Aihe

Toyota on hyvä

Anonyymi

ja hieno auto.

Myydään vähän käytetty trampoliini.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Toyotan omistaja tarvitse trampoliinia kun Toyota pomppii ja loikkii ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Toyotan alustan elastiset kumipuslat takaavat tutut Toyotan ajo-omituisuudet.

• Anonyymi

Toyota. Maailman suurimman talvitestin voittaja, Toyota.

• Anonyymi

Hihii, kymmenkunta sen vuoden uutuus mallia ja kaikki kovin eri luokista ja voitto 0,1 pisteen erolla ja ainoa hyvä ominaisuus oli hieman nopeampi lämpeneminen 15-23 asteiden välissä(painotus 20%). Tosin melu ja huonot jarrut (painotus 10%)vaivasivat Toyotaa.
        Muissa vertailuissa Corolla onkin ollut se viimeinen, hävisi jopa vanhalla Octavialle jonka valmistus on jo lopetettu.

• Anonyymi

Toyota voitti ylivoimaisesti mm. TM talvitestin, eikä tainnut olla ensimmäinen kerta, megapeli tuo Corolla.

• Anonyymi

Miten Toyota ja trampoliini liittyvät toisiinsa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      10878
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      136
      7265
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      6095
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3340
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      146
      2319