ja hieno auto.
Myydään vähän käytetty trampoliini.
Toyota on hyvä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Toyotan omistaja tarvitse trampoliinia kun Toyota pomppii ja loikkii ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Toyotan alustan elastiset kumipuslat takaavat tutut Toyotan ajo-omituisuudet.
- Anonyymi
Toyota. Maailman suurimman talvitestin voittaja, Toyota.
- Anonyymi
Hihii, kymmenkunta sen vuoden uutuus mallia ja kaikki kovin eri luokista ja voitto 0,1 pisteen erolla ja ainoa hyvä ominaisuus oli hieman nopeampi lämpeneminen 15-23 asteiden välissä(painotus 20%). Tosin melu ja huonot jarrut (painotus 10%)vaivasivat Toyotaa.
Muissa vertailuissa Corolla onkin ollut se viimeinen, hävisi jopa vanhalla Octavialle jonka valmistus on jo lopetettu.
- Anonyymi
Toyota voitti ylivoimaisesti mm. TM talvitestin, eikä tainnut olla ensimmäinen kerta, megapeli tuo Corolla.
- Anonyymi
Miten Toyota ja trampoliini liittyvät toisiinsa?
- Anonyymi
Pomputtavat käyttäjäänsä kuin kumipallo.
- Anonyymi
Olisiko se trampoliini vielä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749