihdytin pikku-Suzukilla moottoritielle kiihdytyskaistalta ja takana tullut volvo, taisi olla joku S40 tai V40, olikohan peräti farmari, heitti heti suoriltaan moottoritien ohituskaistalle.
      Varmaan arveli, että Suzuki ei jaksa kiihtyä siihen sallittuun sataseen, mutta kiihtyyhän se Suzukikin kolmosvaihteella kenkää antaen kiihdytyskaistan puitteissa vähintään siihen sataseen, niin että Volvo jäi jo selvästi taakse.

Volvokuski siellä takana palasi sitten takaisin oikealle kaistalle, mutta ilmeisesti "häviö" Suzukille poltti jotain proppuja volvokuskin päästä, kun kohta ohitti sitten erittäin läheltä aivan tahallaan ajaen miltei kylki kyljessä kiinni niin että sora vain rapisi autoni kylkeen ja lähti menemään selvää ylinopeutta horisonttiin häviten...

Mitä minun olisi pitänyt tehdä ettei Volvokuski olisi suuttunut? Olisiko minun pitänyt tahallaan kiihdyttää mahdollisimman hitaasti moottoritielle, että volvon suorituskyky olisi riittänyt minun ohitukseen heti kiihdytyskaistan kohdalla? Eihän kiihdytyskaista ole matelua varten, vaan... no kiihdytystä varten muun liikennevirran mukaiseen nopeuteen!

• Anonyymi

Kyllä Volvon suorituskyky suikille ois riittänyt mutta nämä ajaa 30v vanhoilla isoilla romuilla joissa on pakari rikki tai rikottu. Poliisilla olisi ainakin 10 syytä lopettaa näiden junnujen ajo. Ottakaa videoo kun ne ajaa laittomasti ja viekää pätkä laitokselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Volvon suorituskyky suikille ois riittänyt mutta nämä ajaa 30v vanhoilla isoilla romuilla joissa on pakari rikki tai rikottu. Poliisilla olisi ainakin 10 syytä lopettaa näiden junnujen ajo. Ottakaa videoo kun ne ajaa laittomasti ja viekää pätkä laitokselle.

enpä tiedä kannattaako tästä yhteiskunnasta tehdä DDR 2.0 dystopiaa... jostain syystähän ne toisten kyttäys-yhteiskunnat meni nurin jo vuosikymmeniä sitten...

• Anonyymi

Volvon Navetta- mallista lienee kysymys?

• Anonyymi

Toppahousulla tietenkin navetta. Olisiko 740 farmari ja sininen on väri. Mukana ajaa monesti yhtä vanha bemarin romu ehkä 500:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toppahousulla tietenkin navetta. Olisiko 740 farmari ja sininen on väri. Mukana ajaa monesti yhtä vanha bemarin romu ehkä 500:n.

Ei kait niillä nyt topphousuja oo, lämpimiä autoja Volvot, tuloo viellä kuuma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      356
      26352
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14270
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11976
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      98
      8909
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      565
      6105