Aihe

Ystävyys kanssasi

Anonyymi

Ei minulla ole sen kummemmin estoja, jos niin olet ajatellut, eikä muutakaan estettä ystävyydellemme. En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms. Toki haluaisin jutella kanssasi jne. on joitain tärkeitä asioita.

Lisäksi on ollut paljon muuta tekemistä. Olet kuitenkin ollut mielessä ainakin silloin tällöin. :)

En kuitenkaan ymmärrä, miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä, jos haluat edetä asiassa, kuten ymmärsin. Esteitä ei pitäisi olla ainakaan täältä päin.

22

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se sopii kunhan jätät muut ukot.

• Anonyymi

Kynnyskysymys muutoin ei.

• Anonyymi

Ei ole mitään ukkoja sen kummemmin, en ole edes tinderissä. On vaan tosiaan ollut paljon muuta tekemistä liittyen opiskeluihin ym.

• Anonyymi

Kai sä kuitenkin nainen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Vaalea vai tumma ikä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea vai tumma ikä jne.

Lapsien lukumäärä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

• Anonyymi

Edelleenkin. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

Kuka kyseinen oli Hamunen?
        Voihan Hermunen minkä teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

mitä luulet :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

Miksei tietäisi, jos lukee? Aloituksessa on tunnisteita. Ei toisaalta haittaa, vaikkei tunnistaisikaan.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

Joo, laitan tulemaan. :)

• Anonyymi

Sinustahan se on kiinni.

• Anonyymi

Sinussahan se on kiinni.

• Anonyymi

Oletko nainen alkanut opiskelemaan?

• Anonyymi

Sata tapaa tappaa sielu

Välipakka

• Anonyymi

Mä en ihan ymmärrä aloitusta.
      ” miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä”
      Kenen muun?

Ja sun kohdalla mä jarruttelen, koska:
      ” En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms”
      Ja sen kyllä huomaa.

Eli, jos sä olet välinpitämätön, niin ei kai siinä paljoa sitten toinen mitään mahda.

• Anonyymi

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

Ei kai nyt paremmat sentään?

Mä olen enemmänkin ajatellut, että sulla on hiukan paremmat edellytykset, kun jos kumpikaan on osoittanut innokuutta näkemistä kohtaan, se olen ollut minä.

Olen valmis myöntämään, että korkeintaan yhtä hyvät mahdollisuudet.

• Anonyymi

Joo, kuulostaa siltä ettei sulla mitään kovin vahvoja intressejä mua kohtaan taida olla, joten mun on varmaan viisainta ottaa tuo varasuunnitelma käyttöön. Toki voidaan kavereina pysyä, puheväleissä, onhan meillä niitä yhteisiä juttuja jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      18608
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      365
      6853
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2022