Ystävyys kanssasi

Anonyymi

Ei minulla ole sen kummemmin estoja, jos niin olet ajatellut, eikä muutakaan estettä ystävyydellemme. En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms. Toki haluaisin jutella kanssasi jne. on joitain tärkeitä asioita.

Lisäksi on ollut paljon muuta tekemistä. Olet kuitenkin ollut mielessä ainakin silloin tällöin. :)

En kuitenkaan ymmärrä, miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä, jos haluat edetä asiassa, kuten ymmärsin. Esteitä ei pitäisi olla ainakaan täältä päin.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se sopii kunhan jätät muut ukot.

• Anonyymi

Kynnyskysymys muutoin ei.

• Anonyymi

Ei ole mitään ukkoja sen kummemmin, en ole edes tinderissä. On vaan tosiaan ollut paljon muuta tekemistä liittyen opiskeluihin ym.

• Anonyymi

Kai sä kuitenkin nainen olet?

• Anonyymi

Vaalea vai tumma ikä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalea vai tumma ikä jne.

Lapsien lukumäärä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

• Anonyymi

Edelleenkin. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

Kuka kyseinen oli Hamunen?
        Voihan Hermunen minkä teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsien lukumäärä?

mitä luulet :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

Miksei tietäisi, jos lukee? Aloituksessa on tunnisteita. Ei toisaalta haittaa, vaikkei tunnistaisikaan.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

Joo, laitan tulemaan. :)

• Anonyymi

Sinustahan se on kiinni.

• Anonyymi

Sinussahan se on kiinni.

• Anonyymi

Oletko nainen alkanut opiskelemaan?

• Anonyymi

Sata tapaa tappaa sielu

Välipakka

• Anonyymi

Mä en ihan ymmärrä aloitusta.
      ” miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä”
      Kenen muun?

Ja sun kohdalla mä jarruttelen, koska:
      ” En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms”
      Ja sen kyllä huomaa.

Eli, jos sä olet välinpitämätön, niin ei kai siinä paljoa sitten toinen mitään mahda.

• Anonyymi

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

Ei kai nyt paremmat sentään?

Mä olen enemmänkin ajatellut, että sulla on hiukan paremmat edellytykset, kun jos kumpikaan on osoittanut innokuutta näkemistä kohtaan, se olen ollut minä.

Olen valmis myöntämään, että korkeintaan yhtä hyvät mahdollisuudet.

• Anonyymi

Joo, kuulostaa siltä ettei sulla mitään kovin vahvoja intressejä mua kohtaan taida olla, joten mun on varmaan viisainta ottaa tuo varasuunnitelma käyttöön. Toki voidaan kavereina pysyä, puheväleissä, onhan meillä niitä yhteisiä juttuja jatkossakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe