Ystävyys kanssasi

Anonyymi

Ei minulla ole sen kummemmin estoja, jos niin olet ajatellut, eikä muutakaan estettä ystävyydellemme. En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms. Toki haluaisin jutella kanssasi jne. on joitain tärkeitä asioita.

Lisäksi on ollut paljon muuta tekemistä. Olet kuitenkin ollut mielessä ainakin silloin tällöin. :)

En kuitenkaan ymmärrä, miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä, jos haluat edetä asiassa, kuten ymmärsin. Esteitä ei pitäisi olla ainakaan täältä päin.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se sopii kunhan jätät muut ukot.

• Anonyymi

Kynnyskysymys muutoin ei.

• Anonyymi

Ei ole mitään ukkoja sen kummemmin, en ole edes tinderissä. On vaan tosiaan ollut paljon muuta tekemistä liittyen opiskeluihin ym.

• Anonyymi

Kai sä kuitenkin nainen olet?

• Anonyymi

Vaalea vai tumma ikä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea vai tumma ikä jne.

Lapsien lukumäärä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

• Anonyymi

Edelleenkin. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

Kuka kyseinen oli Hamunen?
        Voihan Hermunen minkä teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

mitä luulet :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

Miksei tietäisi, jos lukee? Aloituksessa on tunnisteita. Ei toisaalta haittaa, vaikkei tunnistaisikaan.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

Joo, laitan tulemaan. :)

• Anonyymi

Sinustahan se on kiinni.

• Anonyymi

Sinussahan se on kiinni.

• Anonyymi

Oletko nainen alkanut opiskelemaan?

• Anonyymi

Sata tapaa tappaa sielu

Välipakka

• Anonyymi

Mä en ihan ymmärrä aloitusta.
      ” miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä”
      Kenen muun?

Ja sun kohdalla mä jarruttelen, koska:
      ” En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms”
      Ja sen kyllä huomaa.

Eli, jos sä olet välinpitämätön, niin ei kai siinä paljoa sitten toinen mitään mahda.

• Anonyymi

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

Ei kai nyt paremmat sentään?

Mä olen enemmänkin ajatellut, että sulla on hiukan paremmat edellytykset, kun jos kumpikaan on osoittanut innokuutta näkemistä kohtaan, se olen ollut minä.

Olen valmis myöntämään, että korkeintaan yhtä hyvät mahdollisuudet.

• Anonyymi

Joo, kuulostaa siltä ettei sulla mitään kovin vahvoja intressejä mua kohtaan taida olla, joten mun on varmaan viisainta ottaa tuo varasuunnitelma käyttöön. Toki voidaan kavereina pysyä, puheväleissä, onhan meillä niitä yhteisiä juttuja jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3173
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3153
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2815
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2706
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2089
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      10
      1743
    7. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1357
    8. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      11
      1330
    9. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1296
    10. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1267
    Aihe