Aihe

!!!!!Huumeiden kanssakin tekemisissä ollut Jere Karalahti ei pidä koronaa minään!!!!!!

Anonyymi

8

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä kommentoidaan vaan Sofia sitä ja Sofia tätä vaikka tästä asiasta ja näistä muista korona/rokotevastaisista julkkiksista olisi tärkeämpää puhua. Tulevaisuudentutkijan mielestä ihmiskunnan suurimpia uhkia ilmastonmuutoksen lisäksi on rokotevastaisuus.

• Anonyymi

Tulevaisuudentutkija on täysi hörhö, rokoteuskovainen.

• Anonyymi

Eipä tartte kauaa Jöröäkään sietää, kun tauti korjaa tuolla menolla.

• Anonyymi

Missä näitä oikein sikiää elikkä taas yksi pölhö-kustaa persu.

• Anonyymi

Et tainnut lukea/ymmärtää jakamaasi juttua. Noh, se selittää miksi pidät Jereäkin "fiksuna". Taitaa jäädä paljon muutakin lukematta/ymmärtämättä:):):)

• Anonyymi

Ihan OK ja terveellistä on kuitenkin käyttää kovia huumeita?

• Anonyymi

Ottaakohan Nanna

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701