Olen erittäin helpottunut kun vaihdoin dacian polkupyörään

Anonyymi

Korjaamokäynnit väheni 100%

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaamokäynnit, joo.
      Polkupyörä on myös ilmastoystävällisempi, kuka niin tykkää ajatella.

      Oma fyysinen kunto tulee olemaan myös parempi kun polkee pyörän polkimia auton kaasupolkimen sijasta.

      Ja onhan polkupyörän pito huomattavasti halvempaa kuin auton.

      • Anonyymi

        Halvempaa on, mutta ei ilmaista.

        Renkaat, jarrupalat, kypärä, pumppu, ketjut, rattaat, polkimet, valot, akut, laturit, voiteluaineet jne jne

        Sitten kun kiskaset fillarilla lipat ja murrat luita niin sitten se alkaa olla myös ikävää. Itselleni kävi noin kesäkuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvempaa on, mutta ei ilmaista.

        Renkaat, jarrupalat, kypärä, pumppu, ketjut, rattaat, polkimet, valot, akut, laturit, voiteluaineet jne jne

        Sitten kun kiskaset fillarilla lipat ja murrat luita niin sitten se alkaa olla myös ikävää. Itselleni kävi noin kesäkuussa.

        Itsellä lähti SOKKA irti ja olen ollu sairaalassa useamman kuukauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä lähti SOKKA irti ja olen ollu sairaalassa useamman kuukauden.

        Tuo on kyllä paha kun lähtee sokka irti, hajoaa koko pyörä alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä paha kun lähtee sokka irti, hajoaa koko pyörä alta.

        Ei saakeli älkää mainitko koko sokkaa. Järkyttäviä traumoja kouluajoilta.


    • Anonyymi

      Minulla on Dacia ja kaksi polkupyörää. Näin on hyvä.

    • Anonyymi

      Tämä on vapaa maa. Jos joku haluaa vaihtaa auton polkupyörään, siitä vaan. Eriasia uskooko tuota aloitusta kukaan.

    • Anonyymi

      Helpottuneen tunne vielä lisääntyy jos lahjoitat sen pyörän vielä hyväntekeväisyyteen. Sitten et tarvitse edes kettinkirasvaa

    • Anonyymi

      Datsia oli enemmän korjaamolla kuin ajossa.

      • Anonyymi

        Se on täydellinen auto koska PERTTI KOIVULA mörisi mainoksessa.


      • Anonyymi

        Kyllä on persaukisella vaikeaa.


    • Anonyymi

      Viestin aloittajan epätoivoinen selittelyntarve kun ulosotto mies vei olemattoman Dacian jota ei ollut varaa maksaa ja vain polkupyörä jäi jäljelle !!

      • Anonyymi

        Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.

        Kakaroiden mielikuvituksessa jyllää V8 pellin alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.

        Minä kyllä näkisin asian niin::: Kommenttisi on todella kaukana todellisuuden tajusta !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä näkisin asian niin että Dacia pöllöillä on jatkuva epätoivoinen selittelyn tarven. Miehillä jylläää V6 tai V8 konepellin alla eikä mikään ranskalainen litran hyrskytin.

        Mies ei tarvitse mitään V8 jatketta, vaan ajaa ihan sillä millä haluaa.
        Munattomien ja amispoikien pitää kehittää munaa jollain ulkoiselle ja "miehekkäällä" jutulla, noloa.


    • Anonyymi

      Jos poljet yhtä paljon kilsoja mitä ajoi autolla, niin kyllä sitä polkupyärääkin pitää korjata ja huoltaa.
      Olihan taas hönöltä lapsellinen ja hölmö avaus.

    • Anonyymi

      Ja kun näyttää olevan vielä sama henkilö monessa viestin avauksessa ja kehuu myös mopoautoja vielä laadukkaiksi niin päässä olisi ollut jo kauan aikaa lataustarvetta uusimmille faktoille. En kyllä viitsisi palloilla millään foorumilla noilla tietomäärillä mutta jotkut viitsivät . Onnellista uuttavuotta myös näille pula-ajan teknikoille !!

      • Anonyymi

        Daciaa on turha mollata. Kattokaa Wolkkarin korjausjuttuja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe