Aihe

Mitäpä kuuluu Jyväskylän seudulle?

Anonyymi

Kuinka sujui Joulun aika?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllön hammaspäivystyksessä. Tuollaisista palveluista maksaa mielellään jopa veroja. Eikä " kunniavieraiden" vankila lomista

• Anonyymi

Minä olin naamat koko joulunpyhät onneksi huomenna sitä saa taas Alkosta

• Anonyymi

Hienosti sujui, mites teillä sielläpäin?
      Terveisin KeljoMan

• Anonyymi

Pysy sinä siellä perähikiällä niin meillä menee paljon paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy sinä siellä perähikiällä niin meillä menee paljon paremmin

En ole enää perähikiällä, juuri sinun takia sieltä lähdin. En jaksanut enää morjestella aina ohiajaessa monta kertaa päivässä. Kaupungissa on paljon coolimpaa. Mites siellä perähikiällä sulla menee? Vieläkö yrität kylän Elsasta tehdä morsianta? Hänhän on 90v, joten aika kiirettä pitää jos meinaatte häitä vielä tanssia. Ikäeroahan teillä on puoli vuosisataa, mutta minkäs teet kun ei nuorempiakaan ole. Ja vaikka olisikin, niin et taida ihan kärkipäässä olla naisten rankinkigissa.
        KeljoMan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää perähikiällä, juuri sinun takia sieltä lähdin. En jaksanut enää morjestella aina ohiajaessa monta kertaa päivässä. Kaupungissa on paljon coolimpaa. Mites siellä perähikiällä sulla menee? Vieläkö yrität kylän Elsasta tehdä morsianta? Hänhän on 90v, joten aika kiirettä pitää jos meinaatte häitä vielä tanssia. Ikäeroahan teillä on puoli vuosisataa, mutta minkäs teet kun ei nuorempiakaan ole. Ja vaikka olisikin, niin et taida ihan kärkipäässä olla naisten rankinkigissa.
        KeljoMan

Johan osui ja upposi suoraan hermoon mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää keljoman jep jep....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      611
      29861
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      293
      21504
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14087
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      11007
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      88
      8128