Ystävyys kanssasi

Anonyymi

Ei minulla ole sen kummemmin estoja, jos niin olet ajatellut, eikä muutakaan estettä ystävyydellemme. En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms. Toki haluaisin jutella kanssasi jne. on joitain tärkeitä asioita.

Lisäksi on ollut paljon muuta tekemistä. Olet kuitenkin ollut mielessä ainakin silloin tällöin. :)

En kuitenkaan ymmärrä, miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä, jos haluat edetä asiassa, kuten ymmärsin. Esteitä ei pitäisi olla ainakaan täältä päin.

22

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se sopii kunhan jätät muut ukot.

      • Anonyymi

        Kynnyskysymys muutoin ei.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään ukkoja sen kummemmin, en ole edes tinderissä. On vaan tosiaan ollut paljon muuta tekemistä liittyen opiskeluihin ym.


    • Anonyymi

      Kai sä kuitenkin nainen olet?

      • Anonyymi

        Vaalea vai tumma ikä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea vai tumma ikä jne.

        Lapsien lukumäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsien lukumäärä?

        Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.


      • Anonyymi

        Edelleenkin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsien lukumäärä?

        Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

        Kuka kyseinen oli Hamunen?
        Voihan Hermunen minkä teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl tämä kyseinen ihminen tietää muutenkin, emmä tässä ala sen kummemmin avautumaan.

        Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsien lukumäärä?

        mitä luulet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä hän tietää, että kuka sä oot? Taidat olla aineissa.

        Miksei tietäisi, jos lukee? Aloituksessa on tunnisteita. Ei toisaalta haittaa, vaikkei tunnistaisikaan.🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sikaa säkissä täälläpäin anna tietoja osoitteeseen.

        Joo, laitan tulemaan. :)


    • Anonyymi

      Sinustahan se on kiinni.

      • Anonyymi

        Sinussahan se on kiinni.


    • Anonyymi

      Oletko nainen alkanut opiskelemaan?

      • Anonyymi

        Sata tapaa tappaa sielu

        Välipakka


    • Anonyymi

      Mä en ihan ymmärrä aloitusta.
      ” miksi jarruttelisit jonkun muun kanssa suhteen syventämistä”
      Kenen muun?

      Ja sun kohdalla mä jarruttelen, koska:
      ” En vaan ole kokenut tarpeelliseksi alkaa aktiivisesti muodostamaan ystävyyssuhdetta kanssasi tms”
      Ja sen kyllä huomaa.

      Eli, jos sä olet välinpitämätön, niin ei kai siinä paljoa sitten toinen mitään mahda.

      • Anonyymi

        En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole välinpitämätön. Miten voisin olla välinpitämätön sun suhteen :D?! Ajattelin vaan, että keskityn omiin tekemisiin, koska tilanne oli mikä oli ja on edelleen. Sulla on kuitenkin ihan samat tai paremmatkin mahdollisuudet ottaa yhteyttä. Otat yhteyttä, niin viestitellään ja jutellaan. Haluaisin tosiaan keskustella eräästä asiasta sun kanssa. Ei mitään negaa kuitenkaan.

        Ei kai nyt paremmat sentään?

        Mä olen enemmänkin ajatellut, että sulla on hiukan paremmat edellytykset, kun jos kumpikaan on osoittanut innokuutta näkemistä kohtaan, se olen ollut minä.

        Olen valmis myöntämään, että korkeintaan yhtä hyvät mahdollisuudet.


    • Anonyymi

      Joo, kuulostaa siltä ettei sulla mitään kovin vahvoja intressejä mua kohtaan taida olla, joten mun on varmaan viisainta ottaa tuo varasuunnitelma käyttöön. Toki voidaan kavereina pysyä, puheväleissä, onhan meillä niitä yhteisiä juttuja jatkossakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe